تا

%0

تخفیف

سالن زیبایی پارمیس

میرداماد

الان بسته است

2649 خرید تا امروز

2.1

11 نظر

درباره سالن زیبایی پارمیس

بانوان زیبای ایرانی همواره دنبال سالن زیبایی برای دریافت خدمات متنوع زیبایی هستند تا ضمن دریافت خدمات با بالاترین کیفیت، مناسب ترین قیمت را داشته باشند. سالن زیبایی پارمیس از جمله آرایشگاه های زیبا و معتبری است که توانسته با اسم و آوازه ای خوش، مشتریان زیادی کسب کند. از جمله خدمات متنوع این آرایشگاه شامل: ابرو، کوپ ژورنالی بهمراه براشینگ، براشینگ موی کوتاه، براشینگ موی متوسط و بلند، وکس صورت گیاهی، اکستنشن مژه، شنیون مو، میکاپ ساده و ویژه، ترمیم ناخن، اپیلاسیون، تاتو ابرو، مش فویلی انواع سایز مو، و کوتاهی ژورنالی مو است. شاید با خود بگویید که این خدمات را در هر آرایشگاهی می توان یافت ولی سوال اینجاست آیا کیفیت ارائه این خدمات همچون قیمت آنهاست؟ شاید بلی و شاید خیر؟ آرایشگاهی که بتواند چنین خدماتی را توسط کادری مجرب ارائه دهد مطمئنا بسیار موفق و خوش آوازه خواهد بود. اکستنشن مژه روشی است برای داشتن مژه هایی زیبا و پر که چشمان شما را جذاب تر و گیراتر نشان دهد. البته از آنجایی که مژه ناحیه ای حساس در صورت است بهتر است توسط فردی خبره عمل اکستنشن صورت گیرد تا تضمین زیبایی و سلامت شما باشد. سالن زیبایی پارمیس زیبایی و درخشش چشمان را تضمین می کند ولی این تنها یکی از خدمات زیبایی آرایشگاه پارمیس است. یکی دیگر از خدمات این آرایشگاه اپیلاسیون موهای زائد است که بسیار مهم است بدون حساسیت و سوزش باشد و البته تمامی موهای زائد شما را از بین ببرد. موهای زائد بسیار عذاب آور هستند و ازبین بردن آنها تلاشی همیشگی برای بانوان است. اگر می خواهید از شر موهای زائد خود خلاص شوید و پوستی عاری از مو و صاف و زیبا داشته باشید، سالن زیبایی پارمیس خدمات اپیلاسیون را با استفاده از موادی با کیفیت ارائه می دهد.

در صورتی که تخلفی از فروشندگان مشاهده کردید لطفا با ما در میان بگذارید

امتیاز و نظر کاربران ()

2.1
برای ثبت نظر، ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.با نظرات خود ما را در ارائه خدمات بهتر یاری نمایید

زمان سرویس‌دهی :

شنبه

08:30-17:30

یکشنبه

08:30-17:30

دوشنبه

08:30-17:30

سه شنبه

08:30-17:30

چهارشنبه

08:30-17:30

آدرس :

جردن تابان غربی خیابان نور ساختمان نور

چگونه می توانم از تخفیف سالن زیبایی پارمیس استفاده کنم؟

از بین پیشنهاد های ارائه شده در همین صفحه، پیشنهاد مورد نظر را انتخاب و تعداد آن را مشخص کنید، سپس روی دکمه خرید کلیک کنید.

پیش از مراجعه به سالن زیبایی پارمیس باید به چه نکاتی توجه کنم؟

قبل از خرید، اطلاعات مرتبط با هر پیشنهاد را به دقت بررسی کنید. ممکن است برای استفاده از خدمات مرکز نیاز به هماهنگی قبلی وجود داشته باشد. برای این منظور از اطلاعات تماس موجود در صفحهٔ پیشنهاد استفاده کنید و راهنمایی بیش‌تر را از مرکز ارائه دهندهٔ خدمات بخواهید.

اگر مغایرتی بین اطلاعات ثبت شده در تخفیفان و خدمات دریافتی مشاهده کردم، چه کار کنم؟

چنین مواردی را از طریق پشتیبانی به ما اطلاع دهید. پس از بررسی موضوع، می‌توانید 100% مبلغ را با استفاده از شرایط "تخفیفان صد" پس بگیرید.

آیا پس از خرید باید از خدمات خریداری شده پرینت گرفته شود؟

خیر، تمامی مراحل خرید و استفاده از تخفیف ها به صورت آنلاین و الکترونیکی انجام می شود.

در حال حاضر برای این مرکز پیشنهاد فعالی موجود نیست!