تا

%0

تخفیف

مرکز دندانپزشکی آنیسا

اراج

الان بسته است

2687 خرید تا امروز

3.1

55 نظر

درباره مرکز دندانپزشکی آنیسا

مرکز دندانپزشکی آنی سا در حوزه سلامت دندان با تاکید بر تقدم پیشگیری بر درمان و در جهت ارتقاء فرهنگ بهداشت دهان و دندان در کودکان، دو نوع درمان پیشگیری را برای فرزندان دلبند شما شهروندان عزیز با قیمت های استثنائی ارائه نموده که این درمان ها شامل فلوراید تراپی و فیشورسیلانت تراپی ( پوشاندن شیارهای عمیق دندانهای آسیاب کودکان) می باشد. هر دو نوع این درمان ها بدون نیاز به تزریق و بدون درد بوده و در نتیجه با ایجاد خاطره ای مطبوع از مراجعه به مرکز دندانپزشکی، موجب کاهش ترس کودکان و نوجوانان از محیط دندانپزشکی و ایجاد ارتباط بهتر با این محیط درمانی گردیده و این امر موجب مراجعات منظم به دندانپزشکی در بزرگسالی و حفظ سلامت دهان و دندان این عزیزان با کمترین هزینه و عوارض خواهد گردید. همچنین در حوزه زیبایی، با توجه به افزایش بیش از پیش توجه به زیبایی دندانها و مراجعه شهروندان عزیز به مراکز دندانپزشکی جهت سفید سازی دندانها و سوء استفاده برخی مراکز از عدم آشنایی شهروندان عزیز با مواد دندانپزشکی و استفاده از مواد نامرغوب و ارزان قیمت که در دراز مدت موجب تخریب مینای دندان میگردد، این مرکز به منظور ارتقاء فرهنگ زیبایی سلامت محور در حوزه دهان و دندان، با به حداقل رساندن سود اقدام به ارائه خدمات بلیچینگ دندان ها با قیمت های استثنایی و با استفاده از بهترین مواد مصرفی از معتبرترین برندهای شناخته شده در این حوزه نموده است

امکانات و ویژگی‌ها

خدمات: دندانپزشکی

گروه سنی: بزرگسال

نوع دستگاه: بسته به خدمات متفاوت است

دسترسی به وسایل نقلیه: دارد

مدت زمان هر جلسه: بسته به خدمات متفاوت است

در صورتی که تخلفی از فروشندگان مشاهده کردید لطفا با ما در میان بگذارید

امتیاز و نظر کاربران ()

3.1
برای ثبت نظر، ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.با نظرات خود ما را در ارائه خدمات بهتر یاری نمایید

زمان سرویس‌دهی :

شنبه

11:30-20:30

یکشنبه

11:30-20:30

دوشنبه

11:30-20:30

سه شنبه

11:30-20:30

چهارشنبه

11:30-20:30

آدرس :

ولنجک-میدان دانشگاه-شهید کچوئی-نبش غیاثی-پلاک 2-واحد 4

چگونه می توانم از تخفیف مرکز دندانپزشکی آنیسا استفاده کنم؟

از بین پیشنهاد های ارائه شده در همین صفحه، پیشنهاد مورد نظر را انتخاب و تعداد آن را مشخص کنید، سپس روی دکمه خرید کلیک کنید.

پیش از مراجعه به مرکز دندانپزشکی آنیسا باید به چه نکاتی توجه کنم؟

قبل از خرید، اطلاعات مرتبط با هر پیشنهاد را به دقت بررسی کنید. ممکن است برای استفاده از خدمات مرکز نیاز به هماهنگی قبلی وجود داشته باشد. برای این منظور از اطلاعات تماس موجود در صفحهٔ پیشنهاد استفاده کنید و راهنمایی بیش‌تر را از مرکز ارائه دهندهٔ خدمات بخواهید.

اگر مغایرتی بین اطلاعات ثبت شده در تخفیفان و خدمات دریافتی مشاهده کردم، چه کار کنم؟

چنین مواردی را از طریق پشتیبانی به ما اطلاع دهید. پس از بررسی موضوع، می‌توانید 100% مبلغ را با استفاده از شرایط "تخفیفان صد" پس بگیرید.

آیا پس از خرید باید از خدمات خریداری شده پرینت گرفته شود؟

خیر، تمامی مراحل خرید و استفاده از تخفیف ها به صورت آنلاین و الکترونیکی انجام می شود.

در حال حاضر برای این مرکز پیشنهاد فعالی موجود نیست!