تغییر روند تجربه مشتریان در سرویس پول‌تو آنلاین

به اطلاع شرکای تجاری همکار در سرویس بازگشت وجه خرید اینترنتی (پول‌تو آنلاین) می‌رساند، در راستای بهبود و ارتقاء تجربه کاربری مشتریان این سرویس، تخفیفان در نظر دارد زمان تسویه وجه با کاربران را به صورت چشمگیری کاهش دهد.

در روند جدید، پس از سپری شدن بازه زمانی مربوط به تایید سفارشات توسط فروشگاه، مبلغ کش‌بک دریافتی کاربر قابل برداشت بوده و کاربر امکان دریافت مبلغ در حساب بانکی خود را داراست. پیش از این، کاربران می‌بایست پس از تایید سفارش خود، منتظر سپری شدن بازه زمانی قابل برداشت شدن (در حدود ۳۰ روز) می‌ماندند که در سازوکار جدید این بازه زمانی حذف شده است.

در همین راستا و در جهت افزایش هماهنگی تخفیفان با شرکای تجاری در مسیر بهبود تجربه کاربران، رعایت چند نکته ضروری است:

  • پیشنهاد می‌شود شرکای تجاری محترم به صورت روزانه نسبت به بررسی پنل اختصاصی خود در سایت تخفیفان اقدام کرده و نسبت به تایید و یا رد سفارشات ثبت شده اقدام کنند. (ثبت سفارش جدید در پنل توسط پیامک و ایمیل نیز به اطلاع شریک تجاری محترم می‌رسد.)
  • در صورت سپری شدن بازه زمانی تایید سفارش توسط شریک تجاری و عدم ثبت کنسلی و یا مرجوعی سفارش در پنل تخفیفان، سفارش مذکور به صورت خودکار تایید شده و مبلغ کش‌بک توسط مشتری قابل برداشت خواهد بود.
  • بدیهی است در این شرایط امکان کنسلی سفارشات پس از پایان بازه تایید سفارش وجود نخواهد داشت.
  • بر اساس شرایط مذکور، فاکتور صادر شده توسط تخفیفان برای شرکای تجاری برا اساس وضعیت سفارشات در پنل اختصاصی شریک تجاری خواهد بود و امکان اصلاح و تغییر پس از بازه زمانی تایید سفارشات وجود نخواهد داشت.
  • در فرآیند جدید تغییری در روند تسویه با شرکای تجاری روی نخواهد داد و صدور فاکتور و تسویه مشابه قبل به صورت ماهانه انجام خواهد شد.

امیدواریم با همراهی شما عزیزان، با خلق تجربه‌ای متفاوت برای کاربران، شاهد موفقیت روزافزون تمامی کسب و کارهای فعال در سرویس بازگشت وجه تخفیفان باشیم.

خرید از سرویس بازگشت وجه تخفیفان

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *