تا

%0

تخفیف

آتلیه تخصصی ماهانا

156 خرید تا امروز

3.4

5 نظر

درباره آتلیه تخصصی ماهانا

کسی هست که دلش نخواهد بهترین خاطرات خود و عزیزانش را در قابی منحصر به فرد ثبت و ماندگار کند؟

در آتلیه تخصصی عکاسی و فیلمبرداری ماهانا حرفه ای ترین عکاس ها با بهترین تجهیزات و امکانات وکادری مجرب آماده خدمت رسانی به شما هستند و زیباترین قاب ها را از شما ثبت می کنند.

آتلیه عکاسی و فیلمبرداری ماهانا با بهره مندی از بهترین کیفیت و ارائه خدمات برتر متناسب با سلیقه شما و به کار گیری شیوه‌های نوین عکاسی در محیطی آرام و دوستانه در تلاش است تا رضایت شما عزیزان را به دست آورد.

همه ما تمایل بسیاری داریم که خاطراتمان را در قابی زیبا ثبت کنیم تا روزی که دلتنگشان شدیم و به آن ها برگشتیم با نگاه کردن به آن ها زیباترین لبخندها روی لبمان بنشیند، پس بهتر است برای ثبت این خاطرات آتلیه ای مناسب و عکاسانی زبده را در نظر بگیریم.

این روزها خیلی از ما حتی دوربین های حرفه ای داریم ولی عکاسی هم مثل هر هنر دیگری کار هر کسی نیست و نیازمند حرفه ای بودن است. عکاسی نیازمند حرفه ای بودن ، ابزار مجهز ، صبر و حوصله می باشد، تمام این ویژگی ها عکاسان آتلیه ماهانا را از دیگر عکاس ها متمایز می کند. آتلیه ماهانا به دنبال ثبت زیبایی های شما و عزیزان شماست و ماندگارترین قاب ها را از شما ثبت می کند. آتلیه ماهانا از به روز ترین تجهیزات و نورپردازی فوق العاده برای ثبت لحظات استفاده می کند.

همچنین در آتلیه تخصصی ماهانا امکان عکس برداری و فیلم برداری در فضای باز وجود دارد و فضایی به نام باغ کودک برای عکاسی از کودکان دلبندتان در نظر گرفته شده است.

آتلیه ماهانا واقع در عظیمیه کرج در زمینه عکاسی ویژه کودک و بارداری فعالیت می کند.

این آتلیه با سال ها تجربه در کادر خودش از بهترین عکاسان استفاده می کند و سعی دارد ماندگارترین و رویایی ترین لحظات را برای شما رقم بزند.

در صورتی که تخلفی از فروشندگان مشاهده کردید لطفا با ما در میان بگذارید

امتیاز و نظر کاربران ()

3.4
برای ثبت نظر، ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.با نظرات خود ما را در ارائه خدمات بهتر یاری نمایید

زمان سرویس‌دهی :

از شنبه الی جمعه

روزهای سرویس‌دهی :

از ۱۰ الی ۲۰

آدرس :

عظیمیه. 45 متری کاج. ساختمان بامبینو. پلاک 191 طبقه اول واحد 2 آتلیه ماهانا

چگونه می توانم از تخفیف آتلیه تخصصی ماهانا استفاده کنم؟

از بین پیشنهاد های ارائه شده در همین صفحه، پیشنهاد مورد نظر را انتخاب و تعداد آن را مشخص کنید، سپس روی دکمه خرید کلیک کنید.

پیش از مراجعه به آتلیه تخصصی ماهانا باید به چه نکاتی توجه کنم؟

قبل از خرید، اطلاعات مرتبط با هر پیشنهاد را به دقت بررسی کنید. ممکن است برای استفاده از خدمات مرکز نیاز به هماهنگی قبلی وجود داشته باشد. برای این منظور از اطلاعات تماس موجود در صفحهٔ پیشنهاد استفاده کنید و راهنمایی بیش‌تر را از مرکز ارائه دهندهٔ خدمات بخواهید.

اگر مغایرتی بین اطلاعات ثبت شده در تخفیفان و خدمات دریافتی مشاهده کردم، چه کار کنم؟

چنین مواردی را از طریق پشتیبانی به ما اطلاع دهید. پس از بررسی موضوع، می‌توانید 100% مبلغ را با استفاده از شرایط "تخفیفان صد" پس بگیرید.

آیا پس از خرید باید از خدمات خریداری شده پرینت گرفته شود؟

خیر، تمامی مراحل خرید و استفاده از تخفیف ها به صورت آنلاین و الکترونیکی انجام می شود.

در حال حاضر برای این مرکز پیشنهاد فعالی موجود نیست!