تا

%0

تخفیف

برج آزادی تهران

میدان آزادی

الان بسته است

5795 خرید تا امروز

4.3

203 نظر

درباره برج آزادی تهران

برج آزادی نماد صلابت پایتخت به شمار می‌رود، این بنا در سال 1345 توسط مهندس حسین امانت طراحی شد.

 

برج آزادی دارای 63 متر طول، 42 متر عرض و 45 متر ارتفاع از سطح زمین است. بنای برج آزادی در دل خود تمام هنرهای ایران زمین را نهفته دارد.

 

در نمای این بنا 25هزار قطعه سنگ به شکلی بی‌نظیر در 15هزار شکل متفاوت کارسازی شده است. اما تنها نمای ظاهری آزادی نیست که آن را دیدنی کرده است، با ورود به محوطه زیرین برج آزادی، به درک عمیق از معماری ایران می‌رسید.

در محوطه زیرین برج، فضاهایی با کاربری هنری تعبیه شده است که شامل سالن چند منظوره، نگارخانه، موزه، سالن نمایشگاه و کتابخانه می‌شود.

 

برج آزادی شما را با زیبایی های تهران آشنا می‌کند.

سالن ایرانشناسی

طرح کلی این سالن نقشه و ماکتی از کشور پهناور ایران است که طرح های حجمی و نمادهایی از مراکز تاریخی، مذهبی، صنعتی و برخی ویژگی های اقلیمی به صورت اجمالی با تنوع جغرافیایی و فرهنگی به نمایش گذاشته شده است.

سالن سینمای کوچک

سالنی با بهره‌مندی از نرم افزار های تکنولوژی روز دنیا و توانایی خلق فضای مجازی برای تماشاگران، به این نحو که جک هایی بر روی هر یک از صندلی ها تعبیه شده که می‌تواند افکت‌های حرکتی فیلم را هنگام نمایش به صندلی منتقل کند.

سالن تشریفات

این سالن جهت برگزاری جلسات مختلف، کنفرانس خبری و انجام تشریفات مورد استفاده قرار می‌گیرد.

تالار کهن

تالار کهن به منظور فراهم آوردن مجموعه‌ای باستان شناختی موزه ای طراحی و ساخته شده است. فضایی برای نمایش آثار تاریخی و ملی ایران به شمار می‌آید که در قسمت زیرین برج قرار گرفته است.

طبقات برج

برج آزادی چهار طبقه دارد و گنبد هشت ضلعی بر فراز آن به زیبایی نمایان است. یکی از ویژگی های برج آزادی این است که فضاهای آن ترکیبی به هم پیوسته دارد، هیچ کدام از فضاها از هم جدا نیستند و هر طبقه با بخش قبلی یا بعد و حتی با آسمان بیرون برج ارتباط دارد.

تالار آیینه ایران زمین

این تالار در مجاورت تالار کهن قرار دارد، با 12 غرفه در دوطرف آن که نمادهایی از محیط زیست، اقتصاد، ورزش، شهرسازی، صنعت نفت، حیات‌وحش و ... ایران را به نمایش می‌گذارد.

سالن انتظار

این فضا محلی برای انتظار تماشاگران قبل از اجرای برنامه های فرهنگی و هنری است.

سالن چند منظوره

سالنی که برای اکران فیلم های سینمایی، اجرای نمایش، کنسرت موسیقی، مسابقات تلویزیونی، همایش ها و برنامه های متنوع دیگر مورد استفاده قرار می‌گیرد.

نگارخانه اقوام

این راهرو 8 ویترین بزرگ دارد که میزبان عروسکهای اپرای عروسکی لیلی و مجنون است. صدها عروسک نخی نمایشی در موزه آران واقع در مجموعه بنیاد فرهنگی هنری رودکی وجود دارد که در اجرای نمایش های عروسکی به کارگردانی استاد بهروز غریب پور مورد استفاده قرار گرفته‌‎اند.

کتابخانه

کتابخانه با طراحی دلنشین و متناسب با نیاز پژوهشگران ساخته شده است و مخزنی ارزشمند با دو هزار جلد کتاب نفیس به سه زبان فرانسه، انگلیسی و فارسی است.

کافه گالری

سالنی با چشم اندازی زیبا به همراه آبنما و منظره‌ای چشم‌نواز که از آن به عنوان فضایی برای به نمایش گذاشتن آثار هنرمندان و دیدار اهالی فرهنگ و هنر استفاده می‌شود

 

امکانات و ویژگی‌ها

جای پارک: آسان

مخاطب: بانوان,آقایان,کودک

گروه سنی: بزرگسال,نوجوان,شش تا یازده سال,زیر شش سال

نوع جلسات: خصوصی,نیمه خصوصی,گروهی

دسترسی به وسایل نقلیه: مترو، تاکسی، بی آر تی

در صورتی که تخلفی از فروشندگان مشاهده کردید لطفا با ما در میان بگذارید

امتیاز و نظر کاربران ()

4.3
برای ثبت نظر، ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.با نظرات خود ما را در ارائه خدمات بهتر یاری نمایید

زمان سرویس‌دهی :

یکشنبه

9:00-18:00

دوشنبه

9:00-18:00

سه شنبه

9:00-18:00

چهارشنبه

9:00-18:00

پنج شنبه

9:00-18:00

جمعه

9:00-18:00

آدرس :

تهران، میدان آزادی، برج آزادی

چگونه می توانم از تخفیف برج آزادی تهران استفاده کنم؟

از بین پیشنهاد های ارائه شده در همین صفحه، پیشنهاد مورد نظر را انتخاب و تعداد آن را مشخص کنید، سپس روی دکمه خرید کلیک کنید.

پیش از مراجعه به برج آزادی تهران باید به چه نکاتی توجه کنم؟

قبل از خرید، اطلاعات مرتبط با هر پیشنهاد را به دقت بررسی کنید. ممکن است برای استفاده از خدمات مرکز نیاز به هماهنگی قبلی وجود داشته باشد. برای این منظور از اطلاعات تماس موجود در صفحهٔ پیشنهاد استفاده کنید و راهنمایی بیش‌تر را از مرکز ارائه دهندهٔ خدمات بخواهید.

اگر مغایرتی بین اطلاعات ثبت شده در تخفیفان و خدمات دریافتی مشاهده کردم، چه کار کنم؟

چنین مواردی را از طریق پشتیبانی به ما اطلاع دهید. پس از بررسی موضوع، می‌توانید 100% مبلغ را با استفاده از شرایط "تخفیفان صد" پس بگیرید.

آیا پس از خرید باید از خدمات خریداری شده پرینت گرفته شود؟

خیر، تمامی مراحل خرید و استفاده از تخفیف ها به صورت آنلاین و الکترونیکی انجام می شود.

در حال حاضر برای این مرکز پیشنهاد فعالی موجود نیست!