چرا باید از کش بک استفاده کنیم؟

چرا باید از کش بک استفاده کنیم؟ کش بک ها چه کاربردی دارند؟ این ها سوالاتی به شمار می‌روند که در حال حاضر افرادی که به تازگی این نام به گوششان خورده با آن مواجه می‌شوند. همان گونه که می‌دانید در گذشته عرصه فناوری و اطلاعات به گستردگی امروزه نبود و دنیای کنونی ما با عنوان عصر دیجیتال ارتباط مستقیمی با فناوری اطلاعات دارد. با شرایطی که امروزه وجود دارد دیگر نمی توان به راحتی دخل و خرج را تنطیم کرد چرا امکانات لازم جهت مدیریت هزینه ها وجود ندارد اما آیا می‌توان همیشه به همین شیوه زندگی کرد؟ در ادامه به بررسی هرچه بیشتر این مسئله که چرا باید از کش بک استفاده کنیم می‌پردازیم.

 

چرا باید از کش استفاده کنیم؟

برخی افراد سعی دارند تا با به کارگیری هوش مالی بالا هزینه‌های زندگی را به شکل بهتری مدیریت کنند یا برخی هم به جمع آوری پول و پس انداز کردن آن فکر می‌کنند. این راه‌کارها به طور عمومی درست هستند. اما باید در نظر داشته باشید که به طور کلی «هوشمندانه خرید کردن» شما را به اهداف‌تان می‌رساند. یکی از بهترین راه‌های خرید هوشمندانه استفاده از تخفیف و سیستم‌های کش بک (بازگشت وجه) است.

کش بک به معنای بازگشت قسمتی از پول است. به عبارت دیگر می توان گفت کش بک یعنی بازگشت چند درصد از هزینه ای که در زمان خرید و پرداخت هزینه، پرداخت کرده اید. این بازگشت پول به کیف پول شما خواهد بود و به این ترتیب شما می توانید در خریدهای دیگر از آن استفاده کنید.

بیشتر بخوانید: کش بک چیست؟

۵ دلیل استفاده از کش بک

البته دلیل اصلی استفاده از کش بک، پرداخت هزینه کم‌تر و خرید هوشمندانه است. اما دلایل جذاب دیگری هم برای استفاده از کش بک وجود دارد که در ادامه به آن می‌پردازیم.

 

۱. خرید بیشتر

قیمت‌های بالای اجناس و هزینه های سرسام آور همواره مشتریان را برای خرید با قیمت پایین تر به سمت فروشگاه‌های اینترنتی و خرید آنلاین سوق می‌دهد. در واقع همه ما می‌خواهیم با هزینه کمتر خرید بیشتری داشته باشیم و در نهایت برای اینکه با پول کمتری خدمات و یا محصولات بیشتری دریافت کنیم به خرید آنلاین و تخفیفات آن ها رو می آوریم. با استفاده از کش بک شما می توانید خرید بیشتری را نسبت به قبل انجام دهید! زیرا بخشی از هزینه‌های خرید به حسابتان برمی‌گردد.

 

۲. صرفه‌جویی در خرید

کش بک به شما این امکان را می‌هد که در هزینه های خود صرفه جویی بیشتری کنید و به این ترتیب می توانید برای کاهش هزینه های خود از آن استفاده نمایید. تفاوتی نمی کند که یک محصول بخرید، برای دریافت اتاق در یک هتل هزینه پرداخت کنید یا اینکه برای بیمه خود هزینه ای را واریز کنید؛ با کش بک در تمام هزینه های خود صرفه جویی می کنید.

بیشتر بخوانید: مزایا و معایب کش بک

۳. پیدا کردن بهترین فروشگاه‌ها برای خرید

یکی دیگر از مسائلی که ممکن است در زمان خرید پیش بیاید، جستجو برای یافتن یک فروشگاه با قیمت های مناسب است. کش بک این مشکل را نیز حل می کند. دیگر نیازی نیست نگران قیمت ها باشید چون همیشه و در هر واریز هزینه، بخشی از مبلغ واریزی به شکل اعتبار کش بک به شما باز می گردد و لازم نیست زمان زیادی را صرف پیدا کردن فروشگاه ها با محصولات ارزان تر کنید! به عبارت دیگر با استفاده از کش بک می توانید در زمان خود نیز صرفه جویی کنید.

 

۴. رایگان خرید کردن

با داشتن اعتبار کش بک کافی، پس از خریدهای مختلف شما می توانید بدون پرداخت هزینه با استفاده از اعتبار کش بک محصول یا خدمات مورد نظرتان را دریافت کنید. یعنی می توانید کاملا رایگان و بدون واریز حتی هزار تومان پول خرید کنید!

 

۵. همیشه ارزان‌تر خرید می‌کنید

حتما می دانید که تخفیف های فروشگاه ها و طرح ها و جشنواره ها دائمی نیستند. شما در فروشگاه های مختلف با محدودیت زمانی و گاهی حتی محدودیت اجناس رو به رو هستید. تنها در طول یک مدت زمان مشخص می توانید تخفیف دریافت کنید یا تنها بخش از محصولات تخفیف می خورند و شما باید از بین آن ها انتخاب خود را انجام دهید، اما پول‌تو این گونه نیست. پول‌تو خرید اینترنتی و حضوری منحصر به زمان نیست. شما می‌توانید به صورت دائمی در تمامی خدمات و محصولات و در هر بار خرید، بخشی از هزینه پرداخت شده را دریافت کنید.

۵/۵ - (۱ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *