تا

%80

تخفیف

مرکز زیبایی روشا

هفت حوض

الان بسته است

13283 خرید تا امروز

1 پیشنهاد فعال

4.9

274 نظر

همه

رفع موهای زائد

همه

تخفیفان

درحال حاضر در این دسته‌بندی پیشنهاد فعالی وجود ندارد

درباره مرکز زیبایی روشا

در روش میکرودرم در واقع نوع موثری از لایه برداری مکانیکی (Mechanical Peeling) بوده که توسط دستگاه انجام می شود و بافت های سطحی پوست بطور علمی برداشته می شود. به آن پیلینگ مکانیکی نیز گفته می شود. . این روش در از بین بردن جای جوش و آکنه , چروکهای سطحی , ضایعات پوستی لکهای پیری و حاملگی , کوچک کردن منافذ پوستی , کاهش چربی پوست و جوانسازی کاربرد دارد. با این روش لایه ای از پوستهای مرده سطح پوست یا همان لایه شاخی برداشته شده و با بالارفتن جریان خون پوست تحریک به ساخت سلولهای نو شده و فرد دارای پوستی سالم و شفاف با بافتی محکم می شود . در این حالت جذب و اثر کرمهای پوستی تا چندین برابر افزایش پیدا می کند. این روش یک لایه برداری ایمن , بدون درد و عارضه بوده و نیازی بی حسی و استراحت پس از آن ندارد .در مواردی پس از انجام میکرودرم پوست کمی قرمز شده که تا چند ساعت پس از آن به حالت اولیه باز می گردد . در طول دوره جلسات مراقبت خاصی لازم نمی باشد . به دلیل نوسازی سلولهای پوست استفاده از ضد آفتاب و یا کرمهای ترمیم کننده پوستی جهت تسریع ساخت سلولهای جدید توصیه می شود . درهر جلســه لایه برداری ۲۰ میکرون از لایه ۷۰۰ میکرونی اپیدرم را انجام می دهد و مکش این دستگاه باعث افزایش گردش جریان خـون در پوست و باز کردن منافذ پوستی می شودو پوستی جوان و شاداب را باعث خواهد شد . روش هیدرودرمی، آبرسانی پوست است که در این روش به وسیله جریان گالوانیک مواد مخصوص آبرسان به عمق پوست فرستاده می شود. این روش برای پوستهای چرب دهیدراته( بدون آب) نیز انجام میگیرد. در این روش می بایستی ابتدا پوست به طور کامل پاکسازی شده و بعد عمل آبرسانی انجام می شود. روش های مختلفی برای آبرسانی وجود دارد که با توجه به نوع پوست تعیین می شود. آبرسانی به ترمیم ، پاکسازی ، لایه برداری ، جرم گیری و …کمک می کند که مدت زمان تکرار آن فرق دارد . بعضی ها هفته ای ۴ بار، برخی هفته ای ۱ بار و.. می باشند. آبرسانی یا هیدرودرمی در واقع روش آبرسانی از راه خارجی به پوست می باشد که با این روش به لایه های شاخی پوست آب وارد می شود و آن ها دچار تورژسانس و آماس یا همان تورم می شوند که در این حالت پوست شاداب تر شده و احساس خوبی به فرد می دهد. اما باید توجه داشته باشید که اثر آن موقت است و نیاز به تکرار دارد و قبل از رفتن به مراسم یا ملاقات های مهم توصیه می شود. معمولا از سن ۳۰ سال به بعد با افزایش سن میزان چین و چروک صورت زیاد می شود . امروزه موادی که آب را جذب می کنند تزریق کرده تا پوست را هیدراته کند. معمولترین روش که استفاده می شود ، استفاده از مزوتراپی می باشد. در مزوتراپی هیالورونیک اسید تزریق می کنند که یک نوع گلیکوپروتئین است که قادر به جذب آب می باشد. هیالورونیک اسید در پوست همه افراد وجود دارد اما با افزایش سن مقدار آن کم می شود که برای جبران کمبود آن و جلوگیری از خشکی پوست آن را به پوست تزریق می کنند. پوست همچون گلبرگ گل زمانیکه آب خود را از دست می دهد دچار حالت چروک و پژمردگی می شود. اگر می خواهید همیشه پوستی شفاف و شاداب و جوان داشته باشید میبایستی رطوبت پوست را همیشه در حالت نرمال نگه دارید. این نتیجه با استفاده از محصولات مرطوب کننده مخصوص پوستتان در کنار تغذیه مناسب حاصل می شود. چنانچه خشکی و دهیدراته بودن (بی آب بودن) پوست در حدی باشد که با محصول پاسخگو نباشد درمان هیدرودرمی تا چند جلسه توصیه می شود

امکانات و ویژگی‌ها

خدمات: آر اف,الکترولیز,بوتاکس,تزریق ژل,خال برداری,لیزر موهای زائد,ماساژ ریلکسی,ماساژ لاغری,میکرودرم,میکرونیدلینگ,هایفوتراپی,هیدرودرم,پاکسازی پوست

اپراتور: خانم,آقا

وزن: تا هفتاد کیگوگرم

مخاطب: بانوان,آقایان

جای پارک: آسان

در صورتی که تخلفی از فروشندگان مشاهده کردید لطفا با ما در میان بگذارید

امتیاز و نظر کاربران ()

4.9
برای ثبت نظر، ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.با نظرات خود ما را در ارائه خدمات بهتر یاری نمایید

زمان سرویس‌دهی :

شنبه

10:00-19:00

یکشنبه

10:00-19:00

دوشنبه

10:00-19:00

سه شنبه

10:00-19:00

چهارشنبه

10:00-19:00

پنج شنبه

10:00-19:00

تلفن :

آدرس :

استان تهران، تهران، هفت حوض، بعد از چهارراه تلفنخانه،بلوار شهید ثانی غربی ، نبش کوچه برادران صادقی پ 2 واحد 2|

چگونه می توانم از تخفیف مرکز زیبایی روشا استفاده کنم؟

از بین پیشنهاد های ارائه شده در همین صفحه، پیشنهاد مورد نظر را انتخاب و تعداد آن را مشخص کنید، سپس روی دکمه خرید کلیک کنید.

پیش از مراجعه به مرکز زیبایی روشا باید به چه نکاتی توجه کنم؟

قبل از خرید، اطلاعات مرتبط با هر پیشنهاد را به دقت بررسی کنید. ممکن است برای استفاده از خدمات مرکز نیاز به هماهنگی قبلی وجود داشته باشد. برای این منظور از اطلاعات تماس موجود در صفحهٔ پیشنهاد استفاده کنید و راهنمایی بیش‌تر را از مرکز ارائه دهندهٔ خدمات بخواهید.

اگر مغایرتی بین اطلاعات ثبت شده در تخفیفان و خدمات دریافتی مشاهده کردم، چه کار کنم؟

چنین مواردی را از طریق پشتیبانی به ما اطلاع دهید. پس از بررسی موضوع، می‌توانید 100% مبلغ را با استفاده از شرایط "تخفیفان صد" پس بگیرید.

آیا پس از خرید باید از خدمات خریداری شده پرینت گرفته شود؟

خیر، تمامی مراحل خرید و استفاده از تخفیف ها به صورت آنلاین و الکترونیکی انجام می شود.

سبد خرید شما خالی است

آخرین خرید: 29 ساعت پیش

با خیال راحت خرید کنید !

اگر خدمات مرکز مطابق توضیحات نباشد، پس از ارتباط با پشتیبانی 100% مبلغ بازگردانده می‌شود