تا

%0

تخفیف

رستوران دهکده آرام

اراج

14081 خرید تا امروز

1.5

132 نظر

درباره رستوران دهکده آرام

رستوران دهکده آرام

 رستوران زیبای دهکده آرام در منطقه خوش آب و هوای فشم با طعم ها و عطرهای بی نظیر غذاهای ایرانی در انتظار شما عزیزان است . رستوران دهکده ایرانی به منظره دیدنی و زیبای بام شمیرانات مشرف است و می تواند یک روزبه یادماندنی و هاطره انگیز را برای شما رقم بزند. شما می توانید در کنار خانواده، دوستان و عزیزانتان از طعم ناب غذاهای ایرانی لذت ببرید و از فضای زیبا و طبیعت زیبای بهار در این منطقه لذت ببرید. با یکبار امتحان این رستوران شما مشتری دائم آن می شوید.

زیبایی، کیفیت عالی غذاهای ایرانی، برخورد و سرویس دهی خوب پرسنل و بسیاری دیگر از مواردی که این رستوران را از باقی رستوران ها متمایز می کند. این رستوران آماده پذیرایی از ۱۸۰نفر می باشد . در این روزهای بهاری غذا خوردن در منطقه ای خوش آب و هوا و در محیط باز و کاملا سنتی همراه با آلاچیق های چوبی بسیار لذتبخش است . شما می توانید به راحتی وسیبه نقلیه خود را در پارکینگ این رستوران قرار دهید. همچنین این رستوران مجهز به اینترنت و موسیقی نیز می باشد. تخفیف دهکده آرام را از دست ندهید. 

برای تجربه ی لذت بخش از یک وعده ی غذایی لذیذ و لحظاتی خاطره انگیز کافی است به رستوران دهکده ی آرام واقع در فشم ، کیلومتر 5 بیایید. کادر دلسوز و با تجربه ی این رستوران منتظر شماست تا بهترین و با کیفیت ترین خدمات و بهترین لحظه ها را برای شما به ارمغان آورد.

 

در صورتی که تخلفی از فروشندگان مشاهده کردید لطفا با ما در میان بگذارید

امتیاز و نظر کاربران ()

1.5
برای ثبت نظر، ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.با نظرات خود ما را در ارائه خدمات بهتر یاری نمایید

زمان سرویس‌دهی :

ساعت ۱۲ الی ۲۴

روزهای سرویس‌دهی :

همه روزه با هماهنگی و رزرو قبلی

آدرس :

فشم، کیلومتر ۵، رستوران دهکده آرام

چگونه می توانم از تخفیف رستوران دهکده آرام استفاده کنم؟

از بین پیشنهاد های ارائه شده در همین صفحه، پیشنهاد مورد نظر را انتخاب و تعداد آن را مشخص کنید، سپس روی دکمه خرید کلیک کنید.

پیش از مراجعه به رستوران دهکده آرام باید به چه نکاتی توجه کنم؟

قبل از خرید، اطلاعات مرتبط با هر پیشنهاد را به دقت بررسی کنید. ممکن است برای استفاده از خدمات مرکز نیاز به هماهنگی قبلی وجود داشته باشد. برای این منظور از اطلاعات تماس موجود در صفحهٔ پیشنهاد استفاده کنید و راهنمایی بیش‌تر را از مرکز ارائه دهندهٔ خدمات بخواهید.

اگر مغایرتی بین اطلاعات ثبت شده در تخفیفان و خدمات دریافتی مشاهده کردم، چه کار کنم؟

چنین مواردی را از طریق پشتیبانی به ما اطلاع دهید. پس از بررسی موضوع، می‌توانید 100% مبلغ را با استفاده از شرایط "تخفیفان صد" پس بگیرید.

آیا پس از خرید باید از خدمات خریداری شده پرینت گرفته شود؟

خیر، تمامی مراحل خرید و استفاده از تخفیف ها به صورت آنلاین و الکترونیکی انجام می شود.

در حال حاضر برای این مرکز پیشنهاد فعالی موجود نیست!