یک روز تفریح و گردش در مزرعه گردشگری خورشید

مزرعه گردشگری خورشید

این روزها بسیاری از افراد به دنبال تفریحی هستند که آن‌ها را از فضای شلوغ شهری دور کرده و در فضایی باز به همراه خانواده ساعاتی را در آرامش باشند. طبیعت یکی از پناهگاه‌هایی است که شما را برای چند ساعت از شلوغی و آلودگی و مشغله دور نگه می‌دارد؛ به خصوص اگر طبیعت بافت روستایی داشته باشد و شما در ارتباط با فضای طبیعی و حیوانات باشید.

 

تورهای یک روزه چگونه است؟

بسیاری از آژانس‌های گردشگری تورهای یک‌ روزه‌ای را در نظر گرفته‌اند که برای کسانی که به دلیل مشغله کاری امکان سفرهای چند روزه را ندارند، بسیار مناسب است. همچنین به علت هزینه و زمان کمتری که در تورهای یک روزه صرف می‌شود، افراد زیادی به این نوع سفرها گرایش پیدا کرده‌اند.

به طور کلی ماهیت تورهای یک روزه تایید شده است و در همه کشورها امر مرسومی است؛ به دلیل این که شرایط زندگی بسیاری از افراد امکان سفرهای طولانی را از آن‌ها می‌گیرد. به همین منظور، بسیاری از آژانس‌های مسافرتی و گردشگری با ایجاد تورهای یک روزه، جاذبه‌های گردشگری یک منطقه خاص را با دریافت هزینه کم به افراد نمایش می‌دهد.

مزرعه گردشگری خورشید 

نکاتی که درمورد طبیعت گردی باید بدانید.

طبیعت گردی یکی از عواملی است که در روح و جسم شما تاثیر مثبت زیادی می‌گذارد. برای رفتن به تورهای یک روزه باید نکاتی را توجه کنید که سفری خوب و به یاد ماندنی را تجربه کنید. از جمله این نکات می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

– پیدا کردن آژانس گردشگری مناسب: تورهای یک روزه معمولا به صورت گروهی انجام می‌شود. سفر گروهی یکی از تفریحات هیجان انگیز به شمار می‌آید؛ اما باید تور مناسب پیدا کنید که با روحیات و سلایق شما مناسب باشد.

– تهیه وسایل ضروری: پیش از رفتن به تورهای طبیعت گردی حتما وسایل ضروری را همراه خود ببرید. وسایلی مثل نقشه و قطب نما، عینک آفتابی و کرم ضد آفتاب، لباس‌های عایق، بسته کمک‌های اولیه و آب به مقدار کافی از وسایل ضروری به شمار می‌آیند.

مزرعه گردشگری خورشید 

به کدام مجموعه گردشگری اعتماد کنم؟

با توجه به نیاز خود باید تور گردشگری خود را انتخاب کنید. یعنی اگر علاقه به پیاده روی‌های طولانی دارید باید مجموعه‌ای را پیدا کنید که با علاقه شما همخوانی داشته باشد. همچنین به گروه سنی که در آن مجموعه همراه هستند باید توجه شود. سعی کنید با افرادی همسفر شوید که در گروه سنی خودتان هستند.

علاوه بر این، با توجه به شرایط آب و هوایی تصمیم بگیرید که در کدام منطقه قصد سفر را دارید و با توجه به آن آژانس و گروه گردشگری مناسب خود را پیدا کنید.

مزرعه گردشگری خورشید 

مزرعه گردشگری خورشید

اولین مزرعه گردشگری در منطقه دماوند مزرعه گردشگری خورشید است. با این مزرعه می‌توانید یک روز زندگی به سبک روستایی را تجربه کنید. در این مجموعه می‌توانید با توجه به سن خود و کودکانتان فعالیت‌های متنوعی را برای خود و خانواده خود در نظر بگیرید. دوستی با طبیعت و حیوانات یکی از فعالیت‌های اصلی مزرعه گردشگری خورشید است که باعث می‌شود برای چند ساعتی از هیاهوی شهری در امان بمانید.

از جمله خدماتی که این مجموعه ارائه می‌کند، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

– هیجان پیاده روی در طولانی‌ترین پل کابلی مرکز ایران

– دیدار با گاومیش‌های شناگر در استخر

– تجربه غذا دادن به حیواناتی مثل گاو و گوسفند و بز

– تجربه خاطره انگیز الاغ سواری

– تجربه ماهیگیری از استخر پروش ماهی

-تجربه تراکتور سواری موزیکال

– دیدار و لمس خرگوش و لاکپشت‌های مزرعه

– فستیوال آب بازی موزیکال در استخر آب بازی ویژه بزرگسالان

– خرید محصولات بومی و ارگانیک مزرعه

– استفاده از تاب‌های خانوادگی مزرعه

– پیاده روی در طبیعت

– دیدار با پرندگان اهلی مزرعه مثل غاز، شترمرغ، بوقلمون، اردک، مرغ شاخدار، مرغ وخروس.

– بازدید از باغ دره خورشید با تراکتور موزیکال

– تجربه پخت نان در نانوایی مزرعه

– رستوران و کافی شاپ

مزرعه گردشگری خورشیدیک روز تفریح و گردش در مزرعه گردشگری خورشید تا ۶۷% تخفیف

آدرس مزرعه گردشگری خورشید: دماوند ، گیلاوند، ۴ کیلومتر به طرف جاده فیروزکوه، جاده شهرک صنعتی شماره ۲، بعد از شهرک صنعتی، روستای محمودیه، مزرعه گردشگری خورشید

 

مزایای طبیعت‌ گردی یک روزه

در تورهای طبیعت گردی یک روزه مزایایی وجود دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

– کاهش هزینه‌ها با تور طبیعت گردی یک روزه

– حفظ امنیت با گروه‌های مطمئن

– پیدا کردن دوستان جدید

– مدیریت زمان

 مزرعه گردشگری خورشید

 

هزینه تورهای گردشگری یک روزه چقدر است؟

با توجه به گروه گردشگری که انتخاب کرده‌اید و البته مقصد شما برای سفر، هزینه تورهای یک روزه طبیعت گردی متفاوت است. همچنین با توجه به نوع خدماتی که آژانس‌های گردشگری برای شما در نظر گرفته‌اند مثل تهیه صبحانه و ناهار، وسیله رفت و آمد و ارائه خدمات و پذیرایی‌های دیگر ، قیمت و هزینه تورهای طبیعت گردی یک روزه فرق می‌کند.

می‌توانید با استفاده از کوپن تخفیفان، از خدمات تورهای یک روزه مزرعه گردشگری خورشید تا ۷۷ درصد استفاده کنید.

۲.۵/۵ - (۴ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *