تا

%61

تخفیف

آکادمی هنر و معماری زاویر

خیابان پیروزی

الان بسته است

0 خرید تا امروز

1 پیشنهاد فعال

4.0

2 نظر

همه

فیلم و انیمیشن

همه

تخفیفان

درحال حاضر در این دسته‌بندی پیشنهاد فعالی وجود ندارد

درباره آکادمی هنر و معماری زاویر

پک آموزش کرونا پلاتینوم شامل آموزش کرونا 4 + آپدیت کرونا 6 آموزش سابستنس پینتر آموزش سابستنس آلکمیست درباره کرونا: کرونا رندر یکی از موتورهای رندر قدرتمند سی پی یو بیس (رندر بر پایه سی پی یو) و فیزیکال بیس (شبیه سازی نور بر پایه محیط واقعی) است که در سال ۲۰۰۹ به جمع موتور های رندر پیوست. کرونا از متریال ها ، نور ها و دوربین های مکس پشتیبانی میکند و یک موتور Biased و Unbiased است و در حال حاضر برای نرم افزار های تری دی استودیو مکس ، نرم افزار مایا و نرم افزار سینما فوردی و نرم افزار بلندر قابل استفاده است. این موتور توسطOndrej Karlik توسعه داده شده و در حال حاضر با سرعت هرچه تمام تر در حال پیشرفت می باشد. جالب است بدانید که خبری از تنظیمات پیچیده Vray و Mental Ray و … نخواهد بود. تنظیم یک صحنه آنقدر ساده است که هر کسی میتواند بدون نیاز به دانش بسیار زیاد از آن استفاده کند. اولین پک آموزشی جامع کرونا 4 در کشور شاخصه های این پکیج: از پایه بر روی کرونا 4 می باشد. کاملا پروژه محور در 5 صحنه آماده شده توسط آکادمی زاویر آموزش موتور رندر کرونا در بیش از 50 درس دارای 100 درس آموزشی متریالسازی ورکشاپ پایان دوره صفر تا صد cozy penthouse به سفارش مجله 3dWorld ورکشاپ داخلی PARIS LOFT که رندرهای این ورکشاپ به تاپ گالری سایت های معتبر VWARTCLUB, EVERMOTION, 3DTOTAL راه یافته آموزش قابلیت های کورونا 4 بطور کامل،بطور مثال با یک شات رندر بدون رندر دوباره به تعداد نامحدودی اتمسفر فضا دست خواهید یافت. رندر های این پکیج دارای دستاورد های بین المللی بیشماری میباشد و پروژه پایان دوره این پکیج به سفارش مجله 3dworld انجام شده است که این خود گواه بینظیر بودن این پکیج است. پشتیبانی بینظیر این پکیج. پروژه های کار شده به همراه تمام فایل ها به شما ارائه خواهد شد. محتوای پکیج آموزشی آموزش موتور رندر کرونا شامل: آموزش رندر ستاپ به صورت کامل (از جلسه 1 تا 9) آموزش اینتر فیس کرونا آموزش تنظیمات رندر آموزش دینویز آموزش نورپردازی (از جلسه 10 تا 22) آموزش متریال ادیتور کرونا (جلسه 23 و 24) آموزش متریالهای کرونا (از جلسه 25 تا 33) آموزش مپهای کرونا (از جلسه 34 تا 53) تمرینهای موتور رندر کرونا به همراه ورکشاپ مونلایت: آموزش کانورت آموزش پروکسی آموزش نورپردازی آموزش شیدرسازی درخت آموزش اینوایرنمنت آموزش مه آموزش لایت میکس آموزش پست پروداکشن آموزش امبیت اکالوژن آموزش متریال ماشین آموزش ساخت ابر پروژه صفر تا صد پنت هاوس دنج: شامل مدلسازی صفر تا صد آموزش نورپردازی روز و شب و غروب آموزش متریالسازی آموزش تنظیمات رندر آموزش پلاگین فونیکس پروژه صفر تا صد Paris Loft: شامل مدلسازی صفر تا صد آموزش نورپردازی آموزش متریالسازی در انجین کرونا آموزش متریالسازی در سابستنس پینتر آموزش تنظیمات رندر آموزش پست پروداکشن + آپدیت کرونا 6 پروژه ساختمان کلاسیک : مدلسازی محیط آموزش نورپردازی آموزش متریالسازی در انجین کرونا آموزش تنظیمات رندر آموزش پست پروداکشن ورکشاپ وال – ای : مدلسازی محیط آموزش نورپردازی آموزش متریالسازی در انجین کرونا آموزش متریالسازی در سابستنس پینتر آموزش تنظیمات رندر آموزش پست پروداکشن

امکانات و ویژگی‌ها

مخاطب: بانوان

نوع جلسات: نیمه خصوصی

جای پارک: متوسط

گروه سنی: بزرگسال

دسترسی به وسایل نقلیه: تاکسی و مترو و اتوبوس

در صورتی که تخلفی از فروشندگان مشاهده کردید لطفا با ما در میان بگذارید

امتیاز و نظر کاربران ()

4
برای ثبت نظر، ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.با نظرات خود ما را در ارائه خدمات بهتر یاری نمایید

زمان سرویس‌دهی :

شنبه

08:30-17:30

یکشنبه

08:30-17:30

دوشنبه

08:30-17:30

سه شنبه

08:30-17:30

چهارشنبه

08:30-17:30

پنج شنبه

08:30-17:30

آدرس :

نیروی هوایی

چگونه می توانم از تخفیف آکادمی هنر و معماری زاویر استفاده کنم؟

از بین پیشنهاد های ارائه شده در همین صفحه، پیشنهاد مورد نظر را انتخاب و تعداد آن را مشخص کنید، سپس روی دکمه خرید کلیک کنید.

پیش از مراجعه به آکادمی هنر و معماری زاویر باید به چه نکاتی توجه کنم؟

قبل از خرید، اطلاعات مرتبط با هر پیشنهاد را به دقت بررسی کنید. ممکن است برای استفاده از خدمات مرکز نیاز به هماهنگی قبلی وجود داشته باشد. برای این منظور از اطلاعات تماس موجود در صفحهٔ پیشنهاد استفاده کنید و راهنمایی بیش‌تر را از مرکز ارائه دهندهٔ خدمات بخواهید.

اگر مغایرتی بین اطلاعات ثبت شده در تخفیفان و خدمات دریافتی مشاهده کردم، چه کار کنم؟

چنین مواردی را از طریق پشتیبانی به ما اطلاع دهید. پس از بررسی موضوع، می‌توانید 100% مبلغ را با استفاده از شرایط "تخفیفان صد" پس بگیرید.

آیا پس از خرید باید از خدمات خریداری شده پرینت گرفته شود؟

خیر، تمامی مراحل خرید و استفاده از تخفیف ها به صورت آنلاین و الکترونیکی انجام می شود.

سبد خرید شما خالی است

آخرین خرید: 859 ساعت پیش

با خیال راحت خرید کنید !

اگر خدمات مرکز مطابق توضیحات نباشد، پس از ارتباط با پشتیبانی 100% مبلغ بازگردانده می‌شود