تا

%0

تخفیف

البرز پاراگلایدر

گوهردشت

الان بسته است

724 خرید تا امروز

4.9

26 نظر

درباره البرز پاراگلایدر

پرواز تفریحی پاراگلایدر در سایتهای تهران و کرج زمان پرواز ۸ دقیقه تا ۱۵ دقیقه شرایط پرواز تفریحی : ۱.هزینه ی حمل و نقل تا محل تیک‌آف بر عهده ی مسافر میباشد. (اضافه بر مبلغ پرواز) ۲. هزینه ی فیلم برداری با دوربین گوپرو ۲۰۰ هزار تومن میباشد. (اضافه بر مبلغ پرواز) ۳. زمان پرواز بستگی به باد و شرایط جوی روز پرواز دارد و هزینه ی پرداخت شده فقط برای یک پرواز با زمان حدودی تعیین شده میباشد. ۴. در صورت کنسل شدن پرواز از سوی مسافر ۳۰ درصد از هزینه ی پرواز کسر میشود. ۵. از مصرف هرگونه مواد روان گردان و مشروبات الکلی قبل از پرواز پرهیز نمایید. ۶. مسافر موظف است در صورت داشتن هرگونه بیماری به خلبان اطلاع دهد. ۷ . مسافر موظف به انجام کامل تمامی فرامین خلبان میباشد. ۸. هزینه پرواز ذکر شده برای مسافر کمتر از ۹۰ کیلو بوده و از وزن بالاتر از ۹۰ کیلو هزینه بیشتر دریافت میگردد. ۹. محدودیت سنی نداریم. ۱۰. رعایت شئونات جامعه و حجاب بانوان برای پرواز الزامی می‌باشد. ۱۱. پرواز vip تایم بالای ۲۰ دقیقه با پرداخت مبلغ ۴۰۰ هزار‌تومان اضافه انجام میشود. ۱۲. پرواز vip آکروباسی با پرداخت مبلغ ۴۰۰ هزار‌تومان اضافه انجام میشود. ۱۳. با توجه به دقیق نبودن سایت های هواشناسی احتمال زیادتر شدن زمان و معطلی و یا کنسل شدن پرواز وجود دارد خواهشمندم با تایم آزاد تشریف بیارین

امکانات و ویژگی‌ها

مخاطب: بانوان,آقایان

نوع جلسات: خصوصی

جای پارک: آسان

گروه سنی: بزرگسال

هزینه‌های جانبی: 400 هزار تومان بابت هزینه ترانسفر و فیلمبرداری

در صورتی که تخلفی از فروشندگان مشاهده کردید لطفا با ما در میان بگذارید

امتیاز و نظر کاربران ()

4.9
برای ثبت نظر، ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.با نظرات خود ما را در ارائه خدمات بهتر یاری نمایید

زمان سرویس‌دهی :

شنبه

08:30-17:30

یکشنبه

08:30-17:30

دوشنبه

08:30-17:30

سه شنبه

08:30-17:30

چهارشنبه

08:30-17:30

پنج شنبه

08:30-17:30

جمعه

08:30-17:30

آدرس :

کرج. گوهردشت. بلوار موذن. بعد از دانشگاه آزاد. انتهای بلوار کمالی دهقان. 100 متر خاک. بالاتر از دانشگاه پیام نور. کنار تک ساختمان آجرنما. آدرس 2: سایت آتشگاه کرج. آدرس 3: سایت سیبستان طاللقان

چگونه می توانم از تخفیف البرز پاراگلایدر استفاده کنم؟

از بین پیشنهاد های ارائه شده در همین صفحه، پیشنهاد مورد نظر را انتخاب و تعداد آن را مشخص کنید، سپس روی دکمه خرید کلیک کنید.

پیش از مراجعه به البرز پاراگلایدر باید به چه نکاتی توجه کنم؟

قبل از خرید، اطلاعات مرتبط با هر پیشنهاد را به دقت بررسی کنید. ممکن است برای استفاده از خدمات مرکز نیاز به هماهنگی قبلی وجود داشته باشد. برای این منظور از اطلاعات تماس موجود در صفحهٔ پیشنهاد استفاده کنید و راهنمایی بیش‌تر را از مرکز ارائه دهندهٔ خدمات بخواهید.

اگر مغایرتی بین اطلاعات ثبت شده در تخفیفان و خدمات دریافتی مشاهده کردم، چه کار کنم؟

چنین مواردی را از طریق پشتیبانی به ما اطلاع دهید. پس از بررسی موضوع، می‌توانید 100% مبلغ را با استفاده از شرایط "تخفیفان صد" پس بگیرید.

آیا پس از خرید باید از خدمات خریداری شده پرینت گرفته شود؟

خیر، تمامی مراحل خرید و استفاده از تخفیف ها به صورت آنلاین و الکترونیکی انجام می شود.

در حال حاضر برای این مرکز پیشنهاد فعالی موجود نیست!