تا

%0

تخفیف

فست فود نیمکت برگر

مجیدیه

514 خرید تا امروز

3.0

2 نظر

درباره فست فود نیمکت برگر

قطعا برای همه شما بارها پیش آمده که بعد از تمام شدن ساعات اداری برای فرار از روزمرگی و خستگی های روزانه دلتان بخواهد در گوشه ای دنج و ساکت با دوستان خوبتان آرام بگیرید و غذایی خوشمزه و لذیذ نوش جان کنید.

در این مواقع ما به شما فست فود نیمکت برگر واقع در استاد حسن بنا را پیشنهاد می کنیم که به دلیل موقعیت مکانی، دکوراسیون مدرن، شیک و آرامش بخش که حس بی نظیری را به انسان منتقل می کند، استفاده از مواد غذایی مرغوب و تازه، منوی متنوع و... یکی از بهترین انتخاب های ممکن برای گذراندن عصری دل انگیز کنار دوستانتان است. فست فود نیمکت برگر با منویی متنوع شامل: همبرگر، چیز برگر، قارچ برگر، اسموکی برگر، نیمکت برگر، فیله سوخاری، جوجه چینی و... برای هر ذائقه و سلیقه ای چیزی دارد که شما آن را سخت بپسندید و طعمش از خاطرتان نرود و مشتری دائم آن شوید.

جلب رضایت مشتری و برخورد خوب پرسنل همیشه حرف اول را در این فست فود می زند و همه این موارد سبب می شود که شما را جذب و مشتری دائم خود کند. فست فود نیمکت برگر برای پذیرایی از ۱۵ نفر ظرفیت دارد و می تواند بهترین میزبان برای قرارهای دوستانه، خانوادگی و کاری شما باشد.

در صورتی که تخلفی از فروشندگان مشاهده کردید لطفا با ما در میان بگذارید

امتیاز و نظر کاربران ()

3
برای ثبت نظر، ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.با نظرات خود ما را در ارائه خدمات بهتر یاری نمایید

زمان سرویس‌دهی :

با هماهنگی

روزهای سرویس‌دهی :

همه روزه

آدرس :

استاد حسن بنا، نبش پل همت، کوچه همت، کوچه رنجبر

چگونه می توانم از تخفیف فست فود نیمکت برگر استفاده کنم؟

از بین پیشنهاد های ارائه شده در همین صفحه، پیشنهاد مورد نظر را انتخاب و تعداد آن را مشخص کنید، سپس روی دکمه خرید کلیک کنید.

پیش از مراجعه به فست فود نیمکت برگر باید به چه نکاتی توجه کنم؟

قبل از خرید، اطلاعات مرتبط با هر پیشنهاد را به دقت بررسی کنید. ممکن است برای استفاده از خدمات مرکز نیاز به هماهنگی قبلی وجود داشته باشد. برای این منظور از اطلاعات تماس موجود در صفحهٔ پیشنهاد استفاده کنید و راهنمایی بیش‌تر را از مرکز ارائه دهندهٔ خدمات بخواهید.

اگر مغایرتی بین اطلاعات ثبت شده در تخفیفان و خدمات دریافتی مشاهده کردم، چه کار کنم؟

چنین مواردی را از طریق پشتیبانی به ما اطلاع دهید. پس از بررسی موضوع، می‌توانید 100% مبلغ را با استفاده از شرایط "تخفیفان صد" پس بگیرید.

آیا پس از خرید باید از خدمات خریداری شده پرینت گرفته شود؟

خیر، تمامی مراحل خرید و استفاده از تخفیف ها به صورت آنلاین و الکترونیکی انجام می شود.

در حال حاضر برای این مرکز پیشنهاد فعالی موجود نیست!