تا

%0

تخفیف

کد تخفیف ایوند

اراج

20 خرید تا امروز

0.0

0 نظر

درباره کد تخفیف ایوند

کد تخفیف ایوند

اگر به دنبال ثبت‌نام در دوره، رویداد و یا همایش موردعلاقه‌ی خود هستید کد تخفیف ایوند را از دست ندهید!

ایوند یک سامانه‌ی آنلاین برای تمام کسان است که در حوزه‌ی برگزاری رویداد فعالیت دارند یا می‌خواهند به‌راحتی رویدادهای موردعلاقه‌شان را پیداکرده و در آن‌ها شرکت کنند. اگر با ما در این مورد موافقید که برگزاری همایش می‌تواند به کسب‌وکار شما کمک کند یا حتی کسب‌وکاری جداگانه باشد، می‌توانید ابزارهای ایوند برای برگزاری و بازاریابی رویداد را امتحان کنید. اطلاعات مربوط به همایش، سمینار، ورکشاپ، کارگاه آموزشی یا یک وبینار که برگزار می‌کنید را به‌راحتی در ایوند در معرض دید دیگران قرار دهید. درمورد مکان و سالن همایش، زمان‌بندی، مهمانانی که در رویداد به سخنرانی خواهند پرداخت و سایر اطلاعاتی که برای شرکت‌کنندگان مهم‌اند، محتوا تولید کنید و صفحه‌ی اختصاصی مربوط به رویدادتان را بسازید و اداره کنید.

کد تخفیف رویدادهای ایوند را می‌توانید از سایت تخفیفان دریافت کنید.

کد تخفیف ایوند

کدهای تخفیف ایوند برای دوره‌ها و کارگاه‌های مختلف در سایت تخفیفان قرار دارند. اگر می‌خواهید دوره‌های موردعلاقه خود را مانند دوره‌ی برنامه‌نویسی، طراحی سایت، شخصیت شناسی حرفه‌ای و دیگر دوره‌ها را باقیمت کمتری ثبت‌نام کنید کافی است تا از صفحه‌ی کد تخفیف ایوند در تخفیفان کد تخفیف موردنظرتان را خریداری کنید و بعد به سایت ایوند رفته دوره‌ی موردنظرتان را انتخاب کنید و در مرحله‌ی پرداخت هزینه‌ی دوره پیش از ورود به درگاه بانکی کد تخفیف ایوند را که از تخفیفان دریافت کرده‌اید وارد و دوره‌ی موردنظر خود را باقیمت مناسب‌تری خریداری کنید.

اطلاعات تماس و پشتیبانی

 

اطلاع از جدیدترین کدهای تخفیف ایوند

صفحه کد تخفیف ایوند در تخفیفان، هرروز با بیشترین تخفیف‌های موجود در سایت ایوند به‌روز می‌شود. اگر می‌خواهید خدمات ایوند را باقیمت ارزان‌تری دریافت کنید، حتماً به تخفیفان سر بزیند.

 

در صورتی که تخلفی از فروشندگان مشاهده کردید لطفا با ما در میان بگذارید

امتیاز و نظر کاربران ()

0
برای ثبت نظر، ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.با نظرات خود ما را در ارائه خدمات بهتر یاری نمایید

زمان سرویس‌دهی :

با هماهنگی

روزهای سرویس‌دهی :

با هماهنگی

آدرس :

خیابان اشرفی اصفهانی ، پایین تر از پونک ، کوچه گلزار دوم ، پلاک۶ ، واحد۳

چگونه می توانم از تخفیف کد تخفیف ایوند استفاده کنم؟

از بین پیشنهاد های ارائه شده در همین صفحه، پیشنهاد مورد نظر را انتخاب و تعداد آن را مشخص کنید، سپس روی دکمه خرید کلیک کنید.

پیش از مراجعه به کد تخفیف ایوند باید به چه نکاتی توجه کنم؟

قبل از خرید، اطلاعات مرتبط با هر پیشنهاد را به دقت بررسی کنید. ممکن است برای استفاده از خدمات مرکز نیاز به هماهنگی قبلی وجود داشته باشد. برای این منظور از اطلاعات تماس موجود در صفحهٔ پیشنهاد استفاده کنید و راهنمایی بیش‌تر را از مرکز ارائه دهندهٔ خدمات بخواهید.

اگر مغایرتی بین اطلاعات ثبت شده در تخفیفان و خدمات دریافتی مشاهده کردم، چه کار کنم؟

چنین مواردی را از طریق پشتیبانی به ما اطلاع دهید. پس از بررسی موضوع، می‌توانید 100% مبلغ را با استفاده از شرایط "تخفیفان صد" پس بگیرید.

آیا پس از خرید باید از خدمات خریداری شده پرینت گرفته شود؟

خیر، تمامی مراحل خرید و استفاده از تخفیف ها به صورت آنلاین و الکترونیکی انجام می شود.

در حال حاضر برای این مرکز پیشنهاد فعالی موجود نیست!