تا

%0

تخفیف

کد تخفیف گلیتال

اراج

78 خرید تا امروز

0.0

0 نظر

درباره کد تخفیف گلیتال

لذت هدیه دادن یک دسته‌گل خاص با کدهای تخفیف گلیتال

اگر به دنبال یک دست گل خاص و ویژه می‌گردید اما می‌خواهید آن را با قیمت مناسبی تهیه کنید بهتر است سری به تخفیف‌های شگفت‌انگیز گلیتال بزنید!

گلیتال به عنوان یک بازار آنلاین گل و گیاه چند وقتی است که فعالیت خود را در استان تهران شروع کرده است. این فروشگاه اینترنتی با تکیه بر چهار اصل قیمت‌های رقابتی، گستردگی محصولات، تضمین کیفیت و ارسال سریع و رایگان» توانسته است تا در مدت کوتاهی از محبوبیت زیادی برخوردار شود. این فروشگاه اینترنتی که برای اولین بار امکان سفارش و خرید اینترنتی گل و گیاه را برای شما فراهم آورده است قصد دارد محصولاتی باکیفیت و شایسته شما و اطرافیانتان تهیه و در سریع‌ترین زمان و با قیمتی مناسب به دستتان برساند. تیم گلیتال سعی دارند تا آن‌طور که شایسته اعتبار برند شماست دیده شوید. گلیتال برای فضای زندگی و شغلی شما محصولات گل منحصربه‌فردی در نظر گرفته است و در کنار آن برای هر نوع مراسم و رویداد، خاصه رویدادهای مربوط به مشاغل و مناسبت‌های شادی و غم؛ محصولات و سرویس‌های خاصی تدارک می‌بیند.

اگر می‌خواهید محصولات گل جذاب و ویژه‌ی گلیتال را امتحان کنید. خوب است بدانید که صفحه کد تخفیف گلیتال در سایت تخفیفان با فراهم کردن کدهای تخفیف این سایت، امکان خرید ارزان‌تر و مقرون‌به‌صرفه تری را برای شما فراهم کرده است.

کد تخفیف گلیتال

ازآنجایی‌که گلیتال در حال حاضر تنها در استان تهران فعالیت می‌کند اگر ساکن شهر تهران و دیگر شهرهای این استان هستید، می‌توانید با کد تخفیف گلیتال در تخفیفان سفارش گل مقرون‌به‌صرفه تری را تجربه کنید. کافی است ابتدا از صفحه‌ی کد تخفیف گلیتال در سایت تخفیفان، کد تخفیف موردنظرتان را با توجه به توضیحات داده‌شده در کادر تخفیف خریداری کنید و سپس وارد سایت گلیتال شوید. دسته‌گل و یا گلدان دلخواهتان را سفارش دهید و درنهایت پیش از ورود به درگاه بانکی، کد تخفیف گلیتال را که از تخفیفان خریده‌اید، در کادر مربوطه وارد کنید. تخفیف اعمال خواهد شد و سفارش شما را باقیمت مناسب‌تری نسبت به قیمت اصلی ثبت می‌شود.

اطلاعات تماس و پشتیبانی

آدرس: تهران، سعادت‌آباد، صراف‌های جنوبی، کوچه ۲۷ غربی پلاک 7

تلفن: ۰۲۱۸۶128635

اطلاع از جدیدترین کدهای تخفیف گلیتال

صفحه کد تخفیف گلیتال در تخفیفان، هرروز با بیشترین تخفیف‌های موجود در سایت گلیتال به‌روز می‌شود. پس اگر دنبال یک دست گل خاص و ویژه ولی مقرون‌به‌صرفه می‌گردید، قبل از هر کاری، حتماً به صفحه کد تخفیف گلیتال در تخفیفان سر بزیند.

 

در صورتی که تخلفی از فروشندگان مشاهده کردید لطفا با ما در میان بگذارید

امتیاز و نظر کاربران ()

0
برای ثبت نظر، ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.با نظرات خود ما را در ارائه خدمات بهتر یاری نمایید

زمان سرویس‌دهی :

با هماهنگی

روزهای سرویس‌دهی :

با هماهنگی

آدرس :

سعادت آباد، صرافهای جنوبی ،کوچه ۲۷ غربی پلاک۷

چگونه می توانم از تخفیف کد تخفیف گلیتال استفاده کنم؟

از بین پیشنهاد های ارائه شده در همین صفحه، پیشنهاد مورد نظر را انتخاب و تعداد آن را مشخص کنید، سپس روی دکمه خرید کلیک کنید.

پیش از مراجعه به کد تخفیف گلیتال باید به چه نکاتی توجه کنم؟

قبل از خرید، اطلاعات مرتبط با هر پیشنهاد را به دقت بررسی کنید. ممکن است برای استفاده از خدمات مرکز نیاز به هماهنگی قبلی وجود داشته باشد. برای این منظور از اطلاعات تماس موجود در صفحهٔ پیشنهاد استفاده کنید و راهنمایی بیش‌تر را از مرکز ارائه دهندهٔ خدمات بخواهید.

اگر مغایرتی بین اطلاعات ثبت شده در تخفیفان و خدمات دریافتی مشاهده کردم، چه کار کنم؟

چنین مواردی را از طریق پشتیبانی به ما اطلاع دهید. پس از بررسی موضوع، می‌توانید 100% مبلغ را با استفاده از شرایط "تخفیفان صد" پس بگیرید.

آیا پس از خرید باید از خدمات خریداری شده پرینت گرفته شود؟

خیر، تمامی مراحل خرید و استفاده از تخفیف ها به صورت آنلاین و الکترونیکی انجام می شود.

در حال حاضر برای این مرکز پیشنهاد فعالی موجود نیست!