تا

%0

تخفیف

کد تخفیف سیب اپ

اراج

436 خرید تا امروز

1.0

1 نظر

درباره کد تخفیف سیب اپ

دسترسی نامحدود و ارزان به اپلیکیشن‌ها با کد تخفیف سیب اپ

اگر به دنبال یک اپ استور خاص و کامل می‌گردید سیب اپ را از دست ندهید!

اگر از کاربران شرکت اپل باشید با محدودیت‌هایی که این شرکت برای کاربران ایرانی خود ایجاد کرده است آشنایی دارید. یکی از این محدودیت‌ها دریافت بی‌دردسر اپلیکیشن از اپ استور است که همیشه مشکلات زیادی را برای کاربران ایجاد می‌کند. سیب اپ یک اپ استور ایرانی است که فعالیت خود را از سال 1394 آغاز کرد و تا حدود زیادی توانست این محدودیت‌ها را برای کاربران ایرانی حل کند. سیب اپ تمام اپلیکیشن‌های اپ استور را در آرشیو خود به‌صورت منظم دسته‌بندی کرده است و شما کاربران عزیز می­‌توانید بدون نیاز به اپل آی‌دی و گیفت کارت و محدودیت‌هایی که شرکت اپل برای کاربران ایرانی قرار داده است برنامه‌های موردنیاز خود را دانلود کنید. در حال حاضر بیش از هزار اپلیکیشن در اپل استور سیب اپ وجود دارد که شما می‌توانید به‌راحتی با چند کلیک ساده اپ موردنظرتان را از بین آن‌ها جستجو و دانلود کنید؛ اما کد تخفیف سیب اپ چه کاربردی دارد؟ کد تخفیف سیب اپ طوری طراحی‌شده است که برای استفاده از تمامی این برنامه‌ها کارآمد باشد. شما برای دریافت برنامه‌های پولی، باید در سایت سیب اپ ثبت‌نام کنید و اشتراک خریداری کنید. اشتراک سیب اپ به سه صورت 31 روزه، 62 روزه و 94 روزه قابل خریداری هستند که به شما امکان دسترسی نامحدود به تمام امکانات سیب اپ را می‌دهند. کد تخفیف سیب اپ مخصوص خرید اشتراک سیب اپ با تخفیف است و به شما این امکان را می‌دهد تا با هزینه‌ی کمتری اشتراک‌های ماهانه‌ی سیب اپ را خریداری کنید.

 تیم پشتیبانی 24 ساعته سیب اپ هم به‌صورت تلفنی، ایمیل، ارسال تیکت و تلگرام پاسخگوی سؤالات شما هستند. همچنین شما می­‌توانید در بخش برنامه‌های درخواستی در سیب اپ، برنامه موردعلاقه خود را به سیب اپ اضافه کنید تا دیگران هم از آن‌ها استفاده کنند. همچنین سیب اپ با فراهم آوردن بستری مناسب برای توسعه‌دهندگان، گام بزرگی در جهت توسعه برنامه‌نویسی اپلیکیشن‌های ای او اس گام بزرگی در ایران برداشته است و فرصت شغلی مناسبی در دنیای برنامه‌نویسی ایجاد کرده است. تخفیفان این افتخار را دارد که با قرار دادن کد تخفیف سیب اپ به کاربران این اپلیکیشن در برابر هزینه‌های دانلود و خدمات کمک کند.

کد تخفیف سیب اپ

برای خرید ارزان‌تر اشتراک سیب اپ برای آیفون خود کافی است ابتدا از صفحه‌ی کد تخفیف سیب اپ سایت تخفیفان، کد تخفیف موردنظرتان را از بین کدهای تخفیف موجود مانند کد تخفیف یک‌ماهه، دوماهه، سه‌ماهه و یا سالانه خریداری کنید و سپس وارد سایت سیب اپ شوید ثبت‌نام کنید و بعد از انتخاب اشتراک موردنظر خود، در مرحله‌ی پرداخت و پیش از ورود به درگاه بانکی، کد تخفیف سیب اپ را که از تخفیفان خریده‌اید، در کادر مربوطه وارد کنید. تخفیف اعمال خواهد شد و درنتیجه شما هزینه‌ی کمتری بابت اشتراک سیب اپ پرداخت خواهید کرد.

اطلاعات تماس و پشتیبانی

آدرس: شهرک غرب، بلوار دادمان، کوچه گل‌ها، نبش میلاد دوم، پلاک ۱ (ساختمان مادر)، طبقه دوم

شماره تماس: ۰۲۱٥٧٩٤٢٠00

اطلاع از جدیدترین کدهای تخفیف سیب اپ

صفحه کد تخفیف سیب اپ در تخفیفان، هرروز با بیشترین تخفیف‌های موجود در اپلیکیشن و سایت سیب اپ به‌روز می‌شود. پس اگر دنبال خرید ارزان‌تر اپلیکشین‌های محبوبتان هستید، حتماً به تخفیفان سر بزنید.

 

در صورتی که تخلفی از فروشندگان مشاهده کردید لطفا با ما در میان بگذارید

امتیاز و نظر کاربران ()

1
برای ثبت نظر، ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.با نظرات خود ما را در ارائه خدمات بهتر یاری نمایید

زمان سرویس‌دهی :

با هماهنگی

روزهای سرویس‌دهی :

با هماهنگی

آدرس :

شهرک غرب بلوار دادمان نبش کوچه‌ گل‌ها پلاک ۱

چگونه می توانم از تخفیف کد تخفیف سیب اپ استفاده کنم؟

از بین پیشنهاد های ارائه شده در همین صفحه، پیشنهاد مورد نظر را انتخاب و تعداد آن را مشخص کنید، سپس روی دکمه خرید کلیک کنید.

پیش از مراجعه به کد تخفیف سیب اپ باید به چه نکاتی توجه کنم؟

قبل از خرید، اطلاعات مرتبط با هر پیشنهاد را به دقت بررسی کنید. ممکن است برای استفاده از خدمات مرکز نیاز به هماهنگی قبلی وجود داشته باشد. برای این منظور از اطلاعات تماس موجود در صفحهٔ پیشنهاد استفاده کنید و راهنمایی بیش‌تر را از مرکز ارائه دهندهٔ خدمات بخواهید.

اگر مغایرتی بین اطلاعات ثبت شده در تخفیفان و خدمات دریافتی مشاهده کردم، چه کار کنم؟

چنین مواردی را از طریق پشتیبانی به ما اطلاع دهید. پس از بررسی موضوع، می‌توانید 100% مبلغ را با استفاده از شرایط "تخفیفان صد" پس بگیرید.

آیا پس از خرید باید از خدمات خریداری شده پرینت گرفته شود؟

خیر، تمامی مراحل خرید و استفاده از تخفیف ها به صورت آنلاین و الکترونیکی انجام می شود.

در حال حاضر برای این مرکز پیشنهاد فعالی موجود نیست!