تا

%0

تخفیف

رستوران سلطانی

دزاشیب

65 خرید تا امروز

0.0

0 نظر

درباره رستوران سلطانی

رستوران سلطانی مکانی کوچک؛ اما دنج، زیبا و تمیز با طراحی مدرن کلاسیک در منطقه شمال تهران واقع شده ودر حقیقت مشتریان این رستوران را کباب دوست‌هایی از تمام نقاط تهران تشکیل می‌دهند که علت هم مشخص است؛ کیفیت خوب در کنار قیمت مناسب نظرهر کباب دوستی را به خود جلب میکند.به عبارتی می‌توان گفت که در مقایسه کیفیت کباب‌های رستوران سلطانی و سایر رستوران‌ها، سلطانی قیمت‌های مناسبی برای کباب‌هایش در نظر گرفته است.

سلطانی انواع کباب مانند برگ گوسفندی، برگ سلطانی، لقمه مخصوص، شیشلیک، جوجه کباب بی‌استخوان و با استخوان را با بهترین کیفیت به مشتریان محترم ارائه میکند.

نکته قابل توجه در مورد کباب‌های خوش طعم این رستوران این است که شیشلیک و برگ این رستوران با سایز، طعم و کیفیت شاندیز معروف مشهد؛ اما با قیمتی مناسب‌تر عرضه می‌شود و همین موضوع موجب محبوبیت کباب‌های این رستوران شده است.

تمام کباب‌های این رستوران با گوشت و مرغ تازه که کشتار روز است تهیه می‌شوند.و این از مزیت های این رستوران است.

علاقمندان به پلو هم نگران نباشند. زیرا در این رستوران پلو با برنج درجه یک دودی عرضه می‌شود و اگر اهل چلوکباب هستید می‌توانید در سلطانی یک چلوکباب با کیفیت و خوش طعم نوش جان کنید.

در کنار انوع کباب می‌توانید دوغ محلی سلطانی را نیز امتحان کنید. البته در کنار این موضوع انواع دوغ با برندهای مرسوم بازار، بورانی اسفناج و ماست بورانی، بورانی بادمجان ماست چکیده محلی و … می‌توانند انتخاب‌های دیگر شما باشند.یک خبر خوب برای علاقمندان به نوشیدنی‌های سالم و طبیعی این است که در کنار دوغ‌ محلی خوش طعم، سلطانی آبمیوه‌های طبیعی هم در منوی خود قرار داده شده.

در صورتی که تخلفی از فروشندگان مشاهده کردید لطفا با ما در میان بگذارید

امتیاز و نظر کاربران ()

0
برای ثبت نظر، ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.با نظرات خود ما را در ارائه خدمات بهتر یاری نمایید

زمان سرویس‌دهی :

با هماهنگی

روزهای سرویس‌دهی :

با هماهنگی

آدرس :

دزاشیب-خیابان کریمی-نبش خیابان عباسی

چگونه می توانم از تخفیف رستوران سلطانی استفاده کنم؟

از بین پیشنهاد های ارائه شده در همین صفحه، پیشنهاد مورد نظر را انتخاب و تعداد آن را مشخص کنید، سپس روی دکمه خرید کلیک کنید.

پیش از مراجعه به رستوران سلطانی باید به چه نکاتی توجه کنم؟

قبل از خرید، اطلاعات مرتبط با هر پیشنهاد را به دقت بررسی کنید. ممکن است برای استفاده از خدمات مرکز نیاز به هماهنگی قبلی وجود داشته باشد. برای این منظور از اطلاعات تماس موجود در صفحهٔ پیشنهاد استفاده کنید و راهنمایی بیش‌تر را از مرکز ارائه دهندهٔ خدمات بخواهید.

اگر مغایرتی بین اطلاعات ثبت شده در تخفیفان و خدمات دریافتی مشاهده کردم، چه کار کنم؟

چنین مواردی را از طریق پشتیبانی به ما اطلاع دهید. پس از بررسی موضوع، می‌توانید 100% مبلغ را با استفاده از شرایط "تخفیفان صد" پس بگیرید.

آیا پس از خرید باید از خدمات خریداری شده پرینت گرفته شود؟

خیر، تمامی مراحل خرید و استفاده از تخفیف ها به صورت آنلاین و الکترونیکی انجام می شود.

در حال حاضر برای این مرکز پیشنهاد فعالی موجود نیست!