تا

%0

تخفیف

رستوران کوهسار

آرژانتین

505 خرید تا امروز

0.0

0 نظر

درباره رستوران کوهسار

رستوران کوهسار با طبیعتی زیبا و جذاب و با انواع غذاهای ایرانی از شهرت قابل توجهی در فشم برخوردار است. این رستوران امکانات فراوان و کلبه های چوبی شیک و زیبا که نمای بیرونی آنها شما را مجذوب خود خواهد کرد، یک پیشنهاد مناسب برای سپری  کردن یک آخر هفته عالی با دوستان یا خانواده است.

کلبه های چوبی با پنجره های بزرگ شیشه ای که طبیعتی رنگارنگ را به شما نمایش می دهد همیشه وسوسه انگیز است. کی دلش نمی خواهد که در این کلبه ها بشیند، از یک سرویس چای و قلیان خوب لذت ببرد و یک کباب داغ و خوشمزه را با نان تازه و دوغ و ماست محلی نوش جان کند؟ رستوران کوهسار واقعا یکی از همان مکان هایی است که شما دوست دارید در آنجا باشید و لذت ببرید.

رستوران کوهسار منویی متنوع از انواع کباب را ارائه  می کند که با گوشت تازه گوسفندی تهیه می شود و با ارائه نان تازه به همراه دوغ و ماست محلی که به غذای شما جذابیت و طعمی دوچندان می بخشد، آماده پذیرایی از شماست.  محیط با صفا و زیبای این رستوران پیشنهادی است که نمی توان آن را رد کرد.

 

رستوران کوهسار دویست نفر ظرفیت دارد. از شما حق سرویس و مالیات بر ارزش افزوده دریافت نمی کند و جای پارک خودرو به راحتی در اطراف رستوران پیدا می شود. علاوه بر این پخش موسیقی نیز روح خاصی به فضای این رستوران می دهد  و یک روز خاطره انگیز را برای شما به وجود می آورد. کافی است یک بار دیگر که به فشم رفتید سری هم به رستوران کوهسار بزنید...

در صورتی که تخلفی از فروشندگان مشاهده کردید لطفا با ما در میان بگذارید

امتیاز و نظر کاربران ()

0
برای ثبت نظر، ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.با نظرات خود ما را در ارائه خدمات بهتر یاری نمایید

زمان سرویس‌دهی :

از ساعت ۱۱:۳۰ الی ۲۳:۳۰

روزهای سرویس‌دهی :

شنبه الی چهارشنبه

آدرس :

کیلومتر ۳ فشم، نرسیده به رودک

چگونه می توانم از تخفیف رستوران کوهسار استفاده کنم؟

از بین پیشنهاد های ارائه شده در همین صفحه، پیشنهاد مورد نظر را انتخاب و تعداد آن را مشخص کنید، سپس روی دکمه خرید کلیک کنید.

پیش از مراجعه به رستوران کوهسار باید به چه نکاتی توجه کنم؟

قبل از خرید، اطلاعات مرتبط با هر پیشنهاد را به دقت بررسی کنید. ممکن است برای استفاده از خدمات مرکز نیاز به هماهنگی قبلی وجود داشته باشد. برای این منظور از اطلاعات تماس موجود در صفحهٔ پیشنهاد استفاده کنید و راهنمایی بیش‌تر را از مرکز ارائه دهندهٔ خدمات بخواهید.

اگر مغایرتی بین اطلاعات ثبت شده در تخفیفان و خدمات دریافتی مشاهده کردم، چه کار کنم؟

چنین مواردی را از طریق پشتیبانی به ما اطلاع دهید. پس از بررسی موضوع، می‌توانید 100% مبلغ را با استفاده از شرایط "تخفیفان صد" پس بگیرید.

آیا پس از خرید باید از خدمات خریداری شده پرینت گرفته شود؟

خیر، تمامی مراحل خرید و استفاده از تخفیف ها به صورت آنلاین و الکترونیکی انجام می شود.

در حال حاضر برای این مرکز پیشنهاد فعالی موجود نیست!