تا

%0

تخفیف

پینت بال باشگاه انقلاب

اراج

1584 خرید تا امروز

4.1

11 نظر

درباره پینت بال باشگاه انقلاب

پینت بال یعنی هیجان! با پینت بال می توانید بجنگید و خوش باشید! و پینت بال باشگاه انقلاب (پینت بال آذرخش) توانسته، هیجان، جنگ و خوشی را به بهترین نحو ممکن  و امکانات و تجیهزات فراوان برای شما به ارمغان بیاورد.

پینت بال باشگاه انقلاب (پینت بال آذرخش) بزرگترین زمین سرپوشیده ایران و خاور میانه است که با داشتن امکانات و تجهیزاتی نظیر رودخانه، غار، پل چوبی، ۳۰ اتاق و مکان اختفا، سنگرهای مصنوعی، پل هوایی معلق، کف ماسه ای و ... شما را در فضای فیلم های اکشن هالیوودی قرار می دهد. ۳۰ اتاق و مکان اختفاء، سنگرهای مصنوعی، پل های معلق هوایی و... همگی دست به دست هم داده اند تا فضایی متفاوت و بازی مهیج را برای شما تخفیفانی های عزیز فراهم کند. پینت بال باشگاه انقلاب با مساحتی به وسعت ۳۵۰۰ متر مربع و سه طبقه یکی بزرگترین باشگاه های پینت بال در دنیا است.

پین بال باشگاه انقلاب اولین و بزرگترین باشگاه پینت بال سرپوشیده کشور با رتبه A است و امکان بازی به صورت خانوادگی را نیز برای شما فراهم می کند. پینت بال باشگاه انقلاب همچنین داراد سانس بانوان بوده که همراه با داور خانوم برگزار می شود. قبل از بازی آموزش های لازم به شما ارئه می شود و بازی ها با دو داور برگزار می گردد.

یکی از ویژگی های خاص پینت بال باشگاه انقلاب حضور محمد عباس زاده بازیکن تیم ملی پینت بال ایران است که به سالن پینت بال باشگاه انقلاب دارای استاندارد های بالایی بخشیده.

شما برای یک بازی دوستانه در زمین پینت بال باشگاه انقلاب (پینت بال آذرخش) باید حداقل ۱۴ نفر و حداکثر ۴۰ نفر باشید. و تمامی وسایل مورد نیاز پینت بال در اختیار شما قرار می گیرد. شما تنها نیاز دارید تا یک کفش مناسب با خود به همراه داشته باشید.

 

در صورتی که تخلفی از فروشندگان مشاهده کردید لطفا با ما در میان بگذارید

امتیاز و نظر کاربران ()

4.1
برای ثبت نظر، ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.با نظرات خود ما را در ارائه خدمات بهتر یاری نمایید

زمان سرویس‌دهی :

از ساعت ۸ الی ۲۴

روزهای سرویس‌دهی :

همه روزه

آدرس :

بزرگراه نیایش، بعد از پردیس سینمایی ملت، مجموعه ورزشی انقلاب، سالن پینت بال

چگونه می توانم از تخفیف پینت بال باشگاه انقلاب استفاده کنم؟

از بین پیشنهاد های ارائه شده در همین صفحه، پیشنهاد مورد نظر را انتخاب و تعداد آن را مشخص کنید، سپس روی دکمه خرید کلیک کنید.

پیش از مراجعه به پینت بال باشگاه انقلاب باید به چه نکاتی توجه کنم؟

قبل از خرید، اطلاعات مرتبط با هر پیشنهاد را به دقت بررسی کنید. ممکن است برای استفاده از خدمات مرکز نیاز به هماهنگی قبلی وجود داشته باشد. برای این منظور از اطلاعات تماس موجود در صفحهٔ پیشنهاد استفاده کنید و راهنمایی بیش‌تر را از مرکز ارائه دهندهٔ خدمات بخواهید.

اگر مغایرتی بین اطلاعات ثبت شده در تخفیفان و خدمات دریافتی مشاهده کردم، چه کار کنم؟

چنین مواردی را از طریق پشتیبانی به ما اطلاع دهید. پس از بررسی موضوع، می‌توانید 100% مبلغ را با استفاده از شرایط "تخفیفان صد" پس بگیرید.

آیا پس از خرید باید از خدمات خریداری شده پرینت گرفته شود؟

خیر، تمامی مراحل خرید و استفاده از تخفیف ها به صورت آنلاین و الکترونیکی انجام می شود.

در حال حاضر برای این مرکز پیشنهاد فعالی موجود نیست!