تا

%0

تخفیف

سلامت نسل فردای میهن (کیدز24)

آیت الله کاشانی

0 خرید تا امروز

5.0

1 نظر

درباره سلامت نسل فردای میهن (کیدز24)

سلامت نسل فردا متشکل از اساتید و متخصصین حوزه کودکان و همچنین مهندسین حوزه فناوری اطلاعات، با هدف ارتقای سطح سلامت کودکان این مرز و بوم، با بهره گیری از ابزارهای نوین و هوشمند، تشکیل شده است. تلاش کرده ایم تا با ایجاد پلتفرم هوشمندی به تامین جامع نیازمندیهای کودکان در حوزه های سلامت، آموزش و رفع نیازمندیهای درمانی اقدام نماید. در این شهر هوشمند کلیه نیازمندیهای حوزه سلامت شامل، مشاوره و معاینه از راه دور، ویزیت آنلاین، ارائه انواع خدمات در منزل و تامین مایحتاج لازم ازطریق فروشگاه تخصصی صورت می پذیرد. اخذ کلیه مجوزهای لازم جهت فعالیت از مراجع ذی صلاح از جمله وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، سازمان نظام پزشکی کشور، سازمان نظام صنفی رایانه ای و اتحادیه کسب و کارهای مجازی در دستور کار می باشد. این مجموعه مورد تایید جامعه پزشکی کشور و طرف قرارداد با بیمارستانها و مراکز درمانی بخش خصوصی می باشد. دیگاه ما، ارائه ی باکیفیت ترین و تخصصی ترین خدمات پزشکی می باشد. از آنجا که رضایت مخاطبین بزرگترین دغدغه مدیران ارشد و کادر اجرایی شرکت می باشد تلاش شده تا با بهینه سازی فرایندهای اجرایی، و استقرار فیدبک سیستم، از نظرات ارزشمند شما بهره مند گردیم. پیشاپیش از اینکه این شرکت را به عنوان کارگزار خود انتخاب می نمایید صمیمانه سپاسگزاریم و امیدواریم با ارائه سرویس و خدمات مناسب، درمانگر و یاریگر همیشگی کودکان شما باشیم.

در صورتی که تخلفی از فروشندگان مشاهده کردید لطفا با ما در میان بگذارید

امتیاز و نظر کاربران ()

5
برای ثبت نظر، ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.با نظرات خود ما را در ارائه خدمات بهتر یاری نمایید

زمان سرویس‌دهی :

08:30-17:00,08:30-00:00,

روزهای سرویس‌دهی :

شنبه,یکشنبه,دوشنبه,چهارشنبه,پنج شنبه,سه شنبه

آدرس :

آیت الله کاشانی مابین خیابان ابراهیمی و حسن آباد ساختمان افرا واحد303

چگونه می توانم از تخفیف سلامت نسل فردای میهن (کیدز24) استفاده کنم؟

از بین پیشنهاد های ارائه شده در همین صفحه، پیشنهاد مورد نظر را انتخاب و تعداد آن را مشخص کنید، سپس روی دکمه خرید کلیک کنید.

پیش از مراجعه به سلامت نسل فردای میهن (کیدز24) باید به چه نکاتی توجه کنم؟

قبل از خرید، اطلاعات مرتبط با هر پیشنهاد را به دقت بررسی کنید. ممکن است برای استفاده از خدمات مرکز نیاز به هماهنگی قبلی وجود داشته باشد. برای این منظور از اطلاعات تماس موجود در صفحهٔ پیشنهاد استفاده کنید و راهنمایی بیش‌تر را از مرکز ارائه دهندهٔ خدمات بخواهید.

اگر مغایرتی بین اطلاعات ثبت شده در تخفیفان و خدمات دریافتی مشاهده کردم، چه کار کنم؟

چنین مواردی را از طریق پشتیبانی به ما اطلاع دهید. پس از بررسی موضوع، می‌توانید 100% مبلغ را با استفاده از شرایط "تخفیفان صد" پس بگیرید.

آیا پس از خرید باید از خدمات خریداری شده پرینت گرفته شود؟

خیر، تمامی مراحل خرید و استفاده از تخفیف ها به صورت آنلاین و الکترونیکی انجام می شود.

در حال حاضر برای این مرکز پیشنهاد فعالی موجود نیست!