تا

%0

تخفیف

رستوران سنتی امیر

سعادت آباد

491 خرید تا امروز

4.0

1 نظر

درباره رستوران سنتی امیر

فرحزاد محله ای برای شب گذرانی های دوستانه و خانوادگی است. در فرحزاد سنت و مدرینته هر کدام برای خود جایگاهی دارند. بعضی ها دوست دارند به کافه ها و رستوران مدرن سری بزنند و بعضی دیگر از کافه ها و رستوران های سنتی این منطقه خوششان می آید. اما یک رستوران سنتی در میدان فرحزاد است که هر کسی را وسوسه انگیز است. رستوران سنتی امیر در سه طبقه و با دیدی عالی که از فرحزاد ارائه می کند یک پیشنهاد خوب برای سپری کردن ساعاتی خوش در فرحزاد است. رستوران سنتی امیر با تخت های سنتی و مبلمان راحت و در کنار آن کباب های خوشمزه و تازه اش، آسایش را برای شما و دوستانتان به ارمغان خواهد آورد.

رستوران سنتی امیر در سه طبقه بنا شده و پنجاه نفر ظرفیت دارد و دیدن غروب آفتاب فرحزاد از طبقه سوم این رستوران، همیشه زیبا و مسرت بخش خواهد بود. علاوه براینها رستوران فرحزاد با بیش از پنجاه سال سابقه منوی خومشزه ای از انواع کباب های ایرانی را ارائه می دهد. در این رستوران می توانید شیشلیک، کباب شصت سانتی و کباب کوبیده مخصوص رستوران را سفارش دهید و دید خود را نسبت که کباب عوض کنید! علاوه بر کباب دیزی گوسفندی و دل جگر زغالی نیز در این رستوران سنتی سرو می شود

رستوران سنتی امیر که در نبش میدان فرحزاد واقع شده همیشه یک انتخاب خوب و مطمئن برای یک قلیان خوب و یا کباب خوب در فرحزاد است.

در صورتی که تخلفی از فروشندگان مشاهده کردید لطفا با ما در میان بگذارید

امتیاز و نظر کاربران ()

4
برای ثبت نظر، ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.با نظرات خود ما را در ارائه خدمات بهتر یاری نمایید

زمان سرویس‌دهی :

از ساعت ۱۱ الی ۲۴

روزهای سرویس‌دهی :

همه روزه

آدرس :

فرحزاد شمالی، نبش میدان فرحزاد

چگونه می توانم از تخفیف رستوران سنتی امیر استفاده کنم؟

از بین پیشنهاد های ارائه شده در همین صفحه، پیشنهاد مورد نظر را انتخاب و تعداد آن را مشخص کنید، سپس روی دکمه خرید کلیک کنید.

پیش از مراجعه به رستوران سنتی امیر باید به چه نکاتی توجه کنم؟

قبل از خرید، اطلاعات مرتبط با هر پیشنهاد را به دقت بررسی کنید. ممکن است برای استفاده از خدمات مرکز نیاز به هماهنگی قبلی وجود داشته باشد. برای این منظور از اطلاعات تماس موجود در صفحهٔ پیشنهاد استفاده کنید و راهنمایی بیش‌تر را از مرکز ارائه دهندهٔ خدمات بخواهید.

اگر مغایرتی بین اطلاعات ثبت شده در تخفیفان و خدمات دریافتی مشاهده کردم، چه کار کنم؟

چنین مواردی را از طریق پشتیبانی به ما اطلاع دهید. پس از بررسی موضوع، می‌توانید 100% مبلغ را با استفاده از شرایط "تخفیفان صد" پس بگیرید.

آیا پس از خرید باید از خدمات خریداری شده پرینت گرفته شود؟

خیر، تمامی مراحل خرید و استفاده از تخفیف ها به صورت آنلاین و الکترونیکی انجام می شود.

در حال حاضر برای این مرکز پیشنهاد فعالی موجود نیست!