تا

%0

تخفیف

سفره خانه سنتی چلو کباب رفتاری

قیطریه

3542 خرید تا امروز

2.9

16 نظر

درباره سفره خانه سنتی چلو کباب رفتاری

سفره خانه سنتی چلوکباب رفتاری از رستوران های قدیمی و معروف شهر تهران است که از سال ۱۲۹۰ در زیر بازارچه قوام الدوله در میدان شپور راه اندازی شد. این رستوران به سبب داشتن غذاهای ایرانی خوشمزه و برخورد خوب پرسنل به یکی از رستوران های معروف تهران تبدیل شد . مسلما اگر از کسی سوال کنید که یکی از رستوران های خوب تهران را نام ببرد ، بی شک رستوران رفتاری یکی از آن ها است .
سفره خانه سنتی چلوکباب رفتاری دارای شعب مختلفی در سراسر تهران است که می توان به میدان شاپور ، سعادت آباد ، شریعتی ، پاسداران ، فلکه دوم صادقیه ، قیطریه  و .. نام برد . سفره خانه سنتی چلوکباب رفتاری حتی در کرج هم شعبه دارد.

از شعب و تاریخچه سفره خانه سنتی چلوکباب رفتاری  که بگذریم کیفیت عالی غذاهای ایرانی و منوی متنوع آن از دیگر ویژگی های چشم نواز این رستوران است . منوی ایرانی این رستوران باب سلیقه تمامی سلیقه ها است و بخاطر متنوع بودن آن همه می توانند هرغذایی که دوست داشته باشند سفارش دهند .

از دیگر ویژگی های  سفره خانه سنتی چلوکباب رفتاری ، برخورد عالی پرسنل و خدمت گذاری هر چه بهتر به مشتریان است و تمام تلاششان جلب رضایت بیشتر شما عزیزان است .

 سفره خانه سنتی چلوکباب رفتاری از بهترین مواد اولیه جهت طبخ غذا استفاده می کند که هر کدام طعمی خاص و دلچسبی دارد. سفره خانه سنتی چلوکباب رفتاری  برای پذیرایی از ۱۵۰ نفر ظرفیت دارد ، و پرسنل آن می توانند هم در فضای بسته ی سالن و هم در فضای خارجی آن پذیرای شما باشند.

برای رسیدن به شعبه قیطریه سفره خانه سنتی باید به سمت ۳۵ متری قیطریه آمده ، در خیابان برادران سلیمانی شرقی ، پلاک ۲۱ ، روبروی بانک ملت ، سفره خانه سنتی چلوکباب رفتاری را پیدا خواهید کرد

در صورتی که تخلفی از فروشندگان مشاهده کردید لطفا با ما در میان بگذارید

امتیاز و نظر کاربران ()

2.9
برای ثبت نظر، ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.با نظرات خود ما را در ارائه خدمات بهتر یاری نمایید

زمان سرویس‌دهی :

۲۱ الی ۲۴ ۱۲:۳۰ الی ۱۵:۳۰

روزهای سرویس‌دهی :

تمام ایام هفته شب ها جمعه ظهرها و شب ها

آدرس :

۳۵ متری قیطریه ، خیابان برادران سلیمانی شرقی ، پلاک ۲۱ ، روبروی بانک ملت

چگونه می توانم از تخفیف سفره خانه سنتی چلو کباب رفتاری استفاده کنم؟

از بین پیشنهاد های ارائه شده در همین صفحه، پیشنهاد مورد نظر را انتخاب و تعداد آن را مشخص کنید، سپس روی دکمه خرید کلیک کنید.

پیش از مراجعه به سفره خانه سنتی چلو کباب رفتاری باید به چه نکاتی توجه کنم؟

قبل از خرید، اطلاعات مرتبط با هر پیشنهاد را به دقت بررسی کنید. ممکن است برای استفاده از خدمات مرکز نیاز به هماهنگی قبلی وجود داشته باشد. برای این منظور از اطلاعات تماس موجود در صفحهٔ پیشنهاد استفاده کنید و راهنمایی بیش‌تر را از مرکز ارائه دهندهٔ خدمات بخواهید.

اگر مغایرتی بین اطلاعات ثبت شده در تخفیفان و خدمات دریافتی مشاهده کردم، چه کار کنم؟

چنین مواردی را از طریق پشتیبانی به ما اطلاع دهید. پس از بررسی موضوع، می‌توانید 100% مبلغ را با استفاده از شرایط "تخفیفان صد" پس بگیرید.

آیا پس از خرید باید از خدمات خریداری شده پرینت گرفته شود؟

خیر، تمامی مراحل خرید و استفاده از تخفیف ها به صورت آنلاین و الکترونیکی انجام می شود.

در حال حاضر برای این مرکز پیشنهاد فعالی موجود نیست!