تا

%0

تخفیف

رستوران لیا

زعفرانیه

2873 خرید تا امروز

0.0

0 نظر

درباره رستوران لیا

رستورانی با تم نارنجی و سرمه ای

وقتی رستوران لیا را انتخاب کردید از همان هنگام ورود شما از شیک بودن محیط به وجد می آیید . ورودی شیک و زیبای رستوران لیا و همچینین فضای داخلی با مبلمانی با تم  رنگی سرمه ای و نارنجی و دیوارهایی با تصاویری زیبا شما ار از انتخاب رستورانی شیک مطمئن می کند .

رستوران لیا واقع در زعفرانیه یکی از رستوران های شیک این منطقه است . فضای شیک این رستوران که در عین حال دنج نیز است  میتواند یک انتخاب عالی برای دورهمی باشد .

رستوران لیا با منوی متنوع از غذاهای خوشمزه شامل انواع پیش غذا، استیک، پاستا ، برگر و البته پیتزاهای خوش طعم از پس هر نوع ذائقه ای بر می آید و باعث می شود شما بار دیگر برای دورهمی خود رستوران لیا را انتخاب کنید . در عین خوردن غذاهای خوشمزه می توانید از موسیقی نیز لذت ببرید.

کارکنان رستوران لیا هدفی جزء ارائه بهترین خدمت رسانی به شما ندارند تا شما بتوانید ساعاتی خوش در این رستوران سپری کنید . این رستوران برای راحتی شما اینترنت رایگان نیز ارائه می دهد.

رستوران لیا فاقد حق سرویس است اما 9 درصد مالیات بر ارزش افزوده بر روی صورت حساب شما حساب می شود .

برای رفتن به رستوران لیا خیابان پسیان در منطقه زعفرانیه را پیدا کنید و بعد وارد خیابان اکبری شوید و بعد از ان براحتی می توانید رستوران لیا را ببینید.

در صورتی که تخلفی از فروشندگان مشاهده کردید لطفا با ما در میان بگذارید

امتیاز و نظر کاربران ()

0
برای ثبت نظر، ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.با نظرات خود ما را در ارائه خدمات بهتر یاری نمایید

زمان سرویس‌دهی :

با هماهنگی

روزهای سرویس‌دهی :

با هماهنگی

آدرس :

زعفرانیه،خیابان پسیان، خیابان اکبری، پلاک ۶۳

چگونه می توانم از تخفیف رستوران لیا استفاده کنم؟

از بین پیشنهاد های ارائه شده در همین صفحه، پیشنهاد مورد نظر را انتخاب و تعداد آن را مشخص کنید، سپس روی دکمه خرید کلیک کنید.

پیش از مراجعه به رستوران لیا باید به چه نکاتی توجه کنم؟

قبل از خرید، اطلاعات مرتبط با هر پیشنهاد را به دقت بررسی کنید. ممکن است برای استفاده از خدمات مرکز نیاز به هماهنگی قبلی وجود داشته باشد. برای این منظور از اطلاعات تماس موجود در صفحهٔ پیشنهاد استفاده کنید و راهنمایی بیش‌تر را از مرکز ارائه دهندهٔ خدمات بخواهید.

اگر مغایرتی بین اطلاعات ثبت شده در تخفیفان و خدمات دریافتی مشاهده کردم، چه کار کنم؟

چنین مواردی را از طریق پشتیبانی به ما اطلاع دهید. پس از بررسی موضوع، می‌توانید 100% مبلغ را با استفاده از شرایط "تخفیفان صد" پس بگیرید.

آیا پس از خرید باید از خدمات خریداری شده پرینت گرفته شود؟

خیر، تمامی مراحل خرید و استفاده از تخفیف ها به صورت آنلاین و الکترونیکی انجام می شود.

در حال حاضر برای این مرکز پیشنهاد فعالی موجود نیست!