تا

%0

تخفیف

شهربازی فان تایم

تجریش

الان بسته است

35721 خرید تا امروز

4.7

1780 نظر

درباره شهربازی فان تایم

شهربازی فان تایم ارگ تجریش

یکی از بهترین راه‌ها برای تخلیه انرژی و هیجان، رفتن به شهربازی های سرپوشیده تهران است. با رفتن به شهربازی می‌توانید برای چند ساعت تفریح کنید و ساعات هیجان‌انگیزی داشته باشید. همانطور که می‌دانید در تهران شهربازی‌های زیادی وجود داردکه می‌توانید برای تفریح انتخاب کنید، اما یکی از بهترین شهرابزی های تهران، فان تایم است. این شهربازی چند شعبه دارد و یکی از آن‌ها در مرکز خرید ارگ تجریش قرار گرفته است. شهربازی فان تایم ارگ تجریش در شمال تهران است و انواع وسایل بازی و سرگرمی برای کودکان و بزرگسالان را ارائه می‌دهد. این شهربازی به دلیل سرپوشیده بودن همیشه مورد توجه خانواده‌ها و کودکان قرار می‌گیرد و محبوبیت زیادی دارد.

امکانات شهربازی فان تایم

شهربازی فان تایم ارگ تجریش 2000 مترمربع وسعت دارد و بزرگ‌ترین شهربازی شمال تهران است. امکانات و وسایل بازی در این شهربازی جدید و به روز است و فضای فوق‌العاده‌ای برای کودکان دارد. البته این مرکز تفریحی فقط مختص کودکان نیست و افراد 15 تا 20 سال هم برای بازی‌های کامپیوتری و شبیه سازی به این شهربازی می‌آیند.

این شهربازی در طبقه سوم مجتمع تجاری ارگ قرار دارد و نزدیک به 120 بازی متنوع برای کودکان و جوانان دارد. ساعات کاری این مجموع هر روز از ساعت 10 الی 22 است و می‌توانید با وسیله نقلیه عمومی از طریق متروی تجریش به این مجتمع بروید یا با ماشین شخصی به سمت میدان تجریش بروید.

برخی از امکانات شهربازی فان تایم عبارت است از:

  • رستوران
  • کافی شاپ
  • خانه کودک
  • سالن جشن تولد
  • زمین بازی مخصوص کودکان

از وسایل بازی مخصوص کودکان در شهربازی فان تایم می‌توان به فریزبی، ایرهاکی، بتمن، فایر بال، سیمیلاتور فراری، قطار کودکان، ماشین کوبنده، ساب وی سورفر، موتور کورسا، تمپل ران، ترانسفورمرز، ریسینگ استورم و رینی دیز اشاره کرد. بازی‌های بزرگسال شامل فریزبی، ماشین کوبنده، شبیه ساز مسابقات فرمول یک فراری، مسابقات ایرهاکی یک نفره و دو نفره، مسابقات اتومبیل رانی، شبیه ساز هواپیمای جنگی و فوتبال دستی است.

تخفیفان شهربازی فان تایم

برای استفاده از وسایل بازی در شهربازی فان تایم نیاز به خرید کارت و شارژ کردن آن دارید. هر کارت اعتباری را می‌توانید به میزان دلخواه شارژ کنید تا بتوانید از وسایل بازی موجود در شهربازی بهره ببرید. اگر برای یک روز هیجان‌انگیز آماده هستید و دوست دارید با هزینه کمتری بلیط آنلاین شهربازی فان تایم را بخرید از بالای همین صفحه اقدام کنید. هزینه بلیط این شهربازی برای کاربران تخفیفان با تخفیف ویژه است و می‌توانید به صورت آنلاین بخرید.

قیمت بلیط شهربازی فان تایم

قیمت بلیط شهربازی فان تایم بسته به روزهای هفته متغیر است. این قیمت برای شنبه تا چهارشنبه، 223 هزار تومان و برای پجشنبه و جمعه، 253 هزار تومان است. هر بلیط برای مدت زمان 150 دقیقه قابل استفاده است و باید سه ساعت قبل از خضور در شهربازی خریداری شود.

امکانات و ویژگی‌ها

جای پارک: آسان

مخاطب: کودک,بزرگسال

گروه سنی: بزرگسال,نوجوان,شش تا یازده سال,زیر شش سال

ظرفیت: 300 نفر

دسترسی به وسایل نقلیه: آسان

در صورتی که تخلفی از فروشندگان مشاهده کردید لطفا با ما در میان بگذارید

امتیاز و نظر کاربران ()

4.7
برای ثبت نظر، ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.با نظرات خود ما را در ارائه خدمات بهتر یاری نمایید

زمان سرویس‌دهی :

شنبه

12:00-20:30

یکشنبه

12:00-20:30

دوشنبه

12:00-20:30

سه شنبه

12:00-20:30

چهارشنبه

12:00-20:30

پنج شنبه

11:00-20:30

جمعه

11:00-20:30

آدرس :

استان تهران، تهران، تجریش، شهرداری، ملکی، سرو، مجتمع تجاری ارگ|

چگونه می توانم از تخفیف شهربازی فان تایم استفاده کنم؟

از بین پیشنهاد های ارائه شده در همین صفحه، پیشنهاد مورد نظر را انتخاب و تعداد آن را مشخص کنید، سپس روی دکمه خرید کلیک کنید.

پیش از مراجعه به شهربازی فان تایم باید به چه نکاتی توجه کنم؟

قبل از خرید، اطلاعات مرتبط با هر پیشنهاد را به دقت بررسی کنید. ممکن است برای استفاده از خدمات مرکز نیاز به هماهنگی قبلی وجود داشته باشد. برای این منظور از اطلاعات تماس موجود در صفحهٔ پیشنهاد استفاده کنید و راهنمایی بیش‌تر را از مرکز ارائه دهندهٔ خدمات بخواهید.

اگر مغایرتی بین اطلاعات ثبت شده در تخفیفان و خدمات دریافتی مشاهده کردم، چه کار کنم؟

چنین مواردی را از طریق پشتیبانی به ما اطلاع دهید. پس از بررسی موضوع، می‌توانید 100% مبلغ را با استفاده از شرایط "تخفیفان صد" پس بگیرید.

آیا پس از خرید باید از خدمات خریداری شده پرینت گرفته شود؟

خیر، تمامی مراحل خرید و استفاده از تخفیف ها به صورت آنلاین و الکترونیکی انجام می شود.

در حال حاضر برای این مرکز پیشنهاد فعالی موجود نیست!