انواع خدمات شستشوی خودرو در مرکز تخصصی تاپ سرویس

شستشوی خودرو - کارواش تاپ سرویس

شستشوی خودرو مراحل و شرایط خاصی دارد که اگر توسط فرد حرفه‌ای و مواد شوینده قوی انجام شود، خودرو به بهترین صورت تمیز شده و تا مدت‌ها نیاز به شستشوی دوباره ندارد. کارواش‌ها تکنیک‌های زیادی به کار می‌برند که ماشین شما به بهترین نحو تمیز و پاکیزه شود. برای هر خودرو مواد و متریال خاصی نیز استفاده می‌شود.

 

منظور از صفرشویی خودرو چیست؟

صفرشویی خودرو نحوه‌ای از شستشوی ماشین است که طی آن کلیه قطعات داخلی و خارجی خودرو شامل صندلی‌ها، رودری، سقف و داشبورد با مواد شوینده قوی و سازگار با نوع خودرو شستشو می‌شود. کلیه آلودگی‌ها و نواقص ظاهری خودرو در صفرشویی برطرف شده و زیبایی و تمیزی به خودروی شما برمی‌گردد.

در هر خودرو از مواد شوینده خاص سازگار با قطعات داخلی آن استفاده می‌شود که برای هر ماشین با دیگری متفاوت است. در صفرشویی خودرو همچنین کلیه خط و خش روی بدنه ماشین به طور کامل بررسی و رفع می‌شود.

شستشوی خودرو - کارواش تاپ سرویس 

 

مراحل صفرشویی خودرو به چه صورت است؟

صفرشویی خودرو طی مراحلی انجام می‌شود که در ادامه به طور خلاصه این مراحل را ذکر می‌کنیم:

– در اولین مرحله داخل خودرو شسته می‌شود و در قدم اول کف خودرو را با مواد شوینده قوی تمیز می‌کنند.

– در مرحله دوم پس از شستن کف خودرو نوبت به صندلی‌ها می‌رسد که با کمک جرم گیر آن‌ها را تمیز می‌کنند.

– پس از صندلی‌ها سقف خودرو با مواد شوینده مخصوص شسته می‌شود.

– در مرحله بعدی لایه مجاور به سرنشینان با مواد شوینده و ضدعفونی کننده تمیز می‌شود.

– داشبورد، قسمتی است که در این مرحله به خوبی شستشو داده شده و تمیزکاری می‌شود.

– پس از داشبورد نوبت به موتورشویی می‌رسد که با مواد مخصوص موتور ماشین به خوبی تمیز می‌شود.

– در محله آخر اسپری لاستیک زده شده و اسپری خوشبوکننده در داخل ماشین زده می‌شود.

 

برای صفرشویی خودرو به کدام کارواش مراجعه کنم؟

شستشوی خودرو باید توسط فردی انجام شود که به قطعات ماشین آگاه است و بتواند بدون آسیب رساندن به قطعات الکترونیک موتور خودرو را تمیز کند. همچنین مواد شوینده مورد استفاده در شستشوی خودرو تاثیر زیادی در تمیزی آن دارد. باید از مواد قوی و ضدعفونی کننده استفاده شود در عین حال که آسیبی به ماشین و قطعات آن وارد نشود.

همچنین درحین شستشوی خودرو، باکتری های موجود در داخل خودرو باید به طور کامل از بین برده شود. به همین دلیل مواد شوینده باید دارای متریالی باشد که قابلیت ضدعفونی کننده نیز داشته باشد. سیستم برق رسانی ماشین نیز بسیار حساس است و در زمان شستن خودرو هیچ خللی نباید به این سیستم وارد شود. بنابراین حتما برای شستشو و صفرشویی خودروی خود به کارواشی مراجعه کنید که افراد حرفه‌ای و با تجربه خدمات شستشوی خودرو را انجام می‌دهند.

 

کارواش و مرکز خدمات تخصصی تاپ سرویس

کارواش تاپ سرویس یکی از مجهزترین مراکز خدمات صفرشویی ماشین است که با بهترین متریال مناسب با هر خودرو شسشتوی خودروی شما را بر عهده می‌گیرد. مرکز تاپ سرویس با استفاده از مواد آنتی باکتریال بخار بوی نامطبوع داخل خودرو را از بین می‌برد.

همچنین کارواش تاپ سرویس به دلیل عملکرد مشابه پولیشی که دارد، به رنگ خودروی شما جلای فوق العاده ای می‌دهد. داخل خودروی شما در کارواش تاپ سرویس توسط بخار خشک شستشو داده می‌شود و موتور خودرو بدون ایجاد اختلال در سیستم برق رسانی و با استفاده از بخار خشک شسشتو می‌شود.

صفر شویی در کارواش تاپ سرویس با بخار خشک و با دمای ۱۷۰ درجه برای سقف و ستون، پشت و روی صندلی ها، رودر‌ی‌ها،  داشبورد، کنسول، موکت کف و بدنه خودرو انجام می‌شود.

شستشوی خودرو - کارواش تاپ سرویسانواع خدمات شستشوی خودرو در مرکز تخصصی تاپ سرویس تا ۳۲% تخفیف

آدرس کارواش تاپ سرویس: شمس آباد، خیابان استاد حسن بنا، بالاتر از میدان ملت، کوچه طاهر، مجموعه خدمات خودرویی تاپ سرویس

 

مزایای صفرشویی خودرو با بخار

به دلیل خاصیت استریل و ضدعفونی کننده بخار، بوی بد داخل خودرو به طور کامل از بین رفته و همچنین به علت استفاده از لوله تفنگی آن به عمیق‌ترین لایه‌های داخل خودرو نفوذ می‌کند. بدین صورت تمامی آلودگی‌ها و ذرات و غبار داخل خودرو از بین رفته و هوای داخل خودرو نیز مطبوع می‌شود.

مناطقی از ماشین که تمیز کردن آن مشکل است مثل کانال‌های کولر و جا لیوانی، به خوبی توسط سری لوله تفنگی بخار پاکسازی می‌شوند.

 

هزینه صفرشویی و شستشوی خودرو چقدر است؟

صفرشویی هر خودرو، به علت استفاده از مواد خاص و متفاوت، هزینه متفاوتی دارد. مثلا هزینه صفرشویی سمند با پراید یا ماشین‌های شاسی بلند با یکدیگر متفاوت است. همچنین مدت زمان سرویس و شستشوی ماشین در قیمت گذاری صفرشویی آن تاثیر گذار است.

از طریق سایت تخفیفان می‌توانید از خدمات شستشوی ماشین و صفرشویی کارواش و مرکز خدمات خودروی تاپ سرویس تا ۳۲ درصد تخفیف استفاده کنید. کافی است وارد سایت تخفیفان شوید و از صفحه مربوط به کارواش تاپ سرویس کوپن تخفیف آن را خریداری کنید.

۵/۵ - (۱ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *