تا

%0

تخفیف

بازی و نشاط در اتاق کلینیک لبخند حیوانات

جنت آباد

الان بسته است

1078 خرید تا امروز

2.6

51 نظر

درباره بازی و نشاط در اتاق کلینیک لبخند حیوانات

بعضی از گربه ها با تقاضای نوازش و تماس فیزیکی با شما، جای هیچ تردیدی درباره ی علاقشون به شما باقی نمی‌گذارند. بعضی هاشون هم احساساتشون رو با ظرافت و دقت زیادی نشون می‌دن که ما آدما، همیشه به خوبی قادر به درک و گرفتن علائم احساسی آنها نیستیم. شاید این موضوع، یکی از دلایلی باشه که علاقمندان به سگ‌ها فکر می‌کنن که گربه ها محبت سرشون نمی‌شه. بی شک، وقتی گربه روی زانوهاتون چمباته می‌زنه، می‌تونین کاملاً مطمئن باشین که بهتون علاقه داره.حتی اگه بغل شما گرمترین جای موجود باشه. گربه ای که دوستتون داره، ممکنه دمش رو دورتون حلقه کنه وسر و بدنش رو یا گوش و صورتش رو به شما بمالونه. به این طریق بوشو به شما انتقال می‌ده و شما رو متعلق به خودش می‌دونه اگه وقتی خودشو به شما می‌مالونه بدنش رو هم قوس بده ابزار علاقه اش شدید تره. با “ورز دادن” و یا فشار ملایم و متوالی پنجه اش به شما، در واقع اون شما رو مادرش فرض می‌کنه این کاریه که گربه ها برای خوردن شیر از مادرشون می‌کنن. گربه ها وقتی خوشحالن از اینجور صداها در میارن. اگه وقتی خودشون رو به شما می‌مالونن، خرخر کنن، اینو می‌تونین به عنوان تأیید دوست داشتنشون به حساب بیارین. گربه ها وقتی با گربه و یا آدم غریبه مواجه می‌شن، دمشون رو پایین می‌گیرن، در هرحال دم عمودی نشانه ی آشنایی و اعتماده. اگر گربه تون در حالیکه چشم ازتون بر نمی‌داره، پلک می‌زنه، خصوصاً از اون پلک زدن‌های نرم و آهسته، داره بهتون میگه که “دوستتون داره طبعاً بعضی گربه ها سردتر از بقیه هستن، ولی می‌شه کمی تلاش کرد تا گرمتر بشن. فقط و فقط وقتی نوازششون کنین که خودشون مایلن و اجازه می‌دهند با اینکار توجه بیشتری رو به خودتون جلب می‌کنین از حرکات کند و صداهای بلند پرهیز کنین. باهاش به نرمی حرف بزنین و با لطافت نوازشش کنین.

امکانات و ویژگی‌ها

مخاطب: بانوان,آقایان,کودک,بزرگسال

نوع جلسات: نیمه خصوصی,گروهی

جای پارک: آسان

گروه سنی: بزرگسال,نوجوان,شش تا یازده سال,زیر شش سال

هزینه‌های جانبی

در صورتی که تخلفی از فروشندگان مشاهده کردید لطفا با ما در میان بگذارید

امتیاز و نظر کاربران ()

2.6
برای ثبت نظر، ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.با نظرات خود ما را در ارائه خدمات بهتر یاری نمایید

زمان سرویس‌دهی :

پنج شنبه

11:30-20:30

جمعه

11:30-20:30

آدرس :

جنت آباد مرکزی ، خیابان ۱۶ متری دوم جنوبی ، بلوار شهید سرلشگر مخبری ، جنب دفتر پیشخوان دولت پلاک ۲۶۶

چگونه می توانم از تخفیف بازی و نشاط در اتاق کلینیک لبخند حیوانات استفاده کنم؟

از بین پیشنهاد های ارائه شده در همین صفحه، پیشنهاد مورد نظر را انتخاب و تعداد آن را مشخص کنید، سپس روی دکمه خرید کلیک کنید.

پیش از مراجعه به بازی و نشاط در اتاق کلینیک لبخند حیوانات باید به چه نکاتی توجه کنم؟

قبل از خرید، اطلاعات مرتبط با هر پیشنهاد را به دقت بررسی کنید. ممکن است برای استفاده از خدمات مرکز نیاز به هماهنگی قبلی وجود داشته باشد. برای این منظور از اطلاعات تماس موجود در صفحهٔ پیشنهاد استفاده کنید و راهنمایی بیش‌تر را از مرکز ارائه دهندهٔ خدمات بخواهید.

اگر مغایرتی بین اطلاعات ثبت شده در تخفیفان و خدمات دریافتی مشاهده کردم، چه کار کنم؟

چنین مواردی را از طریق پشتیبانی به ما اطلاع دهید. پس از بررسی موضوع، می‌توانید 100% مبلغ را با استفاده از شرایط "تخفیفان صد" پس بگیرید.

آیا پس از خرید باید از خدمات خریداری شده پرینت گرفته شود؟

خیر، تمامی مراحل خرید و استفاده از تخفیف ها به صورت آنلاین و الکترونیکی انجام می شود.

در حال حاضر برای این مرکز پیشنهاد فعالی موجود نیست!