تا

%0

تخفیف

مجتمع فنی راهبرد

پونک

104 خرید تا امروز

0.0

0 نظر

درباره مجتمع فنی راهبرد

در دنیای امروز که دنیای تحولات و تغییرات سریع است، انطباق و همراهی با تحولات یکی از عوامل حفظ ثبات و توسعه محسوب می شود و آموزش یکی از مهم ترین ابزارهای انطباق انسان و جامعه با دگرگونی ها به شمار می آید. در جامعه ای که به امر آموزش نیروی انسانی اهمیت بیشتری داده می شود، نیروی انسانی هر لحظه در صدد کسب اطلاعات و راهکارهای عملی جدید به منظور دستیابی به بهره وری و کارآئی بهینه بوده و در نتیجه اینگونه جوامع از خصوصیات پویایی ،خلاقیت و بالندگی در جهت ایجاد تحولات اثر بخش در تعامل با محیط اجتماعی خود و بین الملل برخوردار خواهند بود. می توان گفت آموزش یک استراتژیست که با هدفی خاص و مسیری مشخص در طول زمان اجرا می شود. به عبارتی می توان آموزش را جریانی دانست که فراگیران طی آن دانش، مهارت، طرز تلقی و گرایش های مناسب را برای ایفای نقش خاصی می آموزند. مجتمع فنی راهبرد با استعانت از خداوند متعال در پنجم تیرماه ۱۳۸۲ تأسیس گردید و کار خود را با ارائه دوره های مهارتی عمومی افزون بر دیپلم های آموزش و پرورش آغاز کرد و چندی بعد در پاسخ به نیاز دانشپذیران و مهارت جویان ارائه دوره های تخصصی رشته هایی چون عمران، مکانیک و حسابداری در دستور کار خود قرار داد. در سال ۱۳۸۳ مجوز صلاحیت ارائه آموزش به کارکنان دولت را کسب کرد و در همان سال نیز نمایندگی انستیتو ایزایران را در رشته های فناوری اطلاعات - مدیریت – زبان اخذ نمود. از سال ۱۳۸۳ تا به اکنون به ارائه دوره های مختلف آموزشی به بسیاری از مؤسسات مالی و بانک ها و سازمان ها و ارگان های دولتی مبادرت کرده است که می توان به هلال احمر، شرکت مخابرات ایران، سازمان سابق ملی جوانان، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و وزارت تعاون اشاره کرد. در سال ۱۳۸۷ مجوز آموزشی ( کد اعتبار سنجی ) را از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اخذ کرد. مدیریت و آموزشگاه در سال ۱۳۹۰ از سوی کمیته ارزشیابی سازمان فنی و حرفه ای کشوری موفق به کسب مدیر و آموزشگاه نمونه گردید.

در صورتی که تخلفی از فروشندگان مشاهده کردید لطفا با ما در میان بگذارید

امتیاز و نظر کاربران ()

0
برای ثبت نظر، ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.با نظرات خود ما را در ارائه خدمات بهتر یاری نمایید

زمان سرویس‌دهی :

با هماهنگی

روزهای سرویس‌دهی :

با هماهنگی

آدرس :

انتهای نیایش غرب ،میدان اول شهران ،مجتمع فنی راهبرد

چگونه می توانم از تخفیف مجتمع فنی راهبرد استفاده کنم؟

از بین پیشنهاد های ارائه شده در همین صفحه، پیشنهاد مورد نظر را انتخاب و تعداد آن را مشخص کنید، سپس روی دکمه خرید کلیک کنید.

پیش از مراجعه به مجتمع فنی راهبرد باید به چه نکاتی توجه کنم؟

قبل از خرید، اطلاعات مرتبط با هر پیشنهاد را به دقت بررسی کنید. ممکن است برای استفاده از خدمات مرکز نیاز به هماهنگی قبلی وجود داشته باشد. برای این منظور از اطلاعات تماس موجود در صفحهٔ پیشنهاد استفاده کنید و راهنمایی بیش‌تر را از مرکز ارائه دهندهٔ خدمات بخواهید.

اگر مغایرتی بین اطلاعات ثبت شده در تخفیفان و خدمات دریافتی مشاهده کردم، چه کار کنم؟

چنین مواردی را از طریق پشتیبانی به ما اطلاع دهید. پس از بررسی موضوع، می‌توانید 100% مبلغ را با استفاده از شرایط "تخفیفان صد" پس بگیرید.

آیا پس از خرید باید از خدمات خریداری شده پرینت گرفته شود؟

خیر، تمامی مراحل خرید و استفاده از تخفیف ها به صورت آنلاین و الکترونیکی انجام می شود.

در حال حاضر برای این مرکز پیشنهاد فعالی موجود نیست!