تا

%0

تخفیف

رستوران خان عمو

273 خرید تا امروز

4.0

7 نظر

درباره رستوران خان عمو

رستوران خان عمو

اگر به دنبال رستورانی با کیفیت و غذاهای خوشمزه هستید ، پیشنهاد ما برای تجربه ی یک وعده ی غذایی لذیذ و دلچسب در رستوران خان عمو را از دست ندهید. این رستوران با سه پکیج مختلف با توجه به تفاوت سلیقه های شما آماده خدمت گذاری و پذیرایی از شماست.

رستوران خان عمو با ظرفیت 120 نفر پذیرای شما عزیزان است. این رستوران در محیطی شیک و جذاب از شما مهمانان عزیز پذیرایی خواهد کرد. پرسنل رستوران خان عمو بسیار حرفه ای و خوش برخورد بوده و حتما رضایت شما مشتریان را جلب خواهند کرد. شما به راحتی می توانید وسیله نقلیه خود را در پارکینگ این رستوران قرار دهید و یا به وسایل نقلیه دسترسی داشته باشید. یکی از ویژگی های متمایز کننده این رستوران پخش موسیقی است . رستوران خان عمو از تازه ترین ، با کیفیت ترین و مرغوب ترین مواد غذایی برای طبخ غذاهای خود استفاده می کند که مورد تایید وزارت بهداشت است. همچنین غذاهای این رستوران به صورت روزانه طبخ می گردد و برای صرف غذاهای رستوران خان عمو نیازی به پرداختن حق سرویس و یا مالیات ندارید.

رستوران خان عمو یک روز خوب و لحظات متفاوتی را برای شما رقم خواهد زد . برای رفتن به رستوران خان عمو کافی است به بلوار بلال وارد شوید،  می توانید قبل از پارک تاجیکستان رستوران خان عمو را  پیدا کنید . لذت یک وعده ی غذایی خوش مزه را با ما بگذرانید و مهمان رستوران خان عمو باشید.

 

در صورتی که تخلفی از فروشندگان مشاهده کردید لطفا با ما در میان بگذارید

امتیاز و نظر کاربران ()

4
برای ثبت نظر، ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.با نظرات خود ما را در ارائه خدمات بهتر یاری نمایید

زمان سرویس‌دهی :

روزهای زوج ساعات ۱۲ الی ۱۵ و ۲۰ الی ۲۳

روزهای سرویس‌دهی :

همه روزه

آدرس :

بلوار بلال، قبل از پارک تاجیکستان

چگونه می توانم از تخفیف رستوران خان عمو استفاده کنم؟

از بین پیشنهاد های ارائه شده در همین صفحه، پیشنهاد مورد نظر را انتخاب و تعداد آن را مشخص کنید، سپس روی دکمه خرید کلیک کنید.

پیش از مراجعه به رستوران خان عمو باید به چه نکاتی توجه کنم؟

قبل از خرید، اطلاعات مرتبط با هر پیشنهاد را به دقت بررسی کنید. ممکن است برای استفاده از خدمات مرکز نیاز به هماهنگی قبلی وجود داشته باشد. برای این منظور از اطلاعات تماس موجود در صفحهٔ پیشنهاد استفاده کنید و راهنمایی بیش‌تر را از مرکز ارائه دهندهٔ خدمات بخواهید.

اگر مغایرتی بین اطلاعات ثبت شده در تخفیفان و خدمات دریافتی مشاهده کردم، چه کار کنم؟

چنین مواردی را از طریق پشتیبانی به ما اطلاع دهید. پس از بررسی موضوع، می‌توانید 100% مبلغ را با استفاده از شرایط "تخفیفان صد" پس بگیرید.

آیا پس از خرید باید از خدمات خریداری شده پرینت گرفته شود؟

خیر، تمامی مراحل خرید و استفاده از تخفیف ها به صورت آنلاین و الکترونیکی انجام می شود.

در حال حاضر برای این مرکز پیشنهاد فعالی موجود نیست!