تا

%0

تخفیف

کد تخفیف پلاک

اراج

454 خرید تا امروز

0.0

0 نظر

درباره کد تخفیف پلاک

خدمات ارزان با کد تخفیف پلاک

 پلاک یک سامانه‌ی ارائه‌ی سرویس‌های خدمات در منزل است که امکان ثبت سفارش آنلاین را برایتان فراهم می‌کند. خدماتی که پلاک در حال حاضر برای کاربرانش فراهم آورده است در 16 دسته‌بندی مجزا قرار می‌گیرد که نظافت منزل، نظافت مشاعات، خشک‌شویی، کارواش سیار، سرویس خودرو، درخواست تعمیرکار، باربری، اسباب‌کشی تنها چند مورد محدود از خدمات پلاک است. دسترسی آسان به پلاک یاران تنها با داشتن یک گوشی هوشمند، صرفه‌جویی در زمان با دریافت خدمات در محل، قیمت مناسب، متخصصین حرفه‌ای و ضمانت بازگشت تمام پول در صورت عدم رضایت از خدمات دریافتی پنج موردی هستند که شما را مجاب می‌کند تا از این به بعد تمام خدمات موردنیازتان را با خیال راحت به تیم متخصص فناوران خدمت محور صبا بسپارید.

صفحه کد تخفیف پلاک در سایت تخفیفان با فراهم کردن کدهای تخفیف این سایت، امکان استفاده از خدمات پلاک با تخفیف مناسب را برای کاربران این اپلیکیشن فراهم کرده است.

کد تخفیف پلاک

هر زمان که به هر یک از خدمات اپلیکیشن پلاک نیازمند شدید برای بهره‌مند ‌شدن از تخفیف‌های جذاب این سامانه کافی است به سایت تخفیفان بروید و وارد صفحه‌ی کد تخفیف پلاک شوید در آنجا کد تخفیف موردنظرتان را خریداری کنید، شما هم می‌توانید از کدهای تخفیف عمومی پلاک که برای تمام خدمات این اپلیکیشن کاربرد دارند استفاده کنید و هم می‌توانید با توجه به نوع خدماتی که نیاز دارید یک  اختصاصی خریداری کنید مثلاً کد تخفیف کارواش پلاک و یا کد تخفیف نظافت منزل پلاک. پس از خرید کد تخفیف اپ پلاک به سایت یا اپلیکیشن پلاک بروید و بعد از انتخاب خدمات موردنیاز خود به صفحه پرداخت بروید و کد تخفیف را در کادر مشخص‌شده وارد کنید تا قیمت نهایی محصول برحسب درصد تخفیف مجدداً محاسبه شود.

اطلاعات تماس و پشتیبانی

آدرس: تهران، خیابان دکتر شریعتی، خیابان شهید وحید دستگردی (ظفر)، خیابان شهید محسن عمرانی، کوچه رضا بلانیان، پلاک ۳۴ ، طبقه همکف

تلفن: ۲۸۴۲۴ - ۰۲۱ 

 

اطلاع از جدیدترین کدهای تخفیف پلاک

صفحه کد تخفیف پلاک در تخفیفان، هرروز با بیشترین تخفیف‌های موجود در سایت پلاک به‌روز می‌شود. پس اگر می‌خواهید هزینه‌ی کمتری بابت خدمات موردنیازتان بپردازید، قبل از هر کاری، حتماً به تخفیفان سر بزیند.

 

در صورتی که تخلفی از فروشندگان مشاهده کردید لطفا با ما در میان بگذارید

امتیاز و نظر کاربران ()

0
برای ثبت نظر، ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.با نظرات خود ما را در ارائه خدمات بهتر یاری نمایید

زمان سرویس‌دهی :

با هماهنگی

روزهای سرویس‌دهی :

با هماهنگی

آدرس :

خیابان دکتر شریعتی , خیابان شهید وحید دستگردی(ظفر) , پلاک 79, واحد 18 , ساختمان پارت

چگونه می توانم از تخفیف کد تخفیف پلاک استفاده کنم؟

از بین پیشنهاد های ارائه شده در همین صفحه، پیشنهاد مورد نظر را انتخاب و تعداد آن را مشخص کنید، سپس روی دکمه خرید کلیک کنید.

پیش از مراجعه به کد تخفیف پلاک باید به چه نکاتی توجه کنم؟

قبل از خرید، اطلاعات مرتبط با هر پیشنهاد را به دقت بررسی کنید. ممکن است برای استفاده از خدمات مرکز نیاز به هماهنگی قبلی وجود داشته باشد. برای این منظور از اطلاعات تماس موجود در صفحهٔ پیشنهاد استفاده کنید و راهنمایی بیش‌تر را از مرکز ارائه دهندهٔ خدمات بخواهید.

اگر مغایرتی بین اطلاعات ثبت شده در تخفیفان و خدمات دریافتی مشاهده کردم، چه کار کنم؟

چنین مواردی را از طریق پشتیبانی به ما اطلاع دهید. پس از بررسی موضوع، می‌توانید 100% مبلغ را با استفاده از شرایط "تخفیفان صد" پس بگیرید.

آیا پس از خرید باید از خدمات خریداری شده پرینت گرفته شود؟

خیر، تمامی مراحل خرید و استفاده از تخفیف ها به صورت آنلاین و الکترونیکی انجام می شود.

در حال حاضر برای این مرکز پیشنهاد فعالی موجود نیست!