تا

%0

تخفیف

پیست اسکی بین المللی دیزین

جاده چالوس

الان بسته است

43186 خرید تا امروز

4.6

457 نظر

درباره پیست اسکی بین المللی دیزین

فصل اسکی که از راه برسد، زمستان‌های تهران هم متفاوت می‌شوند. کافی است چند کیلومتر به سمت شمال تهران و دامنه‌های کوه‌های البرز بروید تا شور و هیجان را از نزدیک لمس کنید. اسکی بازها همگی در حال رفتن به پیست های اسکی اطراف تهران هستند تا ساعاتی پرهیجان را درکنار همدیگر تجربه کنند. البته دیزین دیگر فقط مخصوص زمستان نیست و در تابستان هم علاقمندان به اسکی روی چمن می‌توانند از پیست اسکی چمن و آب و هوای فوق العاده این دهکده توریستی استفاده کنند.

 پیست اسکی دیزین از جمله پیست‌ های اسکی پرطرفدار در اطراف تهران است که مهم‌ترین پیست اسکی بین المللی در ایران و خاورمیانه هم به شمار می‌رود. با ما همراه باشید تا با زیر و بم این پیست اسکی پر طرفداری بیشتر آشنا شوید.

 

پیست اسکی دیزین

پیست اسکی دیزین اولین پیست بین المللی اسکی در ایران است که در کرج و استان البرز واقع شده. پيست ديزين که توسط فدراسیون جهانی اسکی تاییدیه برگزاری مسابقات رسمی را دارد، در فاصله ۱۲۳ کیلومتری تهران، ۷۴ کیلومتری کرج و در مسیر جاده چالوس قرار گرفته. این پیست اسکی که از امکانات قابل توجی هم برخوردار است در سال ۱۳۴۸ افتتاح شده. پایین‌ترین نقطه این پیست ۲۶۵۰ متر و بالاترین نقطه آن ۳۶۰۰ متر از سطح دریا فاصله دارد.

 

ویژگی‌های پیست اسکی دیزین

پیست اسکی دیزین به عنوان مهم‌ترین پیست اسکی ایران و خاورمیانه از ویژگی‌ها و امکانات رفاهی منحصر به فردی برخوردار است. مسیر ۷.۵ کیلومتری این پیست با داشتن شیب‌های حرفه‌ای با استانداردهای بین المللی و امکانات رفاهی بسیار از جمله بهترین پیست‌های اسکی برای اسکی بازان حرفه‌ای به شمار می‌رود. جالب است بدانید که اولین دستگاه‌های بالابر در سال ۱۳۴۸ در پيست ديزين نصب شدند. پیست اسکی دیزین از ۲۳ پیست اسکی بهرمند است.

امکانات پيست ديزين ۴ تله کابین، ۲ تله سیژ، ۷ تله اسکی بشقابی، و یک ته اسکی چکشی است. دیزین محیطی دلچسب و متنوعی را برای اسکی بازان حرفه‌ای و مبتدی فراهم کرده است. پیست اسکی دیزین، پیست‌های متفاوتی دارد. پیست اسنو پارک، پیست یو، پیست مبتدی و پیست چمن از جمله پیست‌های محبوب در این مجموعه به شمار می‌روند.

وسعت، جذابیت و امکانات پیست اسکی دیزین باعث شده تا امکانات رفاهی بسیار مطلوبی هم در کنار این مجموعه وجود داشته باشد. وجود ۵ رستوران، ۲ هتل و ۱۹ کلبه هم بیانگر همین موضوع است. پیست دیزین از معدود پیست‌های اسکی در ایران است که هم در تابستان فعالیت دارد و هم در زمستان.

 

پیست اسکی روی چمن

آب و هوای دیزین در تابستان فوق العاده است. در حالی که دمای هوا در تهران و کرج در تابستان چیزی در حدود ۳۰ تا ۴۵ درجه است، دمای هوا در دیزین حداکثر به ۲۰ درجه سانتی گراد می‌رسد. همین موضوع دیزین را به محلی فوق العاده برای اسکی روی چمن تبدیل کرده است. پیست اسکی رو چمن در دیزین با همکاری فدراسیون جهانی اسکی و متخصصان ایرانی در سال ۱۳۷۲ احداث شد تا در تابستان هم این درهای این مجموعه به روی علاقمندان باز باشد.

پیست اسکی روی چمن در تابستان فقط در روزهای پنجشنبه، جمعه و ایام تعطیل باز است. طول این پیست ۶۵۰ متر است و همه ساله میزبان مسابقات اسکی روی چمن است.  علاوه بر این وجود فعالیت‌هایی مانند دوچرخه سواری کوهستانی، تیراندازی با کمان، کایت و سواری و بازدید از باغ‌های گل گیاه با گونه‌های کم‌یاب کوهستانی از دیگر سرگرمی‌هایی است در تابستان می‌توانید از دیزین انجام دهید.

