تا

%0

تخفیف

کد تخفیف بیمه دات کام

اراج

194 خرید تا امروز

0.0

0 نظر

درباره کد تخفیف بیمه دات کام

شرکت آریا پرداز رایکا با نام تجاری بیمه دات کام در سال 1396 فعالیت خود را در زمینه بازاریابی و فروش آنلاین محصولات بیمه ای خود آغاز نمود و از آن تاريخ تا كنون توانسته است تا با به کارگیری مدیران باتجربه و کارشناسان متخصص به منظور ارائه خدمات هرچه بهتر و شایسته‌تر به بیمه‌گزاران خود و همچنین سرعت بخشیدن به رشد و توسعه اقتصادی کشور، افزایش بهره‌وری و رشد کمی و کیفی صنعت بیمه، گام‌های مؤثری بردارد. بیمه دات کام با تأکید بر مشتری‌مداری همواره می‌کوشد تا با ارائه اطلاعات دقیق ، شفاف و بی‌طرفانه ، امکان مقایسه سریع و خرید آسان را برای همراهان خود فراهم آورد. بیمه دات کام به این منظور فعالیت می کند تا با کمک دانش فنی خود ، همراهی شرکای تجاری و اعتماد مشتریان با تضمین پایین‌ترین قیمت بیمه ، مشاوره تخصصی رایگان ، ارائه خدمات و تحویل بیمه نامه به تمامی نقاط کشور، پاسخگویی و پشتیبانی مناسب ، گامی بزرگ در جهت تحقق اهداف آرمانی صنعت بیمه کشور بردارد. بیمه دات کام ؛ یک سامانه و اپلیکیشن استعلام قیمت ؛ خرید و ثبت نام بیمه می باشد. افراد با مراجعه به وب سایت بیمه و با پاسخ دادن به چند سوال ساده میتوانند قیمت و کیفیت بیش از 10 شرکت بیمه مورد تایید سازمان بیمه مرکزی ایران را مقایسه کنند. افراد در وب سایت بیمه پس از بررسی می توانند به خرید بیمه مورد نظر خود اقدام نمایند و با فاصله چند روز در محل تحویل بگیرند. دسته بندی های موجود در وب سایت بیمه شامل بیمه خودرو ) بیمه شخص ثالث ( ؛ بیمه اشخاص ) بیمه مسافرتی ( ؛ بیمه اموال ) بیمه آتش سوزی منازل مسکونی و بیمه زلزله ( ؛ و همچنین بیمه شخص ثالث موتور سیکلت می باشد. وب سایت بیمه با افتخار میزبان بزرگترین شرکت های بیمه ایران مانند: بیمه ما بیمه معلم ؛ بیمه ملت ؛ بیمه سینا ؛ بیمه پاسارگاد ؛ بیمه رازی ؛ بیمه دی ؛ بیمه ایران ؛ بیمه سامان ؛ بیمه آسیا ؛ بیمه نوین ؛ بیمه تجارت و .... می باشد. شما دوستانی که قصد دارید از سایت بیمه دات کام خرید کنید می توانید کد تخفیف بیمه دات کام را از سایت تخفیفان تهیه کنید . کدهای تخفیف بیمه دات کام انحصرا در سایت تخفیفان برای شما آماده شده تا بتوانید با صرف هزینه کمتر خریدی شیرین داشته باشید. 

 

در صورتی که تخلفی از فروشندگان مشاهده کردید لطفا با ما در میان بگذارید

امتیاز و نظر کاربران ()

0
برای ثبت نظر، ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.با نظرات خود ما را در ارائه خدمات بهتر یاری نمایید

زمان سرویس‌دهی :

با هماهنگی

روزهای سرویس‌دهی :

با هماهنگی

آدرس :

شهرک غرب – بلوار پاکنژاد – نرسیده به بلوار دریا کوی اردیبهشت – شماره ۲۳

چگونه می توانم از تخفیف کد تخفیف بیمه دات کام استفاده کنم؟

از بین پیشنهاد های ارائه شده در همین صفحه، پیشنهاد مورد نظر را انتخاب و تعداد آن را مشخص کنید، سپس روی دکمه خرید کلیک کنید.

پیش از مراجعه به کد تخفیف بیمه دات کام باید به چه نکاتی توجه کنم؟

قبل از خرید، اطلاعات مرتبط با هر پیشنهاد را به دقت بررسی کنید. ممکن است برای استفاده از خدمات مرکز نیاز به هماهنگی قبلی وجود داشته باشد. برای این منظور از اطلاعات تماس موجود در صفحهٔ پیشنهاد استفاده کنید و راهنمایی بیش‌تر را از مرکز ارائه دهندهٔ خدمات بخواهید.

اگر مغایرتی بین اطلاعات ثبت شده در تخفیفان و خدمات دریافتی مشاهده کردم، چه کار کنم؟

چنین مواردی را از طریق پشتیبانی به ما اطلاع دهید. پس از بررسی موضوع، می‌توانید 100% مبلغ را با استفاده از شرایط "تخفیفان صد" پس بگیرید.

آیا پس از خرید باید از خدمات خریداری شده پرینت گرفته شود؟

خیر، تمامی مراحل خرید و استفاده از تخفیف ها به صورت آنلاین و الکترونیکی انجام می شود.

در حال حاضر برای این مرکز پیشنهاد فعالی موجود نیست!