تا

%0

تخفیف

مجموعه ورزشی fit4healthclub (ویژه بانوان)

سعادت آباد

الان بسته است

39 خرید تا امروز

5.0

3 نظر

درباره مجموعه ورزشی fit4healthclub (ویژه بانوان)

شما با استفاده از این متد می‌توانید تمامی عضلات خود را بدون استفاده از وزنه فعال کنید. به این صورت که انقباضی که در عضلات به واسطه وزنه ها رخ می دهد توسط دستگاه انجام می شود. این امر منجر به نتایج قابل توجهی در افزایش حجم عضله های بدن بدون حمل وزنه های سنگین می شود. در نتیجه مفاصل شما هیچگونه فشاری را متحمل نشده و از آسیب های روش های رایج بدنسازی حفظ می گردند. دستگاه میها بادی تک ساخت کشور آلمان و تحت لیسانس دانشگاه کلن آلمان می باشد. این شرکت به عنوان اولین تولید کننده دستگاه های ای ام اس (EMS Training) در جهان شناخته می شود. شرکت میها بادی تک همواره توانسته با نوآوری و با استفاده از تکنولوژی مهندسی آلمان خود را به عنوان برترین تولید کننده ی دستگاه های EMS در جهان معرفی کند. به همین دلیل سهم این برند از دستگاه های فروخته شده ی EMS در جهان 75% بوده و به عنوان پرفروش ترین دستگاه EMS جهان شناخته می شود. این برند در سال های مختلف و متوالی از جمله 2014، 2015، 2016 و 2017 مفتخر به کسب جایزه بهترین برند ورزشی آلمان و اروپا شده است. تمرین ورزشی مدرنی که امروزه باب شده تمرینات EMS ) Electrical Muscle Stimulatio ) می باشد. این تمرین با انجام حرکات هدف دار در عضلات با آگاهی صورت می گیرد و تمام عضلات بدن بدون استفاده از وزنه فعال می گردد. انقباض در عضلات به واسطه دستگاه انجام می شود و دیگر نیازی به وزنه نمی باشد. این تمرین باعث افزایش حجم عضله های بدن بدون استفاده از وزنه های سنگین می شود و در نهایت هیچگونه فشاری به مفاصل شما وارد نمی کند. تکنولوژی EMS مکملی است در کنار ورزش که فرد را زودتر و سریعتر به اوج عملکرد ورزشی، لاغری و تناسب اندام می رساند. 24 تا 48 ساعت بعد از تمرینات EMS متابولیسم پایه فرد در سطح بالاتر از نرمال قرار دارد. در حالی که در جلسات تمرین عادی بعد از گذشت 2 الی 3 ساعت متابولیسم به حالت عادی باز میگردد. در نتیجه در روزهای بعد از تمرین با داشتن فعالیت بدنی بسیار سبک همچنان روند کالری سوزی برای فرد ادامه خواهد داشت. از این رو تکنولوژی تمرینی EMS را میتواند برترین روش ورزشی برای کاهش وزن سالم و استاندارد بدون عوارض جانبی دانست.

امکانات و ویژگی‌ها

جای پارک: آسان

مخاطب: بانوان

گروه سنی: بزرگسال,نوجوان

نوع جلسات: خصوصی,نیمه خصوصی

دسترسی به وسایل نقلیه: آسان

در صورتی که تخلفی از فروشندگان مشاهده کردید لطفا با ما در میان بگذارید

امتیاز و نظر کاربران ()

5
برای ثبت نظر، ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.با نظرات خود ما را در ارائه خدمات بهتر یاری نمایید

زمان سرویس‌دهی :

شنبه

11:00-19:00

یکشنبه

11:00-19:00

دوشنبه

11:00-19:00

سه شنبه

11:00-19:00

چهارشنبه

11:00-19:00

آدرس :

سعادت آباد، ٢۴متری بین چهارم و پنجم شرقی، ساختمان پاسارگاد، پلاک ٢٧واحد ٢٠

چگونه می توانم از تخفیف مجموعه ورزشی fit4healthclub (ویژه بانوان) استفاده کنم؟

از بین پیشنهاد های ارائه شده در همین صفحه، پیشنهاد مورد نظر را انتخاب و تعداد آن را مشخص کنید، سپس روی دکمه خرید کلیک کنید.

پیش از مراجعه به مجموعه ورزشی fit4healthclub (ویژه بانوان) باید به چه نکاتی توجه کنم؟

قبل از خرید، اطلاعات مرتبط با هر پیشنهاد را به دقت بررسی کنید. ممکن است برای استفاده از خدمات مرکز نیاز به هماهنگی قبلی وجود داشته باشد. برای این منظور از اطلاعات تماس موجود در صفحهٔ پیشنهاد استفاده کنید و راهنمایی بیش‌تر را از مرکز ارائه دهندهٔ خدمات بخواهید.

اگر مغایرتی بین اطلاعات ثبت شده در تخفیفان و خدمات دریافتی مشاهده کردم، چه کار کنم؟

چنین مواردی را از طریق پشتیبانی به ما اطلاع دهید. پس از بررسی موضوع، می‌توانید 100% مبلغ را با استفاده از شرایط "تخفیفان صد" پس بگیرید.

آیا پس از خرید باید از خدمات خریداری شده پرینت گرفته شود؟

خیر، تمامی مراحل خرید و استفاده از تخفیف ها به صورت آنلاین و الکترونیکی انجام می شود.

در حال حاضر برای این مرکز پیشنهاد فعالی موجود نیست!