از کجا گوشی بخریم؟

گوشی فروشی

بهترین مکان برای خرید گوشی باید جایی باشد که این روند را آسان کند و پیشنهادات خوبی ارائه دهد. خوبی ارائه دهند. وقتی ترغیب به خرید می‌شوید که موبایل‌های مقرون‌به‌صرفه را با تجربیات مثبت مشتریان از خرید قبلی پیدا کنید و می‌توانید به آن فروشگاه اعتماد کنید. در ادامه این مطلب چند پلتفرم آنلاین برای خرید گوشی را به شما معرفی می‌کنیم.

دیجی کالا

دیجی کالا

دیجی کالا گزینه‌ای عالی برای خرید گوشی هوشمند جدید به صورت آنلاین است. حتی می‌توانید گوشی هوشمند را از فروشگاه آنلاین دیجی کالا درخواست کنید، آن را در انبار نزدیک محل زندگیتحویل بگیرید و در مدت زمان کمی گوشی به دست شما خواهد رسید.

دیجی کالا مجموعه‌ای برجسته از تلفن‌های هوشمند، از جمله گوشی‌های ارزان قیمت و گوشی‌های پیشرفته و پرچم‌دار امروزی دارد. یکی دیگر از موارد برجسته در این فروشگاه اینترنتی، امکان خرید با کد تخفیف دیجی کالا است. خرید با کد تخفیف برای خرید به‌صرفه و اقتصادی پیشنهاد می‌شود.

دیجی کالا فراتر از یک فروشگاه اینترنتی است و امکانات ویژه‌ای برای کاربران دارد. مثلا شما می‌توانید انتخاب کنید در چه ساعت و تاریخی بسته به دست شما برسد یا اینکه با انتخاب گزینه مراجعه حضوری به انبار یا فروشگاه مراجعه کنید و خرید خود را تحویل بگیرید. از دیگر ویژگی‌های اصلی این سایت، امکان خرید اقساطی است که به شما امکان می‌دهد گوشی‌های گران و به دور از بودجه را طی اعتباری که دیجی کالا می‌دهد بخرید. از طرفی می‌توانید با تخفیف ۸۰ درصدی دیجی کالا لوازم جانبی گوشی مانند هولدر را بسیار ارزان تر و به صرفه تر بخرید.

مقداد آی تی

مقداد ای تی

فروشگاه اینترنتی مقداد آی تی روی گوشی‌های ارزان‌تری تمرکز می‌کند که برای مخاطبانی که  دوست ندارند مبالغ زیادی برای گوشی هوشمند جدید خرج کنند، جذاب است و از آنجایی که اکثر سفارش‌ها با ارسال رایگان ارائه می‌شوند، می‌توانید هنگام سفارش آنلاین، به سرعت گوشی جدید از فروشگاه دریافت کنید.

جالب اینجاست که مقداد آی تی مجموعه کاملی از گوشی‌های هوشمند را دارد. مسلماً این سایت به شما امکان می‌دهد تعداد زیادی گوشی از برندهایی مانند ال جی، ایسوس و حتی چندین فروشنده چینی مانند هواوی پیدا کنید، گوشی‌های گران‌تر مانند آخرین مدل آیفون یا سامسونگ هم در این سایت همیشه موجود است و فروشگاه در حال به روزرسانی است.

در صفحه اصلی مقداد آی تی روزانه تعداد زیادی از گوشی‌های هوشمند با تخفیف ویژه به فروش می‌رسند و می‌توانید از بین آن‌ها محصولات مورد نظر خود را پیدا کنید. همچنین یکی از کارهایی که می‌توانید برای صرفه‌جویی انجام دهید، خرید با استفاده از کد تخفیف مقداد آی تی است. با این کد تخفیف و پیشنهادات ویژه فروشگاه مقداد آی تی، انواع مدل‌های گوشی را با هزینه مناسبی می‌توانید بخرید. علاوه بر این، خرید با کد تخفیف با هر بودجه‌ای امکان خریدی به‌صرفه و اقتصادی را فراهم می‌کند.

تکنولایف

تکنولایف

اگر به دنبال گوشی قیمت مناسب هستید، تکنولایف یکی از بهترین فروشگاه‌هاست و بهترین قیمت را تضمین می‌کند. وجود فیلترهای زیادی که در قسمت جستجوی صفحه اصلی سایت وجود دارد به شما در انتخاب گوشی هوشمند کمک زیادی می‌کند. به طور مثال در این سایت گوشی‌ها با برندهای مختلف بر اساس قیمت دسته‌بندی شده‌اند و این کار شما را برای تصمیم‌گیری ساده‌تر می‌کند.

با استفاده از کد تخفیف تکنولایف می‌توانید انواع محصولات دیجیتال را با قیمتی مناسب و به‌صرفه بخرید. خرید کردن با کد تخفیف مزایای زیادی به همراه دارد و باعث می‌شود هزینه‌های شما به طور چشمگیری کاهش پیدا کند.

دیوار

اگر نمی‌خواهید برای گوشی هوشمند جدید هزینه زیادی کنید، اما متوجه شده‌اید که زمان آن فرا رسیده است که مدل جدیدی بخرید، نگاهی به دیوار بیندازید. دیوار یک بازار آنلاین است که گوشی‌های دست دوم را به فروش می‌رساند. بنابراین، فرض کنید می‌خواهید یک آیفون جدید بخرید. به جای خرید مدل نو، می‌توانید به سایت دیوار بروید و گوشی هوشمند را توسط شخص دیگری تحویل بگیرید. دیوار یکی از بسیاری از شرکت‌های مشابه فروش موبایل دست دوم است. اما برای هر کسی که به دنبال خرید گوشی‌های هوشمند گران قیمت است، گزینه مناسبی است.

جمع‌بندی مطالب

اگر قصد خرید گوشی هوشمند جدیدی را دارید و دوست دارید از معتبرترین فروشگاه‌های اینترنتی خرید کنید، در این مطلب فروشگاه‌های برتر آنلاین که انواع برندهای گوشی را به فروش می‌رسانند معرفی کردیم. این فروشگاه‌های آنلاین تنوع زیادی دارند و هر میانگین قیمتی از گوشی را دارند. تمام برندهای مطرح جهان مانند اپل، سامسونگ، شیائومی، هوآوی، نوکیا و …. در این فروشگاه‌های اینترنتی موجود است و شما می‌توانید به راحتی و با چند قدم ساده، گوشی محبوب و موردنظرتان را بخرید.

مطالب مرتبط:

راهنمای استفاده از تخفیف های مقداد آی تی

راهنمای استفاده از تخفیف تکنولایف

چگونه ارزان تر و به صرفه تر از دیجی کالا خرید کنیم؟

۳.۷/۵ - (۳ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *