تا

%0

تخفیف

رستوران سنتی شبستان

5713 خرید تا امروز

1.3

63 نظر

درباره رستوران سنتی شبستان

معمولا رستوران های سنتی فضای مناسب برای همراه بودن با خانواده می باشند. رستوران سنتی شبستان یکی از بهترین گزینه های رستوران برای گذراندن روزی خوش همراه خانواده یا حتی دوستان است. این رستوران در بلوار طرقبه ( ویلاشهر ) ، خیابان امام رضا واقع شده. منطقه ی طرقبه از مناطق خوش آب و هوای شهر مشهد به حساب می آید. این رستوران زیبا دارای محیطی سرسبز اشتهای شما را برای خوردن یک وعده غذای ناب زیاد می کند. برای ساعتی هم که شده از شلوغی های شهر دور شوید و سری به رستوران سنتی شبستان بزنید. در فضای سرسبز این رستوران نفسی تازه کنید و از هوای دل انگیز آن لذت ببرید. رستوران سنتی شبستان با منویی متفاوت و مزه ای تکرار نشدنی حضور شما عزیزان را مقدم می شمارد. انواع کباب های خوش پخت با گوشت عالی را امتحان کنید. کلیه ی غذاها در این رستوران به همراه سرویس سوپ ، ماست ، نوشابه ارائه می گردد. شما در این رستوران حق سرویس و مالیات بر ارزش افزوده نمی پردازید. همچنین نگران جای پارک نباشید. جای پارک آسان برای شما مهیا گشته است. این رستوران سنتی زیبا دارای فضای ۱۰۰ نفری می تواند لحظاتی زیبا و سبز در ذهنتان بر جای بگذارد.

در صورتی که تخلفی از فروشندگان مشاهده کردید لطفا با ما در میان بگذارید

امتیاز و نظر کاربران ()

1.3
برای ثبت نظر، ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.با نظرات خود ما را در ارائه خدمات بهتر یاری نمایید

زمان سرویس‌دهی :

۱۲ الی ۲۳:۳۰

روزهای سرویس‌دهی :

با هماهنگی

آدرس :

مشهد. ابتدای بلوار طرقبه (ویلاشهر).امام رضا ۲۵

چگونه می توانم از تخفیف رستوران سنتی شبستان استفاده کنم؟

از بین پیشنهاد های ارائه شده در همین صفحه، پیشنهاد مورد نظر را انتخاب و تعداد آن را مشخص کنید، سپس روی دکمه خرید کلیک کنید.

پیش از مراجعه به رستوران سنتی شبستان باید به چه نکاتی توجه کنم؟

قبل از خرید، اطلاعات مرتبط با هر پیشنهاد را به دقت بررسی کنید. ممکن است برای استفاده از خدمات مرکز نیاز به هماهنگی قبلی وجود داشته باشد. برای این منظور از اطلاعات تماس موجود در صفحهٔ پیشنهاد استفاده کنید و راهنمایی بیش‌تر را از مرکز ارائه دهندهٔ خدمات بخواهید.

اگر مغایرتی بین اطلاعات ثبت شده در تخفیفان و خدمات دریافتی مشاهده کردم، چه کار کنم؟

چنین مواردی را از طریق پشتیبانی به ما اطلاع دهید. پس از بررسی موضوع، می‌توانید 100% مبلغ را با استفاده از شرایط "تخفیفان صد" پس بگیرید.

آیا پس از خرید باید از خدمات خریداری شده پرینت گرفته شود؟

خیر، تمامی مراحل خرید و استفاده از تخفیف ها به صورت آنلاین و الکترونیکی انجام می شود.

در حال حاضر برای این مرکز پیشنهاد فعالی موجود نیست!