تخفیفان سبز، لطفا پرینت نکنید!

تخفیفان سبز

۲۲ آوریل مصادف با ۲ اردیبهشت در تمام دنیا به عنوان روز زمین پاک شناخته می شود. و به تمام مردم جهان یادآوری می‌کند که نباید سیاره خود زمین را فراموش کنند. تخفیفان نخستین و بزرگترین بستر تخفیف گروهی در ایران، یک شرکت پیشرو و حامی محیط زیست است. در این روز خدمتی جدید را به مشتریان عرضه داشت و بار دیگر ثابت کرد که نوآوری در تمام زمینه عضو جدایی ناپذیر این مجموعه است. در روز زمین پاک سال ۱۳۹۷ تخفیفان اعلام کرد که برای بهره مندی از خدمات ارائه شده در سایت تخفیفان دیگر نیازی به ارائه پرینت کاغذی نیست و تخفیفان سبز به صورت عمومی معرفی شد.

با تخفیفان سبز دیگر کاغذ پرینت نکنید

با تخفیفان سبز دیگر کاغذ پرینت نکنید

تخفیفان سبز چگونه کار می‌کند؟

مشتریان  تخفیفان از این پس دیگر نیازی به ارائه پرینت کاغذی برای دریافت خدمات نخواهند داشت. تمامی پیشنهادهای روی سایت تخفیفان، از این روز به بعد تخفیفان سبز هستند. به عبارتی دیگر تمام مشتریان تخفیفان با ارائه کد تخفیفان یا کد دیجیتال (QR) به محیط زیست و سبز بودن زمین کمک خواهند کرد. تمام استفاده کنندگان از خدمات تخفیفان با بهره مندی از تخفیفان سبز و ارائه کد دیجیتال تخفیفان قدمی هرچند کوچک به سمت جامعه سبز برخواهند داشت.

تخفیفان به نوبه خود و به شیوه های مختلف سعی بر دستیابی بر این مهم داشته است. ارائه بستر تخفیفان سبز و اعلام این که برای استفاده از کلیه خدمات سایت نیازی به پرینت کاغذی نیست گامی مهم در راستای بالا بردن توجه افکار عمومی به موضوع محیط زیست و تلاش برای کم کردن تاثیر منفی بشر بر محیط زیست است. در واقع تلاش برای کم کردن حجم زباله های کاغذی و از آن مهم تر تلاش برای جلب توجه افکار عمومی از مهم ترین اهداف تخفیفان سبز است.

 

روز زمین پاک

تاریخچه روز زمین پاک به سال ۱۹۱۹ و زمانی باز می‌گردد که جان مک مونل فرزند یک مبلغ دینی مستقل و علاقمند به عرصه دین، علم و صلح، ایده برگزاری یک روز جهانی به نام روز زمین پاک را در همایش یونسکو درباره محیط زیست مطرح کرد. در همان سال پرچم زمین پاک را طراحی کرد.

یوتانت دبیر کل سازمان ملل از ایده مک کونل استقبال کرد و این روز به یک روز جهانی در تقویم های سراسر دنیا تبدیل شد. در ایران هم زمان با دیگر کشورهای جهان هفته زمین پاک، روز دوم اردیبهشت به نام روز زمین پاک نام گذاری شده است.

روز زمین پاک، روزی برای افزایش آگاهی و قدردانی نسبت به محیط زیست کره ی زمین است. این روز دو بار در سال، یک بار در طول فصل بهار در نیمکره شمالی و در طول فصل پاییز در نیمکره جنوبی (که فصل بهار آن نیمکره محسوب می شود) برگزار می‌شود.

روز زمین پاک روزی که باید به خود یادآوری کنیم که حال زمین خوب نیست و باید برخی از اعمال خود را اصلاح کنیم. باید شیوه و دیدگاه خود را نسبت به مواجه با زمین بهبود دهیم . بی شک بر ماست که زمین را دریافته و در نگهداری آن کوشا باشیم تا نسل های آینده نیز بتوانند همانند ما از موهبت های طبیعی بهره مند گردند.

هدف از ارائه تخفیفان سبز

هدف ما در تخفیفان ارائه بهترین خدمات و کالاها با بیشترین درصد تخفیف است تا امکان استفاده از بهترین‌ها را با بیشترین امکان دسترسی و هیجان همراه با حس اطمینان به نام تخفیفان برای همگان فراهم کنیم که همه این موارد با استفاده از قدرت خرید امکان‌پذیر شده است.

بسترسازی تخفیفان تنها در حوزه مشتریان نبوده و جذب و نگهداری شرکان تجاری نیز به رویکردی مدرن صورت می‌پذیرد. امکانات ویژه، بستر ویژه همکاری متقابل با شرکای تجاری و ارائه اطلاعات و خدمات به آنان از مواردی است که در بخش همکاری با شرکای تجاری مدنظر تخفیفان بوده و به آن توجه ویژه‌ای شده است. تمامی طرف های قرارداد با مجموعه تخفیفان در ارائه تخفیفان سبز با ما همکاری داشته اند و رفاه حال مشتریان را در نظر گرفته اند.

ایجاد بستر مناسب تحت وب از طریق وب‌سایت تخفیفان و همچنین ارائه خدمات روی گوشی‌ها و تبلت‌ها با استفاده از اپلیکیشن موبایل تخفیفان این امکان را به همراهان تخفیفان می‌دهد تا در اسرع وقت و به ساده‌ترین شکل بتوانند به کلیه پیشنهادهای فعال در سایت دسترسی داشته باشند و از امکانات ارائه‌شده بهره ببرند. چنانچه شما از طریق وب سایت یا اپلیکیشن اقدام به خرید بکنید با ارائه کد دیجیتال قادر خواهید بود تا از خدمات خریداری شده استفاده کنید.

تخفیفان نخستین و پرطرفدارترین بستر تخفیف و خرید گروهی در ایران است که با هدف ارائه خدمات متمایز و ایجاد حس اعتماد در مردادماه سال ۱۳۹۰ فعالیت خود را آغاز کرده است.

تخفیفان بستری برای ارائه تمامی انواع خدمات و محصولات مورداستفاده در زندگی روزمره تمام اقشار جامعه است. خدماتی شامل انواع رستوران‌ها، مراکز تفریحی،‌ مراکز بهداشتی و آموزشی،‌ سفر در تخفیفان عرضه می شود که از این پس تمامی این خدمات به صورت تخفیفان سبز در دسترس علاقه مندان قرار خواهد گرفت. همچنین انواع کالاها و محصولات متنوع در تخفیفان عرضه می شود.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *