تا

%0

تخفیف

کافه ژنو

263 خرید تا امروز

3.8

23 نظر

درباره کافه ژنو

کافه ژنو از زیباترین کافه های کرج بر فراز آسمان می باشد. زیرا این کافه در طبقه شانزدهم برج طالقانی قرار دارد. دکوراسیون لوکس و زیبا برای داشتن لحظاتی رویایی به همراه پخش موسیقی آرامش بخش.  برای داشتن تجربه ای خوشمزه و خاص از انواع اسموتی ها و آبمیوه ها پیشنهاد کافه ژنو را رد نکنید. تماشای یک ویوی زیبا از شهر کرج و نوشیدن یک آبمیوه خوش طعم چه در روز باشد و چه در شب بسیار زیباست. اوج خلاقیت در معماری این کافه به چشم هر مراجعه کننده ای می آید. با آسانسور شیشه ای به سمت این کافه بروید و از همان ابتدای ورود شاهد خاص بودن این کافه باشید. وارد آسمان شهر کرج شوید و از هیاهوی شهر فاصله بگیرید. برای رسیدن به شبی آرامش بخش در کنار عزیزانتان کافه ژنو گزینه ای خاص است. یک کافه لوکس در ارتفاع با پذیرایی لوکس در انتظار شماست. وقت آن رسیده تا یک تنوع برای خود بسازید. از فرصت استفاده کنید و کوپن ورود به این کافه را با تخفیف مناسب تهیه کنید. در این کافه نیاز به پرداخت هزینه حق سرویس و مالیات نیست.  هماهنگی بین مبلمان و سقف زیبا شما را به وجد خواهد آورد.

ژنو خالق لحظات لوکس و آرام...

در صورتی که تخلفی از فروشندگان مشاهده کردید لطفا با ما در میان بگذارید

امتیاز و نظر کاربران ()

3.8
برای ثبت نظر، ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.با نظرات خود ما را در ارائه خدمات بهتر یاری نمایید

زمان سرویس‌دهی :

۱۲ الی ۱۵ و ۲۰ الی ۲۳

روزهای سرویس‌دهی :

همه روزه

آدرس :

چهارراه طالقانی - برج طالقانی - طبقه ۱۶

چگونه می توانم از تخفیف کافه ژنو استفاده کنم؟

از بین پیشنهاد های ارائه شده در همین صفحه، پیشنهاد مورد نظر را انتخاب و تعداد آن را مشخص کنید، سپس روی دکمه خرید کلیک کنید.

پیش از مراجعه به کافه ژنو باید به چه نکاتی توجه کنم؟

قبل از خرید، اطلاعات مرتبط با هر پیشنهاد را به دقت بررسی کنید. ممکن است برای استفاده از خدمات مرکز نیاز به هماهنگی قبلی وجود داشته باشد. برای این منظور از اطلاعات تماس موجود در صفحهٔ پیشنهاد استفاده کنید و راهنمایی بیش‌تر را از مرکز ارائه دهندهٔ خدمات بخواهید.

اگر مغایرتی بین اطلاعات ثبت شده در تخفیفان و خدمات دریافتی مشاهده کردم، چه کار کنم؟

چنین مواردی را از طریق پشتیبانی به ما اطلاع دهید. پس از بررسی موضوع، می‌توانید 100% مبلغ را با استفاده از شرایط "تخفیفان صد" پس بگیرید.

آیا پس از خرید باید از خدمات خریداری شده پرینت گرفته شود؟

خیر، تمامی مراحل خرید و استفاده از تخفیف ها به صورت آنلاین و الکترونیکی انجام می شود.

در حال حاضر برای این مرکز پیشنهاد فعالی موجود نیست!