تا

%0

تخفیف

کافه رستوران جوی پارک

ونک

136 خرید تا امروز

5.0

1 نظر

درباره کافه رستوران جوی پارک

کافه رستوران جوی پارک با محیطی دنج و راحت در مجتمع ونک پارک، فضایی پر از آرامش را برای شما فراهم خواهد کرد. این کافه رستوران بیست نفر ظرفیت دارد و با میز و صندلی های چوبی و کاغذ دیواری های زیبا محیطی گرم و دلنشینی را برای شما تداعی می کند.

علاوه بر اینها کافه رستوران جوی پارک با داشتن محیط باز و پارک زیبای مجتمع ونک پارک فضایی زنده، سر سبز و پرنشاط را در اختیار شما خواهد گذاشت به طوری که دوست دارید دو ساعتی را این فضای باز بنشینید و با دوستان خود گپی بزنید و از جنب و جوش و بازی بچه ها لذت ببرید و به آینده فکر کنید.

منوی کافه رستوران جوی پارک نیز بسیار متنوع است. یکی از ویژگی های خوب این کافه رستوران دارا بودن دو منو قهوه تلخ و قهوه و شیر است که این ویژگی باب میل طرفداران قهوه به خصوص اسپرسو است. در کنار این ویژگی استفاده از بهترین نوع قهوه در ساخت اسپرسو دیگر ویژگی خوب کافه رستوران جوی پارک است. باریستای این کافه رستوران در تهیه انواع قهوه های تبحر خاصی دارد و نظر شما را جلب خواهد کرد.

البته به غیر از قهوه شما انتخاب های گسترده دیگری نیز دارید. از آب میوه های طبیعی که از تازه ترین میوه های روز گرفته شده تا انواع نوشیدنی های گرم، سرد، شیک و گلاسه که هر کدام طعمی نو و خوشمزه را برای شما به ارمغان می آورد

در صورتی که تخلفی از فروشندگان مشاهده کردید لطفا با ما در میان بگذارید

امتیاز و نظر کاربران ()

5
برای ثبت نظر، ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.با نظرات خود ما را در ارائه خدمات بهتر یاری نمایید

زمان سرویس‌دهی :

از ساعت ۱۴ الی ۲۴

روزهای سرویس‌دهی :

همه روزه

آدرس :

خیابان شیراز جنوبی، پایین تر از بزرگراه همت،‌خیابان آقاعلیخانی، مجتمع ونک پارک، پلاک ۳۹

چگونه می توانم از تخفیف کافه رستوران جوی پارک استفاده کنم؟

از بین پیشنهاد های ارائه شده در همین صفحه، پیشنهاد مورد نظر را انتخاب و تعداد آن را مشخص کنید، سپس روی دکمه خرید کلیک کنید.

پیش از مراجعه به کافه رستوران جوی پارک باید به چه نکاتی توجه کنم؟

قبل از خرید، اطلاعات مرتبط با هر پیشنهاد را به دقت بررسی کنید. ممکن است برای استفاده از خدمات مرکز نیاز به هماهنگی قبلی وجود داشته باشد. برای این منظور از اطلاعات تماس موجود در صفحهٔ پیشنهاد استفاده کنید و راهنمایی بیش‌تر را از مرکز ارائه دهندهٔ خدمات بخواهید.

اگر مغایرتی بین اطلاعات ثبت شده در تخفیفان و خدمات دریافتی مشاهده کردم، چه کار کنم؟

چنین مواردی را از طریق پشتیبانی به ما اطلاع دهید. پس از بررسی موضوع، می‌توانید 100% مبلغ را با استفاده از شرایط "تخفیفان صد" پس بگیرید.

آیا پس از خرید باید از خدمات خریداری شده پرینت گرفته شود؟

خیر، تمامی مراحل خرید و استفاده از تخفیف ها به صورت آنلاین و الکترونیکی انجام می شود.

در حال حاضر برای این مرکز پیشنهاد فعالی موجود نیست!