 

تور اسکی دیزین

از پیست اسکی دیزین به عنوان یکی از ارزان‌ترین و هیجان انگیزترین پیست‌های اسکی در دنیا یاد می‌شود. همه ساله تعداد زیادی از توریست‌ها و گردشگران خارجی برای استفاده از پيست ديزين به ایران سفر می‌کنند. قرار گرفتن در دامنه‌های رو به شمال و منظره‌ای رویایی رو به قله دماومند که بلندترین آتشفشان در آسیا است، باعث شده تا تور اسکی دیزین، جذابیت‌های زیادی به خصوص در بین گردشگران خارجی داشته باشد. تور اسکی دیزین علاوه بر امکان استفاده پیست اسکی، گشت‌های بسیار متنوعی را برای شما در نظر گرفته. کسانی به فکر یک تعطیلات زمستانه و اسکی هستند، می‌توانند با این تورهای دلچسب همراه شوند.

 

اقامت در پیست اسکی دیزین

هتل‌های پیست اسکی دیزین که در نزدیکی پیست قرار گرفته‌اند، انتخاب بسیار مناسبی برای اقامت در منطقه دیزین است. هتل جهانگردی دیزین، هتل گاجره، هتل جهانگردی شمشک و هتل جهانگردی میگون از جمله نزدیک‌ترین هتل‌ها به پیست اسکی دیزن هستند.

 

قیمت بلیط پیست اسکی دیزین 1401

قیمت پیست اسکی دیزین با توجه به ایام هفته و فصل های مختلف سال متفاوت است؛ در این صفحه شما می‌توانید قیمت پیست اسکی دیزین را مشاهده کنید و همزمان آن را با یک تخفیف ویژه خریداری نمایید.معمولا قیمت بلیط پیست اسکی دیزین 1401 بین 300 تا 400 هزار تومان است.

زمان بازگشایی پیست اسکی دیزین

پيست ديزين در فصل تابستان و برای اسکی روی چمن باز است. ولی کسانی که علاقمند به اسکی رو برف هستند، پیست اسکی دیزین یکی از طولانی‌ترین فصل‌های اسکی را در ایران را دارد. شما می‌توانید از اولیل آذر تا اواخر اردیبهشت در این پیست، اسکی کنید.

 

.

امکانات و ویژگی‌ها

جای پارک: آسان

مخاطب: بانوان,آقایان

گروه سنی: بزرگسال,نوجوان,شش تا یازده سال

نوع جلسات: گروهی

ظرفیت: محدود

در صورتی که تخلفی از فروشندگان مشاهده کردید لطفا با ما در میان بگذارید

امتیاز و نظر کاربران ()

4.6
برای ثبت نظر، ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.با نظرات خود ما را در ارائه خدمات بهتر یاری نمایید

زمان سرویس‌دهی :

شنبه

8:00-15:00

یکشنبه

8:00-15:00

دوشنبه

8:00-15:00

سه شنبه

8:00-15:00

چهارشنبه

8:00-15:00

پنج شنبه

8:00-15:00

جمعه

8:00-15:00

آدرس :

دیزین

چگونه می توانم از تخفیف پیست اسکی بین المللی دیزین استفاده کنم؟

از بین پیشنهاد های ارائه شده در همین صفحه، پیشنهاد مورد نظر را انتخاب و تعداد آن را مشخص کنید، سپس روی دکمه خرید کلیک کنید.

پیش از مراجعه به پیست اسکی بین المللی دیزین باید به چه نکاتی توجه کنم؟

قبل از خرید، اطلاعات مرتبط با هر پیشنهاد را به دقت بررسی کنید. ممکن است برای استفاده از خدمات مرکز نیاز به هماهنگی قبلی وجود داشته باشد. برای این منظور از اطلاعات تماس موجود در صفحهٔ پیشنهاد استفاده کنید و راهنمایی بیش‌تر را از مرکز ارائه دهندهٔ خدمات بخواهید.

اگر مغایرتی بین اطلاعات ثبت شده در تخفیفان و خدمات دریافتی مشاهده کردم، چه کار کنم؟

چنین مواردی را از طریق پشتیبانی به ما اطلاع دهید. پس از بررسی موضوع، می‌توانید 100% مبلغ را با استفاده از شرایط "تخفیفان صد" پس بگیرید.

آیا پس از خرید باید از خدمات خریداری شده پرینت گرفته شود؟

خیر، تمامی مراحل خرید و استفاده از تخفیف ها به صورت آنلاین و الکترونیکی انجام می شود.

در حال حاضر برای این مرکز پیشنهاد فعالی موجود نیست!