تا

%0

تخفیف

آکادمی معین

ستارخان

الان بسته است

28 خرید تا امروز

4.4

18 نظر

درباره آکادمی معین

اکادمی نوشیدنی و خوراک معین با ۹ سال سابقه تدریس خصوصی دوره های تخصصی در زمینه قهوه، نوشیدنی سرد و غذا و پیش غذا ، با مدرسین کاملا مجرب و دوره دیده زیر نظر اساتید به نام دنیا تصمیم به برگزاری کارگاه عملی و طئوری آموزش صفر تا صد باریستا و کافی شاپ ( نوشیدنی های گرم و سرد و خوراک ) به صورت گروهی کرده ااست . ورکشاپ آموزشی باریستا و کافی شاپ تعداد جلسات : 3 جلسه 4 ساعته سرفصل ها : نوشدنی های گرم : قهوه ترک ؛ اسپرسو ؛ کاپوچینو موکا ؛ افاگاتو ؛ جامئیکا ؛ لاته ؛ کارامل ماکیاتو ؛ هات چاکلت ؛ آمریکانو ؛ فرنچ و ... نوشدنی های سرد : ماکتیل ؛ موهیتو ؛ بلوهارت ؛ لیموناد ؛ پیناکولادا ؛ تاماری ؛ پارادایس ؛ آیس رد بری ؛ لاوان ؛ مالابار ؛ گلاسه ؛ آیس کافی و شکلات گلاسه و انواع شیک ها تمام کلاسها با رعایت تمامی نکات بهداشتی و به تعداد 6 نفره برگزار می شود تا هنرجو ها هر یک زمان کافی برای انجام کار عملی داشته باشند در ضمن در این دوره شما با چند تکنیک گارنیش مدرن هم آشنا میشوید و در آخر این دوره ی آموزشی میتوانید با پرداخت هزینه ی جدااگانه ؛ گواهی و مدرک بین المللی کافی شاپ و باریستا با کد رجیستری و استعلام آنلاین دریافت کنید هزينه دوره با تخفيف ٤٥٠ هزينه اصلي كلاس ٣ ميليون بوده هزينه مواد مصرفي ٤٥٠ جدا گانه گرفته ميشه

امکانات و ویژگی‌ها

جای پارک: آسان

مخاطب: بانوان,آقایان

گروه سنی: بزرگسال,نوجوان

نوع جلسات: نیمه خصوصی,گروهی

دسترسی به وسایل نقلیه: دارد

در صورتی که تخلفی از فروشندگان مشاهده کردید لطفا با ما در میان بگذارید

امتیاز و نظر کاربران ()

4.4
برای ثبت نظر، ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.با نظرات خود ما را در ارائه خدمات بهتر یاری نمایید

زمان سرویس‌دهی :

شنبه

08:30-17:30

یکشنبه

08:30-17:30

دوشنبه

08:30-17:30

سه شنبه

08:30-17:30

چهارشنبه

08:30-17:30

آدرس :

خيابان ستارخان خيابان بهبودي كوچه ي محمدي پلاك ١٨

چگونه می توانم از تخفیف آکادمی معین استفاده کنم؟

از بین پیشنهاد های ارائه شده در همین صفحه، پیشنهاد مورد نظر را انتخاب و تعداد آن را مشخص کنید، سپس روی دکمه خرید کلیک کنید.

پیش از مراجعه به آکادمی معین باید به چه نکاتی توجه کنم؟

قبل از خرید، اطلاعات مرتبط با هر پیشنهاد را به دقت بررسی کنید. ممکن است برای استفاده از خدمات مرکز نیاز به هماهنگی قبلی وجود داشته باشد. برای این منظور از اطلاعات تماس موجود در صفحهٔ پیشنهاد استفاده کنید و راهنمایی بیش‌تر را از مرکز ارائه دهندهٔ خدمات بخواهید.

اگر مغایرتی بین اطلاعات ثبت شده در تخفیفان و خدمات دریافتی مشاهده کردم، چه کار کنم؟

چنین مواردی را از طریق پشتیبانی به ما اطلاع دهید. پس از بررسی موضوع، می‌توانید 100% مبلغ را با استفاده از شرایط "تخفیفان صد" پس بگیرید.

آیا پس از خرید باید از خدمات خریداری شده پرینت گرفته شود؟

خیر، تمامی مراحل خرید و استفاده از تخفیف ها به صورت آنلاین و الکترونیکی انجام می شود.

در حال حاضر برای این مرکز پیشنهاد فعالی موجود نیست!