تا

%0

تخفیف

آکادمی رویا درمانی

پاسداران

الان بسته است

2 خرید تا امروز

4.5

2 نظر

درباره آکادمی رویا درمانی

آموزش و مشاوره موضوعات شخصی و آموزش استفاده از رویادرمانی در مشاره و درمان حدود هشتاد درس صوتی و تصویری در قالب پکیج دوره آنلاین یا دانلودی که به شما کمک میکند بصورت گام به گام در تعبیر، تحلیل و فهمیدن خوابها به استادی برسید. خواب‌ها این چیزها را به ما می‌گویند: رازهای پنهان در روابط، کارها و اشخاصی که با آنها در ارتباطیم. چیزهای مهمی که فراموش کرده‌ایم، نکات‌ مهمی که حواس‌مان به آنها نیست در حالیکه باید حواس‌مان باشد. پیشگویی آینده شخصی، آینده روابط‌مان، کارهای‌مان، همکاری‌هایمان و خیلی چیزهای دیگر. خواب‌های مهم، برکات زندگی هستند، اگر معنی خواب‌های مهم را بفهمیم، برکتی به زندگی ما راه پیدامی‌کند، تغییری در زندگی‌مان اتفاق می‌افتد، در افکارمان، احساسات‌مان و در نتیجه در بخشی از رفتارمان. سخن درباره خواب‌های مهم، بسیار است و از شما دعوت می‌کنم باقی صحبت‌ را در شنیدن فایل‌های این محصول مهم و کم‌نظیر، بشنوید و بارها بشنوید. و باور کنید یا نه، در این لحظه شاید حدس نمی‌زنید چه اطلاعات مهمی منتظر شما هستند، خوب‌ها از نظر مردم مهم هستند اما جوری که من در این فایل‌ها درباره‌شان صحبت می‌کنم، شما را وارد سطح جدیدی میکند درباره فهمیدن زندگی‌تان در بیداری و هشیارشدن نسبت به چیزهایی که در زندگی‌تان هست ولی شاید هیچ‌وقت از این زوایا به آنها نگاه نکرده‌باشید. پیش نیاز های این دوره آموزشی علاقمندی به بهترشدن روابط و کارها در زندگی که هدف اصلی فهمیدن خواب‌های مهم است. اصولا کاربرد و وظیفه یک خواب مهم این هست که به ما اطلاعاتی مهم درباره زندگی‌مان بدهد، اطلاعاتی که خارج از خواب‌ها خیلی بعید است به آن دست پیداکنیم.

امکانات و ویژگی‌ها

مخاطب: بانوان,آقایان,بزرگسال

نوع جلسات: نیمه خصوصی,گروهی

جای پارک: آسان

گروه سنی: بزرگسال,نوجوان

طول دوره: 8 ساعت

در صورتی که تخلفی از فروشندگان مشاهده کردید لطفا با ما در میان بگذارید

امتیاز و نظر کاربران ()

4.5
برای ثبت نظر، ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.با نظرات خود ما را در ارائه خدمات بهتر یاری نمایید

زمان سرویس‌دهی :

شنبه

08:30-17:30

یکشنبه

08:30-17:30

دوشنبه

08:30-17:30

سه شنبه

08:30-17:30

چهارشنبه

08:30-17:30

پنج شنبه

08:30-17:30

آدرس :

پاسداران خیابان پایدارفرد

چگونه می توانم از تخفیف آکادمی رویا درمانی استفاده کنم؟

از بین پیشنهاد های ارائه شده در همین صفحه، پیشنهاد مورد نظر را انتخاب و تعداد آن را مشخص کنید، سپس روی دکمه خرید کلیک کنید.

پیش از مراجعه به آکادمی رویا درمانی باید به چه نکاتی توجه کنم؟

قبل از خرید، اطلاعات مرتبط با هر پیشنهاد را به دقت بررسی کنید. ممکن است برای استفاده از خدمات مرکز نیاز به هماهنگی قبلی وجود داشته باشد. برای این منظور از اطلاعات تماس موجود در صفحهٔ پیشنهاد استفاده کنید و راهنمایی بیش‌تر را از مرکز ارائه دهندهٔ خدمات بخواهید.

اگر مغایرتی بین اطلاعات ثبت شده در تخفیفان و خدمات دریافتی مشاهده کردم، چه کار کنم؟

چنین مواردی را از طریق پشتیبانی به ما اطلاع دهید. پس از بررسی موضوع، می‌توانید 100% مبلغ را با استفاده از شرایط "تخفیفان صد" پس بگیرید.

آیا پس از خرید باید از خدمات خریداری شده پرینت گرفته شود؟

خیر، تمامی مراحل خرید و استفاده از تخفیف ها به صورت آنلاین و الکترونیکی انجام می شود.

در حال حاضر برای این مرکز پیشنهاد فعالی موجود نیست!