تا

%0

تخفیف

کد تخفیف فن آسان

اراج

443 خرید تا امروز

5.0

2 نظر

درباره کد تخفیف فن آسان

 کد تخفیف فن آسان این امکان را برای شما فراهم می‌کند که بتوانید خرید بیشتری داشته باشید. امروزه به دلیل مشغله های کاری و کمبود زمان فروشگاه های اینترنتی زیادی در حال خدمت رسانی هستند. فن آسان یکی از این فروشگاه های اینترنتی است که در زمینه محصولات مواد غذایی و سوپر مارکت فعالیت می‌کند. فن آسان تمامی محصولات و مواد غذایی موجود در فروشگاه‌ها را دارد و شما می‌توانید بدون مراجعه به فروشگاه‌های تخفیف‌دار و با استفاده از کد تخفیف فن آسان خرید کنید. محصولات سوپر مارکت فن آسان شامل مواد غذایی روز و تازه، شوینده و پاک کننده، بهداشتی، آرایشی و لوازم مصرفی است. از امکانات فن آسان این است که شما می‌توانید تاریخ و ساعت تحویل محصولات خود را در هفته آتی سفارش دهید تا در بهترین زمان برای شما ارسال شود. تمامی محصولات فن آسان تازه و با تاریخ های به روز عرضه می‌شوند و این امر باعث شده است که محصولات گوشت و مرغ را در کنار دیگر محصولات ارائه دهد و شما عزیزان در تمامی خریدهای خود می‌توانید از کد تخفیف فن آسان استفاده کنید. از دیگر مزایای فروشگاه اینترنتی فن آسان این است که کیفیت محصولات خود را گارانتی می‌کند و در صورت نارضایتی مبلغ شما پس داده می‌شود یا محصول تعویض می‌شود. شرکت تخفیفان توانسته است با ارائه کد تخفیف هایی از فن آسان همکاری خود را در جهت بهبود رفاه همشهریان تهرانی بیشتر کند. شما با دریافت کد تخفیف‌ فن آسان می‌توانید با پرداخت هزینه کمتر، محصولات بیشتری را تهیه کنید.

در صورتی که تخلفی از فروشندگان مشاهده کردید لطفا با ما در میان بگذارید

امتیاز و نظر کاربران ()

5
برای ثبت نظر، ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.با نظرات خود ما را در ارائه خدمات بهتر یاری نمایید

زمان سرویس‌دهی :

با هماهنگی

روزهای سرویس‌دهی :

با هماهنگی

آدرس :

خیابان کریم خان زند ، ابتدای خیابان سنایی ، کوچه دوم غربی ، پلاک 23، طبقه 3 ، فروشگاه اینترنتی فن آسان

چگونه می توانم از تخفیف کد تخفیف فن آسان استفاده کنم؟

از بین پیشنهاد های ارائه شده در همین صفحه، پیشنهاد مورد نظر را انتخاب و تعداد آن را مشخص کنید، سپس روی دکمه خرید کلیک کنید.

پیش از مراجعه به کد تخفیف فن آسان باید به چه نکاتی توجه کنم؟

قبل از خرید، اطلاعات مرتبط با هر پیشنهاد را به دقت بررسی کنید. ممکن است برای استفاده از خدمات مرکز نیاز به هماهنگی قبلی وجود داشته باشد. برای این منظور از اطلاعات تماس موجود در صفحهٔ پیشنهاد استفاده کنید و راهنمایی بیش‌تر را از مرکز ارائه دهندهٔ خدمات بخواهید.

اگر مغایرتی بین اطلاعات ثبت شده در تخفیفان و خدمات دریافتی مشاهده کردم، چه کار کنم؟

چنین مواردی را از طریق پشتیبانی به ما اطلاع دهید. پس از بررسی موضوع، می‌توانید 100% مبلغ را با استفاده از شرایط "تخفیفان صد" پس بگیرید.

آیا پس از خرید باید از خدمات خریداری شده پرینت گرفته شود؟

خیر، تمامی مراحل خرید و استفاده از تخفیف ها به صورت آنلاین و الکترونیکی انجام می شود.

در حال حاضر برای این مرکز پیشنهاد فعالی موجود نیست!