تا

%0

تخفیف

آرایشگاه ماهرخ

نیروی هوایی

110 خرید تا امروز

0.0

0 نظر

درباره آرایشگاه ماهرخ

آرایشگاه ماهرخ واقع در منطقه نیروی هوایی ویژه بانوان سخت پسندی است که در همه حال به زیبایی، شادابی، طراوت و آراستگی خود اهمیت می دهند و دوست دارند که همچون الماس در مهمانی ها و حتی منزل خود بدرخشند و در ذهن ها ماندگار شوند.

آرایشگاه ماهرخ با کادری مجرب و کار آزموده، در محیطی کاملا آرام و صمیمی با دکوراسیونی زیبا آماده خدمت رسانی به شماست و خدمات آرایشی متنوع را متناسب با چهره، نوع پوست و فیزیک صورت و... شما ارائه می دهد و اساس زیبایی شناسی را به خوبی رعایت می کند تا شما زیبا، منحصر به فرد و کاملا راضی از این سالن زیبایی خارج شوید.

این سالن زیبایی خدماتی از جمله: رنگ موی کوتاه، رنگ مو تا کمر، مش فویلی کوتاه و بلند، پاکسازی، شینیون بدون مواد، میکاپ ساده، میکاپ ویژه، رنگ حنا، کاشت ناخن، ترمیم ناخن، کوپ ژورنالی، براشینگ موی کوتاه و متوسط و بلند را به بهترین نحو ارائه می دهد.

آرایشگاه ماهرخ با بهترین آرایشگران و متد های روز آرایشی دنیا و استفاده از مواد آرایشی کاملا بهداشتی و مرغوب شما را به یک بانوی خاص، شیک و متفاوت تبدیل می کند.

آرایشگاه ماهرخ با تخفیفی استثنایی مناسب برای کسانی است که به کیفیت خدماتی که دریافت می کنند بسیار اهمیت می دهند.

 

در صورتی که تخلفی از فروشندگان مشاهده کردید لطفا با ما در میان بگذارید

امتیاز و نظر کاربران ()

0
برای ثبت نظر، ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.با نظرات خود ما را در ارائه خدمات بهتر یاری نمایید

زمان سرویس‌دهی :

از ۹ صبح به بعد

روزهای سرویس‌دهی :

همه روزه با هماهنگی

آدرس :

نیروی هوایی، کوچه ابراهیمی، انتهای کوچه، جنب املاک کاج

چگونه می توانم از تخفیف آرایشگاه ماهرخ استفاده کنم؟

از بین پیشنهاد های ارائه شده در همین صفحه، پیشنهاد مورد نظر را انتخاب و تعداد آن را مشخص کنید، سپس روی دکمه خرید کلیک کنید.

پیش از مراجعه به آرایشگاه ماهرخ باید به چه نکاتی توجه کنم؟

قبل از خرید، اطلاعات مرتبط با هر پیشنهاد را به دقت بررسی کنید. ممکن است برای استفاده از خدمات مرکز نیاز به هماهنگی قبلی وجود داشته باشد. برای این منظور از اطلاعات تماس موجود در صفحهٔ پیشنهاد استفاده کنید و راهنمایی بیش‌تر را از مرکز ارائه دهندهٔ خدمات بخواهید.

اگر مغایرتی بین اطلاعات ثبت شده در تخفیفان و خدمات دریافتی مشاهده کردم، چه کار کنم؟

چنین مواردی را از طریق پشتیبانی به ما اطلاع دهید. پس از بررسی موضوع، می‌توانید 100% مبلغ را با استفاده از شرایط "تخفیفان صد" پس بگیرید.

آیا پس از خرید باید از خدمات خریداری شده پرینت گرفته شود؟

خیر، تمامی مراحل خرید و استفاده از تخفیف ها به صورت آنلاین و الکترونیکی انجام می شود.

در حال حاضر برای این مرکز پیشنهاد فعالی موجود نیست!