میکرونیدلینگ در مطب دکتر مژگان کریمی

میکرونیدلینگ - مطب دکتر مژگان کریمی

داشتن پوستی جوان و با طراوت، رویای هر کسی در هر سنی است. این روزها همه به دنبال روشی برای جوانسازی و شادابی پوست خود هستند. طی سال‌های اخیر، روش‌های مختلفی برای درمان جای جوش، جای لک و جای زخم به وجود آمده‌اند که هر کدام تکنیک‌های خاص خود را دارند.

یکی از این روش‌های کاربردی در جهت جوانسازی پوست و از بین بردن جای جوش و لک‌های پوستی، میکرونیدلینگ است. روش میکرونیدلینگ از زمان‌های قدیم در بین مصریان باستان و هندی‌ها و اقوام مختلف وجود داشته است و سابقه طولانی دارد. در ادامه به بررسی این روش و تاثیرات آن می‌پردازیم.

 

میکرونیدلینگ چیست؟

یکی از جدیدترین و موثرترین روش‌های جوانسازی و برطرف کردن عیوب و پاکسازی پوست، میکرونیدلینگ است. در روش میکرونیدلینگ با وارد کردن سوزن‌های ریز بر روی سطح پوست، سوراخ‌های ریز و سطحی در پوست ایجاد شده و باعث برطرف شدن مشکلات و عیب‌های زیر می‌شود:

– ترک‌های پوستی ناشی از زایمان وچاقی

– منافذ باز پوست

– جای سوختگی

– چین و چروک پوست

– جای زخم

– لک‌های پوستی

– جای بخیه و جای جوش

روش میکرونیدلینگ یک روش غیرتهاجمی بوده و جای بسیاری از جراحت‌های پوستی را درمان می‌کند.

میکرونیدلینگ - مطب دکتر مژگان کریمی

 

میکرونیدلینگ چگونه انجام می‌شود؟

از طریق سوراخ شدن پوست توسط سوزن‌های ریز، سطح پوست باز شده و راه برای وارد شدن مواد و سرم‌های خاص به داخل پوست باز می‌شود. این کار با کمک وسیله‌ای به نام «درمارولر» انجام می‌شود که یک رولر غلتکی است که سوزن‌های ریز از جنس تیتانیوم به آن وصل شده‌اند.

این وسیله بر روی پوست کشیده شده و با ایجاد حفره‌های بر روی لایه میانی پوست یا همان درم، باعث ایجاد زخم‌های کوچکی بر روی پوست می‌شود. این موضوع باعث ایجاد واکنش در بدن شده و پوست شروع به ترمیم و بازسازی خود می‌کند. طی این عملیات مواد روی سطح پوست در لایه‌های زیرین پوست نفوذ کرده و تاثیر قوی‌تری می‌گذارد. به همین دلیل پیش از انجام میکرونیدلینگ روی پوست سرم ویتامین سی مالیده می‌شود.

این فرایند موجب تسریع توزیع کلاژن و الاستین در پوست شده که این دو عامل باعث ترمیم زودتر پوست و از بین رفتن جای جراحات صورت می‌شود.

میکرونیدلینگ - مطب دکتر مژگان کریمی

 

برای انجام میکرونیدلینگ به کجا مراجعه کنم؟

به دلیل این که میکرونیدلینگ مستقیما با پوست سر و کار دارد و طی فرایندی پوست زخم شده و ممکن است کمی خونریزی داشته باشد، خیلی مهم است که به جایی مراجعه کنید که توسط فرد متخصص و با تجربه انجام شود و همچنین تمام نکات بهداشتی در آن‌‌جا رعایت شود تا باعث ایجاد عفونت در پوست شما نشود. به این موضوع دقت کنید که کلینیکی که به آن مراجعه می‌کنید محیط بهداشتی داشته باشد و از وسایل یک بار مصرف و ضدعفونی شده استفاده شود.

میکرونیدلینگ - مطب دکتر مژگان کریمی

 

مطب دکتر مژگان کریمی

یکی از مجهزترین مطب‌های زیبایی و پوست مطب دکتر مژگان کریمی است. تمامی خدمات پوست و زیبایی در این مطب در محیطی بهداشتی انجام شده و کلیه وسایل و تجهیزات به طور مرتب ضدعفونی می‌شوند.

شما می‌توانید با خاطری آسوده خدمات میکرونیدلینگ را در این مطب با قیمتی مناسب دریافت کنید.

میکرونیدلینگ - مطب دکتر مژگان کریمیمیکرونیدلینگ در مطب دکتر مژگان کریمی با ۹۲% تخفیف

آدرس مطب دکتر مژگان کریمی: پاسداران، میدان هروی، میدان شریفی، ضلع جنوبی میدان، پلاک ۹۶۴

 

مراقبت های بعد از میکرونیدلینگ

پس از انجام میکرونیدلینگ باید مراقبت‌های خاصی را برای پوست خود انجام دهید تا به نتیجه دلخواه برسید و پوستتان هرچه زودتر خود را ترمیم کند. از جمله این مراقبت‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

– پس از انجام میکرونیدلینگ به خصوص اگر پوست حساسی داشته باشید، پوستتان دچار قرمزی، التهاب و در بعضی مواقع کبودی می‌شود که ظرف مدت ۱۲ تا ۴۸ ساعت بهبود پیدا می‌کند. در این مواقع نباید به پوست خود دست بزنید یا کاری در جهت تحریک آن انجام دهید. برای تسریع بهبودی و درمان پوست می‌توانید میوه‌هایی مثل آناناس و میوه‌هایی که خاصیت ترمیم کنندگی دارند مصرف کنید.

– جهت از بین بردن قرمزی و التهاب پوست نباید از داروهای ضد التهاب استفاده کنید. پوست باید خودش مراحل بهبود را با روند طبیعی طی کند.

– از انجام فعالیت‌هایی که موجب تعریق پوست می‌شود، خودداری کنید.

– بعد از انجام میکرونیدلینگ از ۲۴ تا ۴۸ ساعت نباید حمام کنید و همچنین تا ده روز پس از میکرونیدلینگ از ماندن زیر نور آفتاب خودداری کنید.

– از کرم‌های ضد آفتاب حاوی زینک استفاده کنید.

– از محصولات پوستی که خاصیت اسیدی دارند به هیچ عنوان استفاده نکنید.

میکرونیدلینگ - مطب دکتر مژگان کریمی

 

مزایای میکرو نیدلینگ چیست؟

از مزایای میکرونیدلینگ می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

– تولید کلاژن و تحریک جریان خون

– بازسازی و ترمیم پوست

– رفع بسیاری از ایرادات پوستی

– کمک به روشن و شفاف شدن پوست

– هزینه کمتر نسبت به سایر روش‌های جوانسازی پوست

 

هزینه میکرونیدلینگ چقدر است؟

بسته به تعداد جلسات درمان و همچنین مدت زمان هر جلسه هزینه میکرونیدلینگ فرق می‌کند. علاوه بر این، با توجه به میزان آسیب‌دیدگی پوست، قیمت‌ها نیز متفاوت است. هر کلینیک و مطب زیبایی قیمت متفاوتی را با توجه به مواد مصرفی و منطقه جغرافیایی برای انجام میکرونیدلینگ در نظر گرفته است.

شما می‌توانید از طریق سایت تخفیفان از خدمات میکرونیدلنیگ مطب دکتر مژگان کریمی تا ۹۲ درصد تخفیف استفاده کنید. برای استفاده از خدمات میکرونیدلینگ در این کلینیک با قیمتی مناسب و ارزان می‌توانید به سایت تخفیفان مراجعه کرده و با تهیه کوپن تخفیف از خدمات میکرونیدلینگ این مطب استفاده کنید.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *