تا

%0

تخفیف

کد تخفیف گلفروشی آنلاین فلور

اراج

75 خرید تا امروز

0.0

0 نظر

درباره کد تخفیف گلفروشی آنلاین فلور

 یک دسته گل زیبا با شکوفه های رنگارنگ برای نشان دادن ارزشی که برای دیگری قائل هستید و یا شادی روح یک عزیز از دست رفته یابودی ارزشمند است. ما میدانیم که گلها قدرت این را دارند که لحظاتی را ایجاد کنند که برای یک عمر فراموش نشوند. از لحظه ای که گلها تهیه میشوند تا وقتی که درب منزل تحویل داده میشوند پرسنل گلفروشی فلور سخت میکوشند تا اطمینان پیدا کنند که گلها با بیشترین طراوت و زیبایی به دست عزیزانتان برسد.علاوه بر تازگی گلها و قیمت مناسب، گلفروشی آنلاین فلور مجموعه ای کم نظیر از انواع سبد گل، دسته گل، گلهای ترحیم را ارائه کرده ایم که کمتر میتوان جای دیگری پیدا کرد. برای اینکه مشتریان عزیز بتوانند بهترین ها را بنابر سلیقه و هزینه مورد نظر خود انتخاب کنند . هر کدام از گل ها (دسته گل ها، سبدهای گل، گلهای ترحیم و …) توسط خبره ترین گل آرایان تهیه می شوند بنابر این می توانید مطمئن باشید زمانی که گل شما تحویل داده می شود در لحظه تحویل، گل ها بسیار زیبا و تماشایی خواهند بود. شما میتوانید بصورت اینترنتی خرید گل خود را ثبت واز طریق درگاه پرداخت بانکی سفارش گل خود را تکمیل کنید. ایرانیان خارج از کشور نیز میتوانند برای ارسال گل به ایران سفارش خود را ثبت نمایند. در گلفروشی فلور تمامی گلها، سبدگل ها و دسته گل ها علاوه بر تازگی و زیبایی، با بهترین و مناسب ترین قیمت به مشتریان ارائه می شود. در گلفروشی آنلاین فلور تلاش شده است تا با حذف هزینه های اضافی که در چرخه تهیه گلها وجود دارد، تجربه یک خرید هدیه خوب برای عزیزانتان را فراهم آوریم. فلور با در اختیار داشتن کارگاه گل آرایی در قلب پایتخت ایران-تهران، بهترین و تازه ترین گل ها را تهیه میکند و گل آرایی های متنوعی را شامل انواع دسته گل، سبدگلو  تاج گل با قیمت مناسب و سلیقه های متفاوت در سایت خود برای انتخاب مشتریانش قرار میدهد. کیفیت کار فلور در حدی است که بی شک شما را راضی خواهد کرد. اگر هنوز هم برای خرید تردید دارید پیشنهاد ما به شما استفاده از کد تخفیف فلور است. قطعا تجربه خرید گل های زیبا با هزینه کم شما را مشتری وفادار فلور خواهد ساخت.  

در صورتی که تخلفی از فروشندگان مشاهده کردید لطفا با ما در میان بگذارید

امتیاز و نظر کاربران ()

0
برای ثبت نظر، ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.با نظرات خود ما را در ارائه خدمات بهتر یاری نمایید

زمان سرویس‌دهی :

با هماهنگی

روزهای سرویس‌دهی :

با هماهنگی

آدرس :

میدان خراسان، خیابان خاوران، ایستگاه امیرسلیمانی، شماره ۷۱۶

چگونه می توانم از تخفیف کد تخفیف گلفروشی آنلاین فلور استفاده کنم؟

از بین پیشنهاد های ارائه شده در همین صفحه، پیشنهاد مورد نظر را انتخاب و تعداد آن را مشخص کنید، سپس روی دکمه خرید کلیک کنید.

پیش از مراجعه به کد تخفیف گلفروشی آنلاین فلور باید به چه نکاتی توجه کنم؟

قبل از خرید، اطلاعات مرتبط با هر پیشنهاد را به دقت بررسی کنید. ممکن است برای استفاده از خدمات مرکز نیاز به هماهنگی قبلی وجود داشته باشد. برای این منظور از اطلاعات تماس موجود در صفحهٔ پیشنهاد استفاده کنید و راهنمایی بیش‌تر را از مرکز ارائه دهندهٔ خدمات بخواهید.

اگر مغایرتی بین اطلاعات ثبت شده در تخفیفان و خدمات دریافتی مشاهده کردم، چه کار کنم؟

چنین مواردی را از طریق پشتیبانی به ما اطلاع دهید. پس از بررسی موضوع، می‌توانید 100% مبلغ را با استفاده از شرایط "تخفیفان صد" پس بگیرید.

آیا پس از خرید باید از خدمات خریداری شده پرینت گرفته شود؟

خیر، تمامی مراحل خرید و استفاده از تخفیف ها به صورت آنلاین و الکترونیکی انجام می شود.

در حال حاضر برای این مرکز پیشنهاد فعالی موجود نیست!