تا

%0

تخفیف

کافه راندوو مشهد

52 خرید تا امروز

0.0

0 نظر

درباره کافه راندوو مشهد

لحظات زیبایی را در کافه راندوو برای خود و دوستانتان بسازید. شروع یک روز عالی و پر انرژی را در کافه راندوو با انواع املت ها و نوشیدنی های خوش طعم این کافه آغاز کنید. ساعت کاری این کافه از ۱۰ الی ۲۴ است. کافه راندوو با ظرفیت ۲۰ نفری شما را به صرف یک قهوه ی خوش طعم دعوت می کند. انواع نوشیدنی با پایه قهوه برایتان آماده می شود تا با نوشیدن آن انرژی یک روزتان تکمیل شود. منوی این کافه تشکیل شده از انواع قهوه های ناب مانند : اسپرسو ، موکا ، کاپوچینو ،‌ قهوه ترک که برای هر ذائقه ای می تواند لذت بخش باشد. یک دمنوش آرام بخش بعد از یک روز شلوغ کاری در کافه راندوو سفارش دهید و آرامش را به خود هدیه دهید. دمنوش ها شامل: به لیمو ، چای ترش ، چای میوه ای ، چای سبز ، چای کوهی ، بهار نارنج ، گل گاو زبان و ... . وعده ی صبحانه یکی از بهترین و لذت بخش ترین وعده های غذایی است. برای دلچسب کردن صبحانه ، به همراه عزیزانتان به کافه راندوو سری بزنید و یک املت بی نظیر نوش جان کنید. یک پیشنهاد عالی برای صبحانه دوستانی که املت برایشان حرف اول را میزند.

در صورتی که تخلفی از فروشندگان مشاهده کردید لطفا با ما در میان بگذارید

امتیاز و نظر کاربران ()

0
برای ثبت نظر، ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.با نظرات خود ما را در ارائه خدمات بهتر یاری نمایید

زمان سرویس‌دهی :

۱۰ الی ۲۴

روزهای سرویس‌دهی :

همه روزه

آدرس :

امامت۱۰ - بین فرهنگ۱و۳

چگونه می توانم از تخفیف کافه راندوو مشهد استفاده کنم؟

از بین پیشنهاد های ارائه شده در همین صفحه، پیشنهاد مورد نظر را انتخاب و تعداد آن را مشخص کنید، سپس روی دکمه خرید کلیک کنید.

پیش از مراجعه به کافه راندوو مشهد باید به چه نکاتی توجه کنم؟

قبل از خرید، اطلاعات مرتبط با هر پیشنهاد را به دقت بررسی کنید. ممکن است برای استفاده از خدمات مرکز نیاز به هماهنگی قبلی وجود داشته باشد. برای این منظور از اطلاعات تماس موجود در صفحهٔ پیشنهاد استفاده کنید و راهنمایی بیش‌تر را از مرکز ارائه دهندهٔ خدمات بخواهید.

اگر مغایرتی بین اطلاعات ثبت شده در تخفیفان و خدمات دریافتی مشاهده کردم، چه کار کنم؟

چنین مواردی را از طریق پشتیبانی به ما اطلاع دهید. پس از بررسی موضوع، می‌توانید 100% مبلغ را با استفاده از شرایط "تخفیفان صد" پس بگیرید.

آیا پس از خرید باید از خدمات خریداری شده پرینت گرفته شود؟

خیر، تمامی مراحل خرید و استفاده از تخفیف ها به صورت آنلاین و الکترونیکی انجام می شود.

در حال حاضر برای این مرکز پیشنهاد فعالی موجود نیست!