تا

%0

تخفیف

اقامتگاه بوم گردی خونه مادر جون

87 خرید تا امروز

0.0

0 نظر

درباره اقامتگاه بوم گردی خونه مادر جون

اقامتگاه بوم گردی خونه مادر جون دارای مجوز از سازمان میراث فرهنگی و گردشگری می باشد با قدمت 50 ساله در روستای چالکش و در 15 کیلومتری شهرستان تنکابن و ... کیلومتری شهرستان رامسر واقع است. این منطقه همواره به دلیل چشم انداز رو به دریا از شمال و نزدیکی به کوه از جنوب، مورد استقبال مهمانان بوده و همچنین زندگی روستایی در کنار حیوانات اهلی و کشاورزی منطقه در جوار جاذبه های طبیعی و انسانی اطراف و تنوع غذاهای گسترده از دلایل دیگر جذابیت آن برای مهمانان و طبیعت دوستان به شمار می رود. 

هدف اقامتگاه بوم گردی خونه مادر جون توسعه پایدار فرهنگ بومی در کنار ایجاد یک حس و تجربه ناب و سالم در محیطی آرام از طریق عرضه و نمایش صنایع دستی منطقه به همراه ارائه غذاهای محلی ارگانیک و فرآورده های لبنی کاملاً طبیعی برای میهمانان گرامی و ایجاد انگیزه برای مردم بومی در جهت بهبود وضعیت اقتصادی و حفظ فرهنگ بومی است. 

سبک خانه اقامتگاه بوم گردی خونه مادر جون از نوع خانه های ایوان دار با سقف شیبدار پوشیده از لت و نمای کاهگلی می باشد که بر روی یک تپه واقع گردیده است. مساحت اقامتگاه 4000 متر می باشد که یک بنای 80 متری دارای 3 اتاق خواب در طبقه اول و دو ایوان در طبقه همکف را در خود گنجانده است و علاوه بر قسمت های مذکور اتاقی دیگر نیز در طبقه همکف به عنوان محل غذا خوری و چای خوری و محل دور همی ها در کنار نمایش صنایع دستی وجود دارد. از مصالح مورد استفاده در خانه سنگ، چوب و گل رس را میتوان نام برد. راه دسترسی آن آسفالته و محوطه خانه مسیر پیاده روی خاکی دارد.

استفاده از باغ سبزیجات متنوع و تازه، درختکاری، ماهی گیری در برکه، استفاده از تنور و کلچال و آذرگاه جهت تهیه نان های محلی در کنار سرگرمی هایی نظیر دارت، شطرنج ، انجام بازی های محلی، جنگل نوردی و ... تنها گوشه ای از تفریحات و تجربیات روحبخش در اقامتگاه است.

در صورتی که تخلفی از فروشندگان مشاهده کردید لطفا با ما در میان بگذارید

امتیاز و نظر کاربران ()

0
برای ثبت نظر، ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.با نظرات خود ما را در ارائه خدمات بهتر یاری نمایید

زمان سرویس‌دهی :

با هماهنگی قبلی

روزهای سرویس‌دهی :

همه روزه

آدرس :

تنکابن،‌روستای چال کش، خیابان عارف، کوچه بهار ۹

چگونه می توانم از تخفیف اقامتگاه بوم گردی خونه مادر جون استفاده کنم؟

از بین پیشنهاد های ارائه شده در همین صفحه، پیشنهاد مورد نظر را انتخاب و تعداد آن را مشخص کنید، سپس روی دکمه خرید کلیک کنید.

پیش از مراجعه به اقامتگاه بوم گردی خونه مادر جون باید به چه نکاتی توجه کنم؟

قبل از خرید، اطلاعات مرتبط با هر پیشنهاد را به دقت بررسی کنید. ممکن است برای استفاده از خدمات مرکز نیاز به هماهنگی قبلی وجود داشته باشد. برای این منظور از اطلاعات تماس موجود در صفحهٔ پیشنهاد استفاده کنید و راهنمایی بیش‌تر را از مرکز ارائه دهندهٔ خدمات بخواهید.

اگر مغایرتی بین اطلاعات ثبت شده در تخفیفان و خدمات دریافتی مشاهده کردم، چه کار کنم؟

چنین مواردی را از طریق پشتیبانی به ما اطلاع دهید. پس از بررسی موضوع، می‌توانید 100% مبلغ را با استفاده از شرایط "تخفیفان صد" پس بگیرید.

آیا پس از خرید باید از خدمات خریداری شده پرینت گرفته شود؟

خیر، تمامی مراحل خرید و استفاده از تخفیف ها به صورت آنلاین و الکترونیکی انجام می شود.

در حال حاضر برای این مرکز پیشنهاد فعالی موجود نیست!