تا

%0

تخفیف

رستوران دیزی پک

صادقیه

50 خرید تا امروز

2.0

2 نظر

درباره رستوران دیزی پک

دیزی یکی از محبوب ترین غذاهای سنتی ایران است که در همه جا طرفداران ویژه ی خود را دارد. این غذا در هر گوشه ای از ایران رنگ و بوی بومی خود را گرفته است و کدبانوهای ایرانی با اضافه کردن سبزیجات معطر و افزودنی های خوشمزه، طعم منحصر به فردی به آن بخشیده اند. دیزی پک یک رستوران کوچک در حوالی مرزداران است که این غذای سنتی و اصیل ایرانی را تهیه میکند .این رستوران انواع دیزی با طعم های مختلف را در منوی خود دارد.فضای دوستانه و زیبای و دیزاین داخلی آن که با رنگهای مختلف تزیین شده دل هر رهگذری را به سوی این رستوران هدایت میکند.این رستوران دارای مکانی تمیز و بهداشتی است که بوی معطر دیزی هر روز از آن به مشام میرسد.مخلفات خوشمزه ای که همراه با دیزی به شما ارائه میشود اشتهای شما را دوچندان میکند.انواع دیزی هایی که در دیزی پک ارائه میشود عبارتند از :دیزی تند،دیزی کلاسیک،دیزی کم چرب و ...است.مخلفات دیزی پک هم شامل انواع ترشی ها باطعم های حیرت انگیز و سبزی های تازه است.دیزی پک مکان مناسبی برای خوردن یک دیزی خوشمزه با طعم های باب میل است.

در صورتی که تخلفی از فروشندگان مشاهده کردید لطفا با ما در میان بگذارید

امتیاز و نظر کاربران ()

2
برای ثبت نظر، ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.با نظرات خود ما را در ارائه خدمات بهتر یاری نمایید

زمان سرویس‌دهی :

با هماهنگی

روزهای سرویس‌دهی :

با هماهنگی

آدرس :

مرزداران، خیابان ابراهیمی ، برج الوند ، جنب بانک ملی

چگونه می توانم از تخفیف رستوران دیزی پک استفاده کنم؟

از بین پیشنهاد های ارائه شده در همین صفحه، پیشنهاد مورد نظر را انتخاب و تعداد آن را مشخص کنید، سپس روی دکمه خرید کلیک کنید.

پیش از مراجعه به رستوران دیزی پک باید به چه نکاتی توجه کنم؟

قبل از خرید، اطلاعات مرتبط با هر پیشنهاد را به دقت بررسی کنید. ممکن است برای استفاده از خدمات مرکز نیاز به هماهنگی قبلی وجود داشته باشد. برای این منظور از اطلاعات تماس موجود در صفحهٔ پیشنهاد استفاده کنید و راهنمایی بیش‌تر را از مرکز ارائه دهندهٔ خدمات بخواهید.

اگر مغایرتی بین اطلاعات ثبت شده در تخفیفان و خدمات دریافتی مشاهده کردم، چه کار کنم؟

چنین مواردی را از طریق پشتیبانی به ما اطلاع دهید. پس از بررسی موضوع، می‌توانید 100% مبلغ را با استفاده از شرایط "تخفیفان صد" پس بگیرید.

آیا پس از خرید باید از خدمات خریداری شده پرینت گرفته شود؟

خیر، تمامی مراحل خرید و استفاده از تخفیف ها به صورت آنلاین و الکترونیکی انجام می شود.

در حال حاضر برای این مرکز پیشنهاد فعالی موجود نیست!