تا

%0

تخفیف

سرای سنتی شعرباف

تجریش

16 خرید تا امروز

0.0

0 نظر

درباره سرای سنتی شعرباف

مجتمع توریستی شعرباف یزد در قلب بافت تاریخی  یزد واقع شده و امکان بازدید بسیاری از جاذبه های دیدنی را برای میهمانان گرانقدر فراهم نموده و با در اختیار داشتن فضایی آرام و دلنشین خاطرات خوشی را برای مهیمانان عزیز رقم خواهد زد. تمامی اتاق هت (فضای کلی، سرویسها، تختها) با در نظر داشتن گذشت فقط یکسال از مرمت پایانی بنا ، از کیفیت بسیار عالی برخوردار میباشند.

مجتمع توریستی شعرباف یزد متعلق به دوره ی قاجاریه بوده که با توجه به معماری خاص و  زیبا و همچنین وجود کارگاه شعربافی توسط سازمان میراث فرهنگی خریداری و در فهرست آثار ملی به ثبت رسید.

در آبان ماه سال 1394 و با مشارکت بخش خصوصی مرمت و احیا مجتمع توریستی شعرباف یزد این اثر تاریخی آغاز گردید و در همان ابتدا هدف اصلی سرمایه گذار حفظ اصالت بنا و بخصوص احیا کارگاه شعربافی در این ساختمان بوده است با توجه به تخریب ساختمان پایه و ستونهای قدیمی آن و عدم رسیدگی و همچنین رطوبت موجود در زیر بنای ساختمان درر قدم اول عملیات مقاومت سازی پایه و ستونهای قدیمی و سپس تکمیل براساس نقشه قدیمی آن صورت پذیرفت. لازم بهه ذکر است.در طراحی و احیا و مرمت این بنا از مصالحی استفاده گردیده که اصالت قدیمی بودن حفظ شود.

.

 

در صورتی که تخلفی از فروشندگان مشاهده کردید لطفا با ما در میان بگذارید

امتیاز و نظر کاربران ()

0
برای ثبت نظر، ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.با نظرات خود ما را در ارائه خدمات بهتر یاری نمایید

زمان سرویس‌دهی :

با هماهنگی قبلی

روزهای سرویس‌دهی :

همه روزه

آدرس :

یزد،خیابان امام، خیابان فهادان، کوچه بقعه دوازده امام، به سمت خانه لاری ها

چگونه می توانم از تخفیف سرای سنتی شعرباف استفاده کنم؟

از بین پیشنهاد های ارائه شده در همین صفحه، پیشنهاد مورد نظر را انتخاب و تعداد آن را مشخص کنید، سپس روی دکمه خرید کلیک کنید.

پیش از مراجعه به سرای سنتی شعرباف باید به چه نکاتی توجه کنم؟

قبل از خرید، اطلاعات مرتبط با هر پیشنهاد را به دقت بررسی کنید. ممکن است برای استفاده از خدمات مرکز نیاز به هماهنگی قبلی وجود داشته باشد. برای این منظور از اطلاعات تماس موجود در صفحهٔ پیشنهاد استفاده کنید و راهنمایی بیش‌تر را از مرکز ارائه دهندهٔ خدمات بخواهید.

اگر مغایرتی بین اطلاعات ثبت شده در تخفیفان و خدمات دریافتی مشاهده کردم، چه کار کنم؟

چنین مواردی را از طریق پشتیبانی به ما اطلاع دهید. پس از بررسی موضوع، می‌توانید 100% مبلغ را با استفاده از شرایط "تخفیفان صد" پس بگیرید.

آیا پس از خرید باید از خدمات خریداری شده پرینت گرفته شود؟

خیر، تمامی مراحل خرید و استفاده از تخفیف ها به صورت آنلاین و الکترونیکی انجام می شود.

در حال حاضر برای این مرکز پیشنهاد فعالی موجود نیست!