تا

%0

تخفیف

باغ رستوران خانوادگی بید مجنون

چیتگر

165 خرید تا امروز

3.5

2 نظر

درباره باغ رستوران خانوادگی بید مجنون

گاهی خوبه رستورانهای خارج از تهران را برای متفاوت شدن، برای صرف یک وعده غذایی و بودن در کنار دوستان و خانواده انتخاب کنیم. آب و هوای خوب، دوری از شلوغی تهران و البته صرف یک وعده غذای خوب با منو ای کامل که می توانین در باغ رستوران خانوادگی بیدمجنون همه رو یکجا داشته باشین.
باغ رستوران خانوادگی بیدمجنون یکی از رستوران های خوب در آزادراه تهران پردیس است که میتوانید با نوش جان کردن غذایی خوشمزه ، از بودن در کنار خانواده و یا دوستانتان لذت ببرید.
کیفیت بالای سرویس دهی در این رستوران و موقعیت مکانی در کنار قیمت مناسب آن باعث معروفیت بیشتر باغ رستوران خانوادگی بید مجنون شده است. غذای لذیذ و فضایی زیبا ، آن را به یکی از رستوران های محبوب تبدیل کرده  است .
فضای آرامش بخش و کیفیت درجه یک باغ رستوران خانوادگی بیدمجنون ، از بهترین خصوصیات این رستوران در میان بقیه رستوران ها است.
منوی باغ رستوران خانوادگی بیدمجنون نیز شامل شیشلیک شاندیز ، کباب برگ ، کباب ترش ، جوجه کباب شاندیز ، گردن ، لقمه مخصوص بناب ، زرشک پلو با مرغ ، فسنجان و ... میباشد.

احترام به مشتری و کیفیت پذیرایی همیشه در اولین اولویت کارکنان باغ رستوران خانوادگی بیدمجنون است. پرسنل باغ رستوران خانوادگی بیدمجنون می توانند هم در فضای بسته ی سالن و هم در فضای خارجی آن پذیرای شما باشند.
برای رسیدن به باغ رستوران خانوادگی بیدمجنون ، باید به سمت آزاد راه تهران پردیس آمده، بعد از عوارضی (کمربندی بومهن) ، کنار گذر مجتمع خدماتی رفاهی کوثر طاهر آباد ، باغ رستوران خانوادگی بیدمجنون را پیدا خواهید کرد.

در صورتی که تخلفی از فروشندگان مشاهده کردید لطفا با ما در میان بگذارید

امتیاز و نظر کاربران ()

3.5
برای ثبت نظر، ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.با نظرات خود ما را در ارائه خدمات بهتر یاری نمایید

زمان سرویس‌دهی :

با هماهنگی

روزهای سرویس‌دهی :

با هماهنگی

آدرس :

آزاد راه تهران پردیس ، بعد از عوارضی (کمربندی بومهن) ، کنار گذر مجتمع خدماتی رفاهی کوثر طاهر آباد

چگونه می توانم از تخفیف باغ رستوران خانوادگی بید مجنون استفاده کنم؟

از بین پیشنهاد های ارائه شده در همین صفحه، پیشنهاد مورد نظر را انتخاب و تعداد آن را مشخص کنید، سپس روی دکمه خرید کلیک کنید.

پیش از مراجعه به باغ رستوران خانوادگی بید مجنون باید به چه نکاتی توجه کنم؟

قبل از خرید، اطلاعات مرتبط با هر پیشنهاد را به دقت بررسی کنید. ممکن است برای استفاده از خدمات مرکز نیاز به هماهنگی قبلی وجود داشته باشد. برای این منظور از اطلاعات تماس موجود در صفحهٔ پیشنهاد استفاده کنید و راهنمایی بیش‌تر را از مرکز ارائه دهندهٔ خدمات بخواهید.

اگر مغایرتی بین اطلاعات ثبت شده در تخفیفان و خدمات دریافتی مشاهده کردم، چه کار کنم؟

چنین مواردی را از طریق پشتیبانی به ما اطلاع دهید. پس از بررسی موضوع، می‌توانید 100% مبلغ را با استفاده از شرایط "تخفیفان صد" پس بگیرید.

آیا پس از خرید باید از خدمات خریداری شده پرینت گرفته شود؟

خیر، تمامی مراحل خرید و استفاده از تخفیف ها به صورت آنلاین و الکترونیکی انجام می شود.

در حال حاضر برای این مرکز پیشنهاد فعالی موجود نیست!