تا

%0

تخفیف

رستوران اجاق باشی

سعادت آباد

67750 خرید تا امروز

4.0

1442 نظر

درباره رستوران اجاق باشی

رستوران اجاق باشی اولین و تنها ترین رستوران سرو و تهیه کباب روی میز مشتری است. به این صورت که در روی هر میز باربیکو وجود دارد تا خودتان  بتوانید به دلخواه از سینی انتخاب و طبخ کنید. در ستوران اجاق باشی آشپز شمایید و انواع گوشت و مرغ را به صلیقه خودتان می توانید درست کنید. رستوران اجاق باشی با 12 شعبه در ایران یک تجربه جالب و لذت بخش را به شما هدیه می دهد

استفاده از گوشت مغان که طعم واقعی گوشت را برای شما به ارمغان می آورد و برنج صد در صد ایرانی از دیگر ویژگی های این رستوران خوب به شمار می آید. شما می توانید انواع گوشت، ماهی و بلدرچین را که با سس های مخصوص سرآشپزهای آلمانی و ترکی تهیه شده اند را خودتان روی باربکیو قرار دهید و در طبخ کنید. در رستوران اجاق باشی برنج کته، سوپ و انواع نوشیدنی نیز سرو می شود و بوفه سالاد بار این رستوران انتخاب های متنوع و بی نظیری را در اختیار شما قرار داده است.

سینی غذای یک نفره رستوران اجاق باشی شامل 500 گرم گوشت، مرغ، ماهی و ... می شود که در کنار این سینی، استفاده از بوفه سالاد، سوپ و نوشیدنی که یک وعده غذای کامل و خوشمزه را در اختیار شما قرار می دهد.

رستوران اجاق باشی شعبه شهرک غرب در فضایی شیک و مدرن با ظرفیت 70 نفر آماده پذیرایی از شماست. رستوران اجاق باشی شعبه شهرک غرب بدون دریافت حق سرویس و مالیات بر ارزش افزوده و با امکاناتی نظیر اینترنت بی سیم، پارکینگ راحت در حوالی رستوران، پخش موسیقی و سرویس دهی مطلوب می تواند یک پیشنهاد خوب برای صرف یک وعده غذای خاص و متفاوت باشد

 

در صورتی که تخلفی از فروشندگان مشاهده کردید لطفا با ما در میان بگذارید

امتیاز و نظر کاربران ()

4
برای ثبت نظر، ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.با نظرات خود ما را در ارائه خدمات بهتر یاری نمایید

زمان سرویس‌دهی :

ساعت سرویس دهی ناهار: ساعت ۱۲ الی ۱۶/ساعت سرویس دهی شام:ساعت ۱۹ الی ۲۳

روزهای سرویس‌دهی :

همه روزه با هماهنگی

آدرس :

شهرک غرب-بلوار فرحزادی-بالاتر از پل نیایش، نبش گلستان یکم

چگونه می توانم از تخفیف رستوران اجاق باشی استفاده کنم؟

از بین پیشنهاد های ارائه شده در همین صفحه، پیشنهاد مورد نظر را انتخاب و تعداد آن را مشخص کنید، سپس روی دکمه خرید کلیک کنید.

پیش از مراجعه به رستوران اجاق باشی باید به چه نکاتی توجه کنم؟

قبل از خرید، اطلاعات مرتبط با هر پیشنهاد را به دقت بررسی کنید. ممکن است برای استفاده از خدمات مرکز نیاز به هماهنگی قبلی وجود داشته باشد. برای این منظور از اطلاعات تماس موجود در صفحهٔ پیشنهاد استفاده کنید و راهنمایی بیش‌تر را از مرکز ارائه دهندهٔ خدمات بخواهید.

اگر مغایرتی بین اطلاعات ثبت شده در تخفیفان و خدمات دریافتی مشاهده کردم، چه کار کنم؟

چنین مواردی را از طریق پشتیبانی به ما اطلاع دهید. پس از بررسی موضوع، می‌توانید 100% مبلغ را با استفاده از شرایط "تخفیفان صد" پس بگیرید.

آیا پس از خرید باید از خدمات خریداری شده پرینت گرفته شود؟

خیر، تمامی مراحل خرید و استفاده از تخفیف ها به صورت آنلاین و الکترونیکی انجام می شود.

در حال حاضر برای این مرکز پیشنهاد فعالی موجود نیست!