چرا باید از تخفیفان خرید کنیم؟

تخفیفان اولین و پرطرفدارترین بستر تخفیف و خرید گروهی در ایران است، که انواع خدمات شامل رستوران ها و کافی شاپ ها، مراکز تفریحی، بهداشتی، مسافرتی و انواع کالاها را با تخفیف های هیجان انگیز تا ۹۰ درصد ارائه میکند.

زندگی روزمره همان‌طور که از اسمش پیداست به ‌اندازه کافی یکنواخت است، تخفیفان در تلاش است تا این فضا را تغییر دهد. با پیشنهادهای روزانه تخفیفان هرروز جدیدترین مکان‌ها و محصولات به شما معرفی می‌شوند، و در کنار این شناخت می‌توانید از درصد مورد توجهی تخفیف در هزینه استفاده از آنها بهره ببرید.

برای استفاده تنها کافیست پیشنهاد موردنظر را خریده، و با ارائه کدی که از طریق اپلیکیشن، اس ام اس و پنل کاربری در اختیار شما قرار می‌گیرد به مرکز مورد نظر از خدمات متنوع تخفیفان با تخفیف های ویژه استفاده کنید.

با تخفیفان هزینه خود را کمتر کنید!

 شما میتوانید با صرف هزینه کمتر، لحظات خوش بیشتری را تجربه کنید، همچنین این وبسایت به عنوان کامل ترین وبسایت خرید گروهی باعث اشنایی شما با مراکزی میشود که شاید تا قبل از آن نمیشناختید و با شناختشان از آنها در زندگی روزمره خود استفاده خواهید کرد. در اپلیکیشن تخفیفان با استفاده از ویژگی “تخفیفان های نزدیک من” شما میتوانید مراکز تخفیف دار در محدوده خود را پیدا کنید و از آنچه پیرامون تان اتفاق می افتد به بهترین و بهینه ترین شکل بهره ببرید.

اما کاربرد تخفیفان به همین موارد محدود نمی‌شود. با خدمت جدیدی که چند ماهی است به دسته بندی خدمات وبسایت اضافه شده است، میتوانید از استارتاپ هایی که در زندگی روزمره با آنها سروکار خواهید داشت تخفیف بگیرید. پکیج کاملی از برترین وبسایت ها و اپلیکیشن های ایرانی در قسمت کد های تخفیف موجود است و به این ترتیب تخفیفان پل ارتباطی شما و خدمت مورد نیازتان خواهد بود، پلی که شما را به سمت صرف هزینه کمتر و ساخت لحظات با کیفیت تر و شادتر هدایت می‌کند.

برای استفاده از این خدمات کافیست نام وبسایت یا اپلیکیشن را از لیست کد های تخفیف پیدا کرده و کوپن مورد نیاز خود را به سبد خرید اضافه کنید. این کوپن ممکن است بسته به نوع خدمات رایگان یا با هزینه کمتر از هزینه اصلی قابل خرید باشد. پس از خرید کوپن به وبسایت یا اپلیکیشن مورد نظر رفته و با وارد کردن کد تخفیف خود خدمات را با هزینه ای کمتر دریافت می‌کنید.

خرید از اپلیکیشن تخفیفان

حمایت از محیط زیست با تخفیفان سبز

تخفیفان به عنوان یک استارتاپ پیشرو برای سهولت در استفاده از خدمات، و همچنین در جهت حفاظت از محیط زیست خدمت “تخفیفان سبز” را ارائه می‌کند. به این ترتیب دیگر نیازی به پرینت کد تخفیف خود نخواهید داشت و استفاده تخفیف ها از هر زمان دیگری در دسترس تر و راحت تر خواهد بود. کافیست کد تخفیف خود را به هر روشی که برایتان راحت تر است به مرکز طرف قرارداد ارائه کنید. همچنین اگر از اپلیکیشن استفاده میکنید، پس از طی روند خرید وارد مرحله دریافت کوپن ها می‌شوید. شما با ارائه کد تخفیفان یا کد دیجیتال در همان صفحه یا کد ایمیل شده برای شما می‌توانید از خدمات مجموعه استفاده کنید.

تخفیفان با پیشرو بودن در بازار همواره در صدد ارائه جدیدترین خدمات به جامعه مشتریان خویش است. جدیدترین خدمات این مجموعه شامل ارائه بلیط قطار و هواپیما با تخفیف ویژه است. به این ترتیب نه تنها میتوانید از تخفیفان در شهرهای مختلف کشورمان ایران استفاده کنید، بلکه حتی طول مسیر را هم همراه شما خواهیم بود تا ارزان تر سفر کنید. تخفیفان برای ساختن لحظاتی بهتر تا انتهای مسیر با شما همراه خواهد بود.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *