تا

%0

تخفیف

کد تخفیف اتاقک

اراج

629 خرید تا امروز

0.0

0 نظر

درباره کد تخفیف اتاقک

اگر برای شما هم پیش آمده است که در هنگام سفر نگران اقامتگاه و محل اقامت خود باشید توصیه می کنیم که ادامه مطلب را به دقت مطالعه فرمایید. از راه های بسیار ساده و دسترسی که به تازگی باب شده و در دسترس شما قرار گرفته است رزرو اینترنتی اقامتگاه می باشد. سایت اتاقک یکی از سایت های جدید در این زمینه است که توانسته توجه بسیاری را به خود در مدتی اندک جلب کند. سایت اقامتگاه اتاقک انتخابی مطمئن برای دوست داران سفر است تا بتوانند سفر خود را با کمترین هزینه و بالاترین امنیت برنامه ریزی کنند. اتاقک سامانه هوشمند اجاره محل اقامت مسافر است که در حال حاضر در ۱۱۰ شهر ایران در حال فعالیت است. اتاقک با هدف برطرف ساختن نیازهای افراد جامعه در خصوص سفر و گردشگری ایجاد شده است که گردشگران بتوانند با کمترین هزینه و همچنین سریع‌ترین حالت در محیطی امن سکونت کنند. اتاقک از طریق سامانه تحت وب، اپلیکیشن موبایل و پنل سازمانی، شما را با میزبانان مرتبط می‌سازد. همچنین شما می‌توانید به راحتی از طریق پرداخت آنلاین هزینه اقامت، قبل از سفر محل اقامت خود را رزرو و پرداخت کنید. در اتاقک با پشتیبانی ۲۴ ساعته حتی در روزهای تعطیل هم شما تنها نخواهید بود و تمامی سوالاتتان در سریع‌ترین زمان ممکن پاسخ داده می‌شود. اتاقک زیر نظر شرکت گردشگر گستر خانه ما (سهامی خاص) با مجوز بند «ب» گردشگری از سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری فعالیت می‌کند. با استفاده از سایت و یا اپلیکیشن اتاقک شما می توانید در کمترین زمان و با صرف کمترین هزینه بهترین و به صرفه ترین انتخاب را داشته باشید. همچنین با استفاده از کد تخفیف اتاقک که در سایت تخفیفان آماده شده است می توانید مطمئن باشید که بهترین انتخاب را خواهید داشت و در هزینه های سفر خود صرفه جویی خواهید کرد.

در صورتی که تخلفی از فروشندگان مشاهده کردید لطفا با ما در میان بگذارید

امتیاز و نظر کاربران ()

0
برای ثبت نظر، ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.با نظرات خود ما را در ارائه خدمات بهتر یاری نمایید

زمان سرویس‌دهی :

با هماهنگی

روزهای سرویس‌دهی :

با هماهنگی

آدرس :

ضلع شمال غربی پل سید خندان ، خیابان میر مطهری شمالی ، بین خیابان پیشداد و شقاقی ، ساختمان ۱۹ ، طبقه دوم ، واحد۸

چگونه می توانم از تخفیف کد تخفیف اتاقک استفاده کنم؟

از بین پیشنهاد های ارائه شده در همین صفحه، پیشنهاد مورد نظر را انتخاب و تعداد آن را مشخص کنید، سپس روی دکمه خرید کلیک کنید.

پیش از مراجعه به کد تخفیف اتاقک باید به چه نکاتی توجه کنم؟

قبل از خرید، اطلاعات مرتبط با هر پیشنهاد را به دقت بررسی کنید. ممکن است برای استفاده از خدمات مرکز نیاز به هماهنگی قبلی وجود داشته باشد. برای این منظور از اطلاعات تماس موجود در صفحهٔ پیشنهاد استفاده کنید و راهنمایی بیش‌تر را از مرکز ارائه دهندهٔ خدمات بخواهید.

اگر مغایرتی بین اطلاعات ثبت شده در تخفیفان و خدمات دریافتی مشاهده کردم، چه کار کنم؟

چنین مواردی را از طریق پشتیبانی به ما اطلاع دهید. پس از بررسی موضوع، می‌توانید 100% مبلغ را با استفاده از شرایط "تخفیفان صد" پس بگیرید.

آیا پس از خرید باید از خدمات خریداری شده پرینت گرفته شود؟

خیر، تمامی مراحل خرید و استفاده از تخفیف ها به صورت آنلاین و الکترونیکی انجام می شود.

در حال حاضر برای این مرکز پیشنهاد فعالی موجود نیست